You are not logged in.
Mä luulen että lopussa paljastetaan suurieleisesti että kakkoskausi olikin helvetin hyvä
Tulipahan ns. kahlattua läpi. Viimeisen jakson koirakohtaus oli ihana, mutta muuten oli kyllä vähän semmonen eihh-fiilis.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Viimeinen jakso jakaa varmasti mielipiteitä. Itse tykkäsin, sillä Amalia ja Wayne . Heidän tarinansa tässä se tärkein juttu kuitenkin oli.
Last edited by ginipoika (25.02.2019 14:09)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sitä vaan telkkaria katsotaan keskellä päivää. Menisitte töihin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sitä vaan telkkaria katsotaan keskellä päivää. Menisitte töihin.
Oon tässä just lähdössä!
Viimeinen jakso jakaa varmasti mielipiteitä. Itse tykkäsin, sillä Amalia ja Wayne . Heidän tarinansa tässä se tärkein juttu kuitenkin oli.
Vähän alko nyt naurattaa, kun tajusin, että Amelia ja Wayne eivät herättäneet oikein mitään tunteita, mutta Roland ja koirat = .
Amalia ja Wayne .
Eri. Käsittämättömän tylsää lässytystä jokainen näiden välinen keskustelu. Käppäähän tämä kausi kokonaisuudessaan oli. Pitäisköhän pilata itseltäni se ekakin kausi katsomalla se uudestaan
Eka kausi katottu uudelleen, mainio edelleen, vaikka vikassa jaksossa vähän notkahti. Kolmosjakson lopun Rustin dialogi ja Reggie Ledoux hirviönä unen lopussa karmivimpia kohtauksia miesmuistiin
Tokaa kautta en ikinä katsonut kun luin, että on ankeaa paskaa ja sellaiseksi sen voin nyt todeta ekan jakson perusteella Suosiolla jätän väliin.
Kolmas kausi alkoi lupaavasti, mutta lässähti. Ihan hyvää viihdettä kuitenkin ja tuli tykiteltyä parissa päivässä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kaikki TD:n kaudet on ollu hyviä alusta loppuun. Eka oli toki best, mutta miksi toisintaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS