You are not logged in.
tänne linkkejä ja vinkkejä. nämä ovat mitä parhainta kuunneltavaa kun esim. siivoa tai muutenkin puuhaile tylsempiä juttuja
Too Much Information on ainakin suuri helmi!
Last edited by mitten (28.04.2012 13:40)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sonic Talk - jos kiinnostaa musiikkiteknologian uutuudet.
Aika lupsakkaa synähåmåläppää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hyvä topique! Diggaan podcasteista, hyvien löytäminen massasta on vaan vaikeaa.
http://www.wnyc.org/shows/lopate/2012/apr/
Tuota olen lataillut muutamia jaksoja. Noissa on suht. lyhyitä haastatteluja ja juttuja melkein aiheesta kuin aiheesta...musaa, elokuvia, tiedettä, ajankohtaista yms.
Huvittais löytää joku säännöllisesti päivittyvä musapodcast, jossa dj höpöttelis levyjen välissä ja soittelis hyvää musaa, indietä tai ei. Jos joku tietää niin vinkatkoon!
http://www.downhomeradioshow.com/2011/0 … h-r-crumb/
Robert Crumb kertoilee levyjenkeräilystä ja soittelee vanhaa musaa.
Tuli laitettua tuo Downhome radio tilaukseen
Down Home Radio is a hardcore, unreconstructed, paleo-acoustic folk music program.
Eli banjo/viulumusaa ja akustista plimputtelua
tää on ässä :epul:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:tää on ässä :epul:
Tää on vähän samantyyppinen: Radiolab
Fokus (kai, en oo tota BBC-castia kuunnellu koskaan) vähän enempi novelty-jutuissa ja näissä nykyään suosituissa käyttäytymistiede-oivalluksissa mut hauskaa, oivaltavaa ja hyvin toimitettua pulinaa.
Älä päästä painiks sitä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hei suasitelkaa jotain ajankohtaisella tavalla / uutismielessä relevanttia älykästä podcastia (kieli suomi tai enkku) joka ilmestyis mahdollisimman usein ja jota vois kuunnella työmatkalla aamuisin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onx podcast scenessä mitään uutta siistiä?
En tiedä, mutta tänään Marc Maronin (ei ole erityisen hyvä, mutta ihan ok) vieraana on vissiinkin Endless Boogien Top Dollar. En ole varma miten tuo jätkä känisee puhuessa, mutta odotan hauskaa lähetystä, josta on hankala saada selvää.
Niin siis kunhan tulee youtubeen kuunneltavaksi.
bzort glorf bööth
Guardianin science -podcasteja on tullut kuunneltua.
s-town on kova.
mielenkiintoista kuunnella paksua alabaman murretta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Radio Sodoma aika hauska, löytyy areenasta ja spotifystä.Tosin on se riski, että tämä on mielestäsi lapsellista paskaa .
Tykkään kyl.
Jos kiinnostaa Jussi Parviaisen neliosainen monologisarja niin antaa mennä vaan https://areena.yle.fi/1-4157972
Jos kiinnostaa Jussi Parviaisen neliosainen monologisarja niin antaa mennä vaan https://areena.yle.fi/1-4157972
Tää oli tosi hyvä. Jussilla on menossa selkeästi skarpimpi vaihe ja mielenkiinnolla odotan mitä on seuraavaksi tulossa ja sitä vähän valottaakin tuossa. Toi on aika easy listening. Välillä lähtee siihen typerään muiden älyttömään disautteluun mut muuten pysyy aika hyvin ruodussa. Avaa myös vähän sitä, miksi hänestä on tullut sellainen kuin on.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tohtiskohan kuunnella
Radio Wyrd LÄHETYS XV: Vieraana Timo Hännikäinen
99% varmuudella en lähtisi kuuntelemaan, koska ei kiinnosta kuunnella esseistin ja ilman naisen kosketusta jääneen ja siitä kirjan kirjoittaneen ukon jorinoita.
bzort glorf bööth
ei
99% varmuudella en lähtisi kuuntelemaan, koska ei kiinnosta kuunnella esseistin ja ilman naisen kosketusta jääneen ja siitä kirjan kirjoittaneen ukon jorinoita.
tämä
Noin yleisesti ottaen itse kuuntelen mielenkiinnolla myös "vihollisten" ajatuksia. Hyvin olen kyllä onnistunut olemaan pimennossa Hännikäisen suhteen, en tiedä tyypin edesottamuksista mitään, muuta kuin että varsin vihattu kaveri.
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Youtubesta olen kuunnellut sieltä täältä ja parhaimmillaan oikein mukavaa jutustelua on.
bzort glorf bööth