You are not logged in.
jumalaut
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tästähän tuli aika jännä
mikä tässä topikissa olikaan, viestin #1 jälkeen tulee #5, kolme viestiä piilossa (näkyy esikatselussa), mutta asiaan: tässä ennakkosuosikki:
mikä tässä topikissa olikaan, viestin #1 jälkeen tulee #5, kolme viestiä piilossa (näkyy esikatselussa),
Olikohan se niin että sulkevasta iframesta puuttuu lopusta >
Suomen musiikkikustantajien yhdistys julkaisi Vuoden biisi 2019 -ehdokkaat
XTC (Lukas Leon, Etta, Cheek)
Made in Heaven (Jenni Vartiainen)
Bäng bäng typerä sydän (Ellinoora feat. eetu)
Palasina (Vilma Alina)
Nyt on lähtö (Vesala)
Ikuinen vappu (JVG)
Suomen muotoisen pilven alla (Arttu Wiskari)
Keho puhuu (Anna Puu)
Palavaa vettä (Lauri Tähkä)
Päiväni ilman sinua (Juha Tapio)
Suomen muotoisen pilven alla
Kaikki muut
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Noita muita listan biisejä en ole kuullut, mutta toi Wiskari soi joskus ruokakaupassa ja en ole kyllä masentavampaa musaa kuullut huh huh saatana
mitä mieltä tästä joissain piireissä kovasti innostusta herättäneestä iskelmäveisusta? fonal julkaissut seiskana
onks toi arto muna ja/tai millennium?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jotain vastaavaa tälle milleniumille tai en tiiö. en kyllä itsekään jaksa yhtyä hypetykseen. kivahan se että väsäillään muitta ei ehkä ihan mun juttu.
Aika vähän tullut kuunneltua, mutta so far:
Jai Paul - Do You Love Her Now
Avey Tare - Saturdays (Again)
Carly Rae Jepsen - I'll Be Your Girl
Bill Callahan - The Ballad of the Hulk
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
mitä mieltä tästä joissain piireissä kovasti innostusta herättäneestä iskelmäveisusta? fonal julkaissut seiskana
hirveetä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tää nyt ainakin
freddie gibbs & madlib levyllä pari ehdokasta, mutta katellaan vielä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun bändikaveri on jaksanut vouhottaa tosta Jari Raasteesta, mut en itse jaksa olla kovin innoissani.
En ole törmännyt vielä yhteenkään tänä vuonna julkaistuun biisiin, kotimaiseen tai ulkomaiseen, joka olisi mielestäni ollut vähintään erinomainen. Katotaan mihin Merriesin osuus splitistä Linkopiin kanssa yltää. Muuten odotukset suht alhaiset. Nelonen median valtavirtamonopolin listaukset ei kiinnosta. Suomalaiset eivät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole kovin kaksisia biisintekijöitä.
Tää on hyvä:
https://pasisalmi.bandcamp.com/track/paha-taika
En tiä "vuoden biisi 2019" ehdokkuudesta, mutta odotan levyä aika paljon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Aloin kommentoimaan erinäisiä tänne postattuja biisejä, mutta tajusin että loppujen lopuksi puran vain KELAn ja TE-Toimiston kanssa painimisesta aiheutuvaa vitutustani musiikkiin, joka mua ei edes kiinnosta, joten säästetään nyt Ellipsin ja muiden parjaamiset, koske kuitenkin joku vetää herneen nenään.
Big Thief oli muuten näistä vähiten ärsyttävä, mutta en mä siitäkään oikein meinaa saada mitään irti.
Tässä on vähän sellanen ikävä puoli, että jos mä vihaan suurin piirtein kaikkea, mikä ei suo mulle lohtua tai hyvänolontunnetta, niin mun musanörtti-identiteetti alkaa rapistumaan aika totaalisesti.
Käytännön elämän kriisin lisäksi eksistentialistinen kriisi 2019. Kiva juttu. Pääsispä vaan töihin jonnekin, jossa ei tarvitsisi kattella jotain vittupäitä ja josta saisi tarpeeksi rahaa kustantaakseen itselleen syntikoita ja kannabista.
Toi Jari Raaste on noin niinku Tampere-levelillä ihan jees juttu, mut ei toi biisi lopulta sit ihan "lähtenyt". Mut ihan ok poppia, eipähän sentään ole joniekman-rokkia. Tän vuoden Suomi-tarjonta on kyllä ollut aika tylsää muuten... Toi Pasi Salmen biisi oli sentään hyvä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo eiköhän se ole tuo Ellips ekan puoliskon paras. Katotaan tuleeko tokalla puoliskolla nokitusta. Veikkaan ettei tule, hyvin harvassahan tämmöset superihku biisit on. Toki taiteellisesti kiinnostavimpia ja parempia varmaan on, mutta keskitytään tässä nyt enempi menomusaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^tää se dude circlestä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi