You are not logged in.
Ekan jakson aikana vielä vähän epäilytti, mutta nyt on viisi takana, ja VOI JUMALAUTA ETTÄ ON KOVA SARJA! Kaikki hollywoodin sarjamurhaajakliseet on käytetty, mutta jollain ihmeen tavalla niihin on saatu puhallettua uutta elämää ja OIKEITA SAMASTUTTAVIA MERKITYKSIÄ eikä vaan jotain ankeeta lässytystä. Kerrataanpa nopeasti, miksi tämä on paras poliisisarja tämän vuosituhannen puolella:
A) Ristiriitojen repimät päähenkilöt, joista toinen on sympaattisin kyttähahmo sitten Dale Cooperin - check.
B) Nihilismin rajoilla liikkuvaa pohdintaa ihmisen pahuudesta - check.
C) Jumalaisen kauniita kuvia - check.
D) Sopivan kuumottavaa ja kuluneimpia trilleriperinteitä tuulettavaa musaa - check.
E) SAATANANPALVONTAA - check.
Ja ihan turha tulla mussuttamaan jostain The Wiren ylivertaisuudesta - en pidä sitä juuri minään
Matthew McConaughey
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Tästähän olikin näköjään jo aika paljon keskustelua muissa topikeissa, mutta eipä haittaa
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Noh, katohan nyt ensin loppuun asti.. Hyvä sarja, ilmeisesti kakkoskausikin tulossa?
sille että Marty näyttää ihan Brett Hullilta
Varikset komentavat
Kakkoskausi tulossa ja jokainen kausi on ihan oma sarjansa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jäin kaipaamaan enempi siitä kulttijutusta. Nyt se jäi vaan niitten risukekojen ja sen eläkeläisen sekoilujen varaan.
Varikset komentavat
Älä sä kaakku semmosten juttujen perään kaipaile. Niitten on tarkoituskin jäädä katsojien mielikuvituksen varaan. Liika selittely vaan pilaa mysteerin tuntua, eikä ne selitykset koskaan ole yhtä hyviä kuin on itse kuvitellut.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joo mut kyllä The Wire on parempi.
Tosin eipä näillä kauheasti mitään yhteistä ja helvetin hyvä oli tämä eka kaus. Kliseet tässä toimi tehokkaasti, mutta oisko ollut myös vaan tasan oikea aikansa ja paikkansa niille. Ei edes "okkultismi" ja muu höpönlöpö haitannut, vaikka tietty toivotan senkin tilalle ilomielin vaan enempi rehtiä ja aitoa puh-leeze work.
Kakkoskaudesta:
Okay. This is really early, but I'll tell you (it's about) hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Olipas surkea lopetus. Outoa miten se ensimmäisen kuuden jakson aikana rakennettu tiukan elokuvallinen ote kulahti tosi kaavamaiseksi länkyttämiseksi just silloin kun pallo olisi pitänyt potkaista maaliin. Kohtausten pituudetkin venyi alkukauteen nähden varmaan puolella.
Toi viimenen jakso oli kuin ihan eri tiimin kyhäämä, ihan siitä alun todella omituisesta "kiimaiset leatherface-hillbillyt ja heidän kotiolonsa" -kohtauksesta lähtien. Harvoin tulee tän tason antikliimakseja koettua
Olipas surkea lopetus. Outoa miten se ensimmäisen kuuden jakson aikana rakennettu tiukan elokuvallinen ote kulahti tosi kaavamaiseksi länkyttämiseksi just silloin kun pallo olisi pitänyt potkaista maaliin. Kohtausten pituudetkin venyi alkukauteen nähden varmaan puolella.
Toi viimenen jakso oli kuin ihan eri tiimin kyhäämä, ihan siitä alun todella omituisesta "kiimaiset leatherface-hillbillyt ja heidän kotiolonsa" -kohtauksesta lähtien. Harvoin tulee tän tason antikliimakseja koettua
Sama.
Kaks vikaa jaksoa melkoista takapakkia. Kaudelle yleisarvosanaksi 8-.
katsoin äsken kolme ekaa jaksoa. mukavan hidas tempo, hyvä tunnelma, hyvät näyttelijät. ei tässä nyt lähelläkään mitään kaikkien aikojen kovinta olla, mut hyvää viihdettä, toimii.
kaks jaksoo eilen yytsitty, vaikuttaa tulevalta klassikolta. kauniin näkönen sarja, rust on hieno mies. harmi, et oon lukenut täältä ja muualta valitusta lopusta, joten on tietty ennakkoajatus sarjan laadusta. toivotaan kuitenkin, että nämä fiilikset hälvenevät. tuntuu ainakin helvetin lupaavalta.
Last edited by ray charlz (10.04.2014 12:01)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
joo kyl tän sarjan huippukohdat oli episodit 4&5. sen jälkeen kyl lässähti, mut odotin jopa paskempaa lopetusta juttujen perusteella.
nelosjakso oli kyl melkoista tykitystä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
nelosjakso oli kyl melkoista tykitystä
sama homma vitosen kanssa. nyt alkaa kuumottamaan väitetty paska loppu. pitäsköhän jättää tämä nyt tähän
Kutosjakso oli vielä kova muistaakseni.
sarja on huippu, lopetus oli hyvä. kiimaisimmat kohdat toki keskellä kautta, mutta sössötys lopusta tuntuu vähän ylireagoinnilta. ihan jännittävänä tuo pysyi loppuun asti, ja lopun ystävyydenosoitukset ja monologit kelpasivat mulle. odotetaan jatkoa.
Juuh elikkäs aloin kattomaan, yritän kovasti nauttia sarjasta (kova on) mut häiritsee kun oon koko ajan vaan niin törkeessä kiimassa tuosta McConaugheystä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rust Cohle saatana
Täytyy kyllä myöntää että varsinkin sarjan alkupuolella toistuvasti jouduin ihmettelemään miten McConaughey voi olla niin komea.
Mutta joo, hyvä sarja, ehkä loppu olisi voinut olla kiimaisempi. Mutta ei se mikään antikliimaksikaan ollut ja vaikka se ihan lopetus tuntui aluksi vähän turhan siirappiselta niin jälkeenpäin se tuntui kuitenkin ihan tarkoituksenmukaiselta.
Täytyy kyllä myöntää että varsinkin sarjan alkupuolella toistuvasti jouduin ihmettelemään miten McConaughey voi olla niin komea.
hymyttömyys, poskipäät ja täydellinen ruoto = WIN
joo instant man crush no homo 5/5
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pidän jokaista miestä joka ei halua olla kuin Rust Cohle mielipuolena (kumpi tahansa versio, -95 tai 2012 lasketaan)
joo instant man crush no homo 5/5
tämä varmaankin
Cohle jää varmaan sit pysyvästi wank bankin asukkaaksi ja autuaisiin muistoihin, mutta kyllähän toi kakkoskausi lupaa jo teaserilauseen perusteella parhautta:
"True Detective will be about hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system"
:peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ylläolevaan kuvaan pitäis vaan lisätä toi Milk energy -logo ja vot
Täähän on kesken vielä, oon kärvistellyt kauheissa refloissa nelosjakson jälkeen kun aloin (hullu) kattomaan tätä yhdessä isännän kanssa ja se ei oo yhtä tosissaan. No ekat neljä oon kattonu varuiksi sitten jo monta kertaa. MUTTA
Toi 04:n lopetus, hyvä helvetti sentään. En koskaan "näe" mitään kuvaukseen tai kuvakerrontaan liittyviä kikkoja, siis huomaa tai tiedosta niitä katsellessani, mutta siistiä välillä nähdä käytännössä miten tehokkaita ne on. Olin sen loppujakson jälkeen aivan järjettömissä adrenaliineissa ja mietin että mitä helvettiä, tommonen normitoimintajakso, mut sit älysin jälkikäteen miten "se" oli tehty
kyllähän toi kakkoskausi lupaa jo teaserilauseen perusteella parhautta:
"True Detective will be about hard women, bad men and the secret occult history of the United States transportation system"
ja täähän löytyi jo ketjusta valmiiks, GO ME
Last edited by Pope (21.04.2014 20:47)