You are not logged in.
Kahdeksan vuotta linkkausta myöhemmin: Vaikuttaa kiinnostavalta.
barton_funk wrote:Kahdeksan vuotta linkkausta myöhemmin: Vaikuttaa kiinnostavalta.
Arkistossa enemmän kuunneltavaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:karambola wrote:Kysytsä multa? - Jouhevaa sanailua päivänpolttavista aiheista :pray:
Podcastin nimi on kai se vaikein juttu ja nyt sekin on hoidossa.
Paljo sun osakkeet on noussu? - Jouhevaa sanailua sijoittamisesta
Paljon nousee? Podcast penkkipunnerruksesta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Teinpäs tässä podcastin. Se kertoo nuoresta Villestä, joka muuttaa maaseudulta Hesaan ja haluaa ryhtyä hipsteriksi, mutta se on vaikeaa, koska se on niin juntti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Teinpäs tässä podcastin. Se kertoo nuoresta Villestä, joka muuttaa maaseudulta Hesaan ja haluaa ryhtyä hipsteriksi, mutta se on vaikeaa, koska se on niin juntti.
Onko kaikilla jo oma podcast?
Laatu wrote:Teinpäs tässä podcastin. Se kertoo nuoresta Villestä, joka muuttaa maaseudulta Hesaan ja haluaa ryhtyä hipsteriksi, mutta se on vaikeaa, koska se on niin juntti.
Onko kaikilla jo oma podcast?
Kyllä jokaisella olisi hyvä olla oma podcast.
Juntin joogatunti soi just. Hyvää kamaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykiksen juontamaa streetspirit podcastia odotellessa :pray:
psykiksen juontamaa streetspirit podcastia odotellessa :pray:
Tälle varaukseton peukku.
Täytyy Laatun podcastia kuunnella josssin vaiheessa!
bzort glorf bööth
Ihan suositeltavalta vaikuttaa areenasta Susani Mahaduran Mielen jäljillä. Siinä käsitellään mieltä.
Eläinten tietoisuutta ja tunteita käsittelevä jakso oli mielenkiintoinen.
Jee Röyhkä & Larvanto podcastista tulossa lisää jaksoja.
Parlatorio - Suomen Rooman-instituutin podcast
Viimeisimmässä jaksossa käsiteltiin orjuutta antiikissa. Juontajasta voi olla monta mieltä, mutta aiheet on kyllä henk. koht. hyvin mielenkiintoisia ja jaksot sopivan pituisia.
Aiemmassa jaksossa käsiteltiin vihapuhetta ristiretkien aikaan. Pääasiassa jaksoissa olleet tutkijat ovat olleet hyviä kertomaan omasta erikoisalastaan ja historiaa harrastaneelle antavat nää kivasti uusia kulmia aikaisempiin käsityksiin.
Last edited by barton_funk (18.02.2021 13:21)
Tää Kalle Haatasen Westermarck-jakso oli kyllä mainio: Edvard Westermarck. Suomen kuuluisin sosiologi
Sarmajalle täytyy nostaa kyl hattua, kun tyyppi on sitkeästi painanut tota juttuaan aika pitkään ja melkoisen marginaalissa. Ei ole ihan valtavirtaa suomalaisessa sosiologiassa tällaiset jutut.
Mahtavaa tavaraa kyllä kun tossa käsitellään perheenmuodostuksen evolutiivisia mekanismeja ja Sarmaja alkaa vertailemaan että miten jutut menee muurahaisilla ja susilla Freudin dissaamista myös kuuntelee aina mielellään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Parlatorio - Suomen Rooman-instituutin podcast
Viimeisimmässä jaksossa käsiteltiin orjuutta antiikissa. Juontajasta voi olla monta mieltä, mutta aiheet on kyllä henk. koht. hyvin mielenkiintoisia ja jaksot sopivan pituisia.
Aiemmassa jaksossa käsiteltiin vihapuhetta ristiretkien aikaan. Pääasiassa jaksoissa olleet tutkijat ovat olleet hyviä kertomaan omasta erikoisalastaan ja historiaa harrastaneelle antavat nää kivasti uusia kulmia aikaisempiin käsityksiin.
Tällä instituutilla on kai Roomassa joku huvila mitä voi vuokrata? Olen haaveillut sen vuokraamisesta isolla lössillä sitten kun menen Roomaan ensimmäisen kerran. Lössi vaan puuttuu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Suomen asiaohjelma skenessä kiertää joskus samat aiheet ja vieraat ohjelmien välillä.
Last edited by muumipoimuri (25.02.2021 18:04)
Suomen asiaohjelma skenessä kiertää joskus samat aiheet ja vieraat ohjelmien välillä.
Lienee sama ongelma kaikkialla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Esa Saarisen filosofia ja systeemiajattelu nyt kuunneltu about kokonaan. Tuohan on siitä hyvä, että ei tarvitse olla mikään fiosofian opiskelija kuunnellakseen tuota. Ja nää ei ole varsinaisesti mitään opetusluentoja. Vaikka kyllä tuossa välillä putoo kärryiltä, että mistä se nyt puhuu ja whats the point. Mutta on kyllä viisas kaveri ja todellinen filosofi. Ihminen joka todella näkee asioiden taakse, ja näkee asioissa paljon enemmän kuin ihmiset yleensä.
Tämä olis siis vuoden 2019 setti, spotifystä löytyy myös tuotantokaudet 2020 ja 2021.
barton_funk wrote:Parlatorio - Suomen Rooman-instituutin podcast
Tällä instituutilla on kai Roomassa joku huvila mitä voi vuokrata? Olen haaveillut sen vuokraamisesta isolla lössillä sitten kun menen Roomaan ensimmäisen kerran. Lössi vaan puuttuu
Villa Lante on legendaarinen mesta.
Tämä ei ole varsinaisesti vinkki.
Olen kuunnellut kokonaisuudessaan yli 2h podcastin jossa vieraana on arto lauri. Montako minuuttia sinä jaksat kuunnella?
On kyllä aika sakea podcasti tämä Leveli.
Podcastia ylläpitävät tunnettu suomalainen räppäri Slim Mill (Milad Sardari) ja kryptovaluutta-entusiasti juontajapari Nico Giansanti.
Viime aikoina kuunnellut Ihmimsiä siis eläimiä podcastia.
Ensimmäisessä jaksossa puhutaan Lilja Tammisen kanssa esim. polarisaatiosta ja esitellään semmonen asia kuin metamodernismi, joka kuulosti minusta ihan hyvältä ja samaistuttavalta suuntaukselta/filosofialta vai mikä vittu nyt onkaan. Hyvä vastapaino kyyniselle postmodernismille. Veikkaan että joillakin kyllä menee naama vitutusasentoon kuullessaan termin "uusvilpittömyys"
Jaksossa 4 vieraana J.K. Ihalainen, jaksossa 11 Perttu Häkkinen. 5h 27min kestävä Kaarle Hurtig jakso oli myös ihan jees.
Tänään kuuntelin jakson 36, missä vieraana Kiehumispiste dokkarin tehnyt Elina Hirvonen.
J.K. Ihalainen on podcastin tekijälle haastavampi vieras kuin esim Kaarle Hurtig tai vaikka Janne Saarikivi, koska ei ole yhtä kova puhumaan.
Last edited by muumipoimuri (06.04.2021 17:34)
Yritän kuunnella levelin jaksoa, jossa vieraana ex SKP puheenjohtaja Yrjö Hakanen. Mutta toi toinen juontaja syö koko ajan jotain. Miten voi olla ihmiset niin pällejä että ne kuvittelee että on ihan fine mässyttää samalla ku nauhottaa podcastia? Kaarle Hurtig on opettanut podcastin tekoa ja hänkin joskus syö samalla. M I K S I??? Kyllä voi ihminen olla hetken mussuttamasta jotain vaikka olis pidempikin casti.
Noh, nää nyt on näitä minun oikkuja ja sen kanssa joutuu elää.
Suurin osa ihmisistä ei tietenkään ole yhtä misofonisia kuin minä, mutta minua ihmetyttää silti miten ihmisillä ylipäänsä edes tulee mieleen että ne söis samalla ku nauhottaa podcastia. Kai ne ajattelee että "tällee rennosti täs jutellaa ja napostellaa".
Ei ole vain sinun oikkuja, melko sairas veto mussuttaa ruokaa podcastia nauhoittaessa
No täytyy tunnustaa että ei herätä oikein mitään tuntemuksia mussutusäänet. Tietysti puheesta aika vaikea saada selvää jos on sipsiä suu täynnä.
Antti Holman podcastissa oli parasta ne kahvin ryystämisäänet
Ei ollu. Eiks sille jossain vaiheessa huomautettu siitä ja sit se lopetti?
jookcha wrote:Antti Holman podcastissa oli parasta ne kahvin ryystämisäänet
Ei ollu. Eiks sille jossain vaiheessa huomautettu siitä ja sit se lopetti?
Näinhän siinä kävi sitten lopulta.
No täytyy tunnustaa että ei herätä oikein mitään tuntemuksia mussutusäänet. Tietysti puheesta aika vaikea saada selvää jos on sipsiä suu täynnä.
tämä
mä tavallaan tykkään syömisäänistä. vähän kyllä vaihtelee, en osaa sanoa joskus ne myös häiritsee. jos pitää kauniita syömisääniä, niin sit on jees.
Ihan vitun rasittavia kaikki ylimääräiset äänet. Ihme että tollasia ei ole editoitu pois vaan reteesti jätetty vaan sinne in post.
Ihan vitun rasittavia kaikki ylimääräiset äänet. Ihme että tollasia ei ole editoitu pois vaan reteesti jätetty vaan sinne in post.
Eihän puheen seassa kuuluvaa maiskutusta edes pystyy editoimaan pois.
Maiskutus-asmr podcast ois kova.
Niin no jos samalla maiskuttaa juu. On härskiä touhua äänittää ruoka suussa. Samaa vitutustasoa on kuulakärkikynän napsuttelu.