You are not logged in.
Jano on kyl suomenkielinen vastine Satisfactionille. Iha vitun hyvä biisi*
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tuo lasi vettä
Aattelin että lähde-vastaus olis Mitään UG:tä ei ole olemassa, kun toi mesi on niin populistinen ja obvious.
Joo ja vähän seksistinenki. Lähde on enemmän semmosille, jotka näkee niinku koko "päkitsin".
Niinku mulle.
Oikeesti, te ootte tajunnu tän homman. Elämässä, siinä on mahdoton huijata. Kun mulla on jano, niin silloin, mä juan.
Mulle:
Pavelle
Sent from my iPhone 16
Pavelle
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Oon näköjään äänestäny, mutten muista kumpaa!
This must be what jail / I will scratch
Oon näköjään äänestäny, mutten muista kumpaa!
Todennäköisesti jälkimmäistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pavelle
RAKUUNA JA HUSAARI - LAPPEENRANNAN PANIMOLTA!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tämä oli lempparibiisi noin 88-92.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tänään 60 vuotta!
Uusi juhlajulkaisu Kaikki nämä vuodet 1969-2010 myös kaupoissa!
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Pave
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yksi mestarit areenalla suosikeista suomen yksi kesto suosikki. Pitkä musiikki ura takanaan: Jano, pidä huolta, lähtisitkö, Siinä vain muutama hänen suurista hiteistään. Erinomainen laulun tekijä ja esiintyjä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
:peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Tota levyä onkin tullut kuunneltua varsinkin täs syksyn aikana. Pirun kovaa skeidaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pave
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Muut palkintoehdokkaat olivat Tarja Lunnas, Kake Randelin, Kirsi Ranto ja Jani Wickholm.
Ei tuo nyt ihan älyttömän vaikea valinta ollut.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
hs.fi wrote:Muut palkintoehdokkaat olivat Tarja Lunnas, Kake Randelin, Kirsi Ranto ja Jani Wickholm.
Ei tuo nyt ihan älyttömän vaikea valinta ollut.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
pave tv1:ssä laulamassa pidä huolta just ny, hallikaisen synttärit :pint:
Pave veti yli 90min keikan syystoberfesteillä tänään. Sanoitti Levottoman tuhkimon uudestaan muotoon "päivällä päissään levoton tuhkamuna..."
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.