You are not logged in.
en jaksa tehdä erillistä topikkia veistoksille ja patsaille joten pannan tänne eli kuinka mantaa pitäisi ihailla juhlapäivinä:
tää on jotenkin hieno:
Snow Star Tree
fine art print
by LARRY CARLSON
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kiva, mutta Kissataulu on suosikkini kotimaisista meemitason maalauksista.
bzort glorf bööth
Kiva, mutta Kissataulu on suosikkini kotimaisista meemitason maalauksista.
Ennen näkemättömänä kiinnostaisi nähdä se, kun visuaalinen potentiaali pelkän kuvauksen perusteella lienee huikea.
hiirimattona wrote:Kiva, mutta Kissataulu on suosikkini kotimaisista meemitason maalauksista.
Ennen näkemättömänä kiinnostaisi nähdä se, kun visuaalinen potentiaali pelkän kuvauksen perusteella lienee huikea.
Valitettavasti Ilttiksen vuoden 2012 juttua ei löydy nyt.
bzort glorf bööth
Ajauduin sit ystävän mukana EMMAan Tacita Dean-näyttelyn avajaisiin. Oli aika upee. Edellinen museonäyttelyvisiitti olikin sitten se umpipaska islantilainen spektaakkeli, niin tällasen ihan proper taiteen, jossa oli jotain ihan oikeaa ajatusta, näkeminen oli sangen piristävää.
Eduskunnan kokouksissa syntyy töiden ohessa luontopiirustuksia. Puhemies Matti Vanhanen piirtää mielellään metsämaisemia.
Edessä on uusi aluevaltaus. Maaliskuussa Matti Vanhasella on ensimmäinen taidenäyttely. Näyttelyn nimi on Ladun varrelta. Avajaiset pidetään 14.3. Levillä Cafe Somassa.
Anu Tuominen käytiin viikonloppuna yytsimässä ennen kuin päättyi. Oli aika mielettömän hieno. Eilen tsempattiin molempiin Jyrki Nissisen näyttelyihin. Kosmisen näyttely oli viimeistä päivää, mutta Oksasenkatu 11:n näyttely on tosiaan vasta auennut. Iso suositus sille.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pollockia.
Tuanoi saatana.
we are all edward hopper paintings now pic.twitter.com/gpcmSiavkD
— Michael Tisserand (@m_tisserand) March 16, 2020
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
who can draw us the best ham
— Royal Academy (@royalacademy) March 18, 2020
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hyvä dokumentti
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Luen yhtä kirjaa missä puhuttiin Damien Hirstistä. Kirjailijan rehellinen mielipide on että aika kökköjä töherryksiä. Ei siis ole mikään taidekirja vaan parissa luvussa sivutaan aihetta. En tiedä mihin tauluihin viittaa mutta minun mielestä aika hienoja töitä. Pitää laittaa nimi muistiin.
Hirstistähän tuli aikoinaan kuuluisa formaldehydiin säilötyistä halkaistuista eläimistä tehtyjen installaatioiden/veistosten myötä (kuvahaulla löytyy). Myöhemmistä töistä esim. For the Love of God, eli timanteilla päällystetty pääkallo on aiheuttanut kähyä.