You are not logged in.
Tuun huomenna viikonlopuks Treelle. Mitä tehdä. Hä.
Äänestä Mikko Alataloa.
Tuun huomenna viikonlopuks Treelle. Mitä tehdä. Hä.
Ainakin huomenna kannattaa tulla Usvaan nauttimaan loistavista olusista ja vielä loistavammasta vinyylimusiikista.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
2.3. Klubi: Giant Robot ja Fat Beat Sound System
Mä menen tonne!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
16.66 posts per day
Nää palstan uudet asiakirjoittajat on aika hurjii kavereita.
TÄNÄÄN ma 5.3.
tampereella
vastavirta-klubilla klo 21 alk.
liput 4 euroa
HETERO SKELETON leynjulkaisukeikka
(en la sombra del pajaro velludo, load records)
+ MoHa! (NOR)
(rune grammofon, load records)
BBC:n arvio MoHa!n levystä "Raus aus Stavanger":
Wow. Just when it seemed that free improv had disappeared up its own fundamentinto tedious ultra-minimalist posturing or equally boringhigh volumeflailing around, along come a couple of Norwegians and make it all seem fun again. Curses.
DidI say fun? No, it is, really. Moha!offer a kind of arhythmically funky heavy metal musique concrete, sourced from electric guitar, drums and a laptop.
They crunch, roar, crash, burnand bleep through tenconcise improvs withsurgical precision.
Imagine Supersilent on a combination of steroids and strong lager and you might be close; not for the fainthearted, but at high volume this is a gleeful, joyful noise worth experiencing.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Tervehdys.
Tuplamainosta kehiin:
pe 23.3.2007 @ Klubi, Tampere
Hang The Dj!
Live: Sister Flo & Puny
Dj:t Antti H, Sami & Tiskijukka
Liput: 6
Showtimet: 22.00 Puny 23.00 Sister Flo
la 31.3.2007@ Yo-Talo, Tampere
Hang The Indie
Live: Regina (levynjulkkarikeikka!!!)
Dj:t Antti H & Sami
Liput: 6
Showtime 23.30
Että sellasii. Vähän hianoo.
Tänään ois Klubilla ilmaiseksi jotain rumpua ja bassoa ja mahdollisesti TEKNOA... yms.. dj:t ovat tulleet RANSKASTA. Taidan mennä sinne. Alkaa kahdeltatoista ja kestää aamuneljään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tv-respa oli ihan ok, vaikka ei niitä enää oikein sillai jaksais. Viola oli kans välillä ihan hyvä. Ainakin kolme ekaa biisiä ja sit loppu oli kans ok. Huuliharppu
Tv-respa oli ihan ok, vaikka ei niitä enää oikein sillai jaksais. Viola oli kans välillä ihan hyvä. Ainakin kolme ekaa biisiä ja sit loppu oli kans ok. Huuliharppu
joo, itse en ole saanut vielä Tv-respa -yliannostusta ja toimi kyllä ihan hassuna juu. Violasta pidin, täytyy arvostaa soundeja jotka kyllä olivat hienot. artun slideilut toimivat myös mukana hienosti, erityisesti kappaleista jäi mieleen se "blues". Synaohjelmoinneille vielä iso
Synaohjelmoinneille vielä iso
Ja sit kundit oli hikisii ja komeit
[quote:e7daf25dba="aqzu"]Synaohjelmoinneille vielä iso
Ja sit kundit oli hikisii ja komeit [/quote:e7daf25dba]
Joo, se pyyhe-episodikin oli varmasti ennalta käsikirjoitettu ihan sitä varten että kaikkien on varmasti kiinnitettävä asiaan huomiota.
Joo, se pyyhe-episodikin oli varmasti ennalta käsikirjoitettu ihan sitä varten että kaikkien on varmasti kiinnitettävä asiaan huomiota.
Tällainen kyky kiinnittää huomiota yksityiskohtiin erottaa Tommin meistä muista kuolevaisista ja on tehnyt hänestä tähden!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:cd4be58d00="aqzu"]Joo, se pyyhe-episodikin oli varmasti ennalta käsikirjoitettu ihan sitä varten että kaikkien on varmasti kiinnitettävä asiaan huomiota.
Tällainen kyky kiinnittää huomiota yksityiskohtiin erottaa Tommin meistä muista kuolevaisista ja on tehnyt hänestä tähden![/quote:cd4be58d00]
Pyyhe-episodi?!? Sellainen oli Violan keikalla Turussa jo joskus yli vuosi sitten. Onko tämä kenties jokin vakiintunut keikkoihin liittyvä maneeri?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Oliks jengii?
Oliks jengii?
Joo, ihan kohtuullisen hyvin - enemmän mitä epäilin.
Pyyhe-episodi?!? Sellainen oli Violan keikalla Turussa jo joskus yli vuosi sitten. Onko tämä kenties jokin vakiintunut keikkoihin liittyvä maneeri?
No vittu, ei voi muistaa ottaa pyyhettä mukaan pukuhuoneesta ja ilman sitä on jossain neljännen biisin kohdalla jo silmät niin täynnä hikeä, että menee loppukeikka silmät kiinni ja kirvelevinä.
Tero saatana, s'olet gay!
Tällainen kyky kiinnittää huomiota yksityiskohtiin erottaa Tommin meistä muista kuolevaisista ja on tehnyt hänestä tähden!
Hei Tolonen, raivaas kalenteristas tyhjäksi kesäkuun 2. päivä ja sitten sopivasti aikaa sitä ennen. Sun panostas tarvitaan Violanpäivän aaton kinkereissä.
Ai niinku useampaan kuin kahteen biisiin? Otanko koko arsenaalin?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ai niinku useampaan kuin kahteen biisiin? Otanko koko arsenaalin?
Juu, useampaan. Voisi olla vähän kaikenlaista hommaa tarjolla aina pyllytanssista, stilikkarevittelyjen kautta peukkusynaan. Ei viitti tuota iltaa hoitaa kokonaan kahdella karpaasilla, eli tarvitaan vähän apuvoimia. Etenkin epäsähköisessä setissä voisi olla punaniskafiilistelylle tarvetta!
No mikä jottei...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pistetääs tänne yksityiskohtaisempaa muistutusta:
Perjantaina 20.4 Telakalla
Marissa Nadler (USA)
Lau Nau
Dj Fonal
Liput 5e
Tulkaa kaikki paikalle!!!
[quote:c22c47bb1d="Pistooli-pepe"]Pistetääs tänne yksityiskohtaisempaa muistutusta:
Marissa Nadler (USA)
Lau Nau
Dj Fonal
Liput 5e
Tulkaa kaikki paikalle!!![/quote:c22c47bb1d]
En jättäisi väliin mistään hinnasta, enkä varsinkaan 5 eurosta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:4e03df6350="simo_vaatehuoneelta"][quote:4e03df6350="Pistooli-pepe"]Pistetääs tänne yksityiskohtaisempaa muistutusta:
Marissa Nadler (USA)
Lau Nau
Dj Fonal
Liput 5e
Tulkaa kaikki paikalle!!![/quote:4e03df6350]
En jättäisi väliin mistään hinnasta, enkä varsinkaan 5 eurosta.[/quote:4e03df6350]
En mäkään!
[quote:020c8ffc3b="Pistooli-pepe"][quote:020c8ffc3b="simo_vaatehuoneelta"][quote:020c8ffc3b="Pistooli-pepe"]Pistetääs tänne yksityiskohtaisempaa muistutusta:
Marissa Nadler (USA)
Lau Nau
Dj Fonal
Liput 5e
Tulkaa kaikki paikalle!!![/quote:020c8ffc3b]
En jättäisi väliin mistään hinnasta, enkä varsinkaan 5 eurosta.[/quote:020c8ffc3b]
En mäkään![/quote:020c8ffc3b]
Höh, pitäisi olla tuolloin luontoretkellä. Nyt tuleekin tiukka valinta.
Ma 30.4.2007 @ Laterna, Tampere klo 20
Pointless Note
Sydän sydän
Tantrum of Seven
Puuppa
Vinyylimusiikista vastaavat Pointless Note DJ:t featuring DJGene.
Liput: 3/4
Herrasmiehet soittavat tänään VINYYLEJÄ paikassa nimeltä USVA kellonaikaan KUUSI - KAKSI
Voisin tulla. Omat vinyylit mukaan.