You are not logged in.
Ei kyl oikee mulle lähe
Eri. Hiton kova
Dawsonille muuten ollut oma topic forkalla jo ennen Circle-kollaboa. Edellinen levy meni ohi kiinnostuksenpuutteen lomassa, mutta Magic Bridge ja Nothing Important edelleen erinomaisia levyjä ja Dawson kitaristina aivan huikee.
Ihana biisi, tuli jostain syystä Robert Wyatt vähän mieleen, ehkä toi laulun melodia vei ajatukset siihen suuntaan. Ja siistii miten joku pystyy pistämään tekstiin sanan ebay noin luonnollisesti.
kuuntelin nyt tämän kun tätä kuulemma kannattaisi mennä tsekkaamaan flowssa, jotenkin tuli kovasti mieleen samara lubelski.
Hemmetti mikä biisi tuo Jogging khyl. Kunnon hitti. Joka aamu tällä viikolla herätessä alkanut välittömästi soida päässä I KNOOW I MUST BE PAAAARANOID
Alustavasti olen koostanut spotifyhyn listaa ja todennut, että huonompi vuoden biisit lista kyllä tulee kuin viime vuonna. Tänä vuonna jonkun verran tullu semmosia levyjä, jotka on "ihan ok" ja ei sisällä yhtään selkeästi nousevaa biisiä. Mutta listaus on vielä kesken että palataan aistialle.
Tuanoi saatana.
Niin koska Acid mothersien halleluja mystic garden 2 on tämän vuoden julkaisuja niin vuoden paras biisihän on Pink lady lemonade (diskoversio )
Tuanoi saatana.
Varmaankin Julma kello tai Juhannussimaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Alustavasti olen koostanut spotifyhyn listaa ja todennut, että huonompi vuoden biisit lista kyllä tulee kuin viime vuonna. Tänä vuonna jonkun verran tullu semmosia levyjä, jotka on "ihan ok" ja ei sisällä yhtään selkeästi nousevaa biisiä. Mutta listaus on vielä kesken että palataan aistialle.
Joo selkeästi vähemmän selviä suosikkeja oli tänä vuonna.
Tuanoi saatana.