You are not logged in.
Kukaan katsonut tuota Evil Geniusta?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Altered Carbonia aloitin, ei toi nyt kahden jakson jälkeen pärise mutta kai ton loppuun saakka katsoo. Tissejä on kovasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Die Hard as seen on HBO Now vs. Blu-ray. Another reason to save physical media - streaming services often mess up the aspect ratio. This is horrendous. (H/t @collin_souter) pic.twitter.com/7mAVhboQJR
— Brian Tallerico (@Brian_Tallerico) September 15, 2018
Hommasin Netflixin taas ja kattelin Lobsterin. Hieno leffa. Ei tuolla kyllä valikoima oo hirveesti parantunut tai ei ne tunnu ostavan tuotoksia minkään laatukriteerien vaan genren ja joidenkin suurimpien asiakassegmenttien perusteella. Pahan kosketus oli ilmestynyt ja Coeneilta on tulos sinne kai joku proggis nyt.
Itsellä niin paljon katsottavaa listalla että ahistaa. Ei siis mitään ongelmaa löytää kiinnostavaa katsottavaa.
Ozarkista olen tykännyt. Jotenkin kuvittelin että tuo on joku dekkari / murhamysteeri (joihin olen aika pitkälti kyllästynyt), mutta tuohan on lähempänä sitä mitä Breaking Bad oli parhaimmillaan.
Hommasin Netflixin taas ja kattelin Lobsterin. Hieno leffa. Ei tuolla kyllä valikoima oo hirveesti parantunut tai ei ne tunnu ostavan tuotoksia minkään laatukriteerien vaan genren ja joidenkin suurimpien asiakassegmenttien perusteella. Pahan kosketus oli ilmestynyt ja Coeneilta on tulos sinne kai joku proggis nyt.
Itsellä niin paljon katsottavaa listalla että ahistaa. Ei siis mitään ongelmaa löytää kiinnostavaa katsottavaa.
Tulipa sanottua voimalla, listaan siis leffat mitä mulla on Netflixissä omalla listalla. Osan oon nähnyt jo, osan kaikki on nähneet, osa on kuraa. Tää on vaan kaikki mitä oon laittanut omalle listalle. Nimet on mitä ne on Netflixissä.
The Black Hole
Patton
Tartunta
Ghost in the Shell
The Handmaiden
Altered States
Geostorm
Inside Man
Sunshine
Hävitys
Remember
Léon
Saalistajat
The Exorcist
Beyond Skyline
Cruising
Trainspotting
Alus 9
Gremlins
Pusher 1-3
Silmä silmästä
Nico
The Captive
Psychokinesis
Manhunt
The Last Sentence
Pat Garrett and Billy the Kid
Gantz: O
Kiinassa syödään koiria
Cloverfield
Lumiauramies
Deep Red
Single White Female
Captain Fantastic
Ravenous
Mute
Circle
Superman IV: The Quest for Peace
Extreme Measures
The Invitation
Varjojen kätkössä
Julma leikki
I Am Legend
Divines
Alastomana susien parissa
Pelin loppu
Playing for Time
Vangitut
Ole luonani aina
Spring Breakers
The Art of Loving
Small Crimes
Special 26
Sarkar
Takers
Raghav 2.0
Tuntematon
Okko wrote:Hommasin Netflixin taas ja kattelin Lobsterin. Hieno leffa. Ei tuolla kyllä valikoima oo hirveesti parantunut tai ei ne tunnu ostavan tuotoksia minkään laatukriteerien vaan genren ja joidenkin suurimpien asiakassegmenttien perusteella. Pahan kosketus oli ilmestynyt ja Coeneilta on tulos sinne kai joku proggis nyt.
noiseidea wrote:Itsellä niin paljon katsottavaa listalla että ahistaa. Ei siis mitään ongelmaa löytää kiinnostavaa katsottavaa.
Tulipa sanottua voimalla, listaan siis leffat mitä mulla on Netflixissä omalla listalla. Osan oon nähnyt jo, osan kaikki on nähneet, osa on kuraa. Tää on vaan kaikki mitä oon laittanut omalle listalle. Nimet on mitä ne on Netflixissä.
The Black Hole
Patton
Tartunta
Ghost in the Shell
The Handmaiden
Altered States
Geostorm
Inside Man
Sunshine
Hävitys
Remember
Léon
Saalistajat
The Exorcist
Beyond Skyline
Cruising
Trainspotting
Alus 9
Gremlins
Pusher 1-3
Silmä silmästä
Nico
The Captive
Psychokinesis
Manhunt
The Last Sentence
Pat Garrett and Billy the Kid
Gantz: O
Kiinassa syödään koiria
Cloverfield
Lumiauramies
Deep Red
Single White Female
Captain Fantastic
Ravenous
Mute
Circle
Superman IV: The Quest for Peace
Extreme Measures
The Invitation
Varjojen kätkössä
Julma leikki
I Am Legend
Divines
Alastomana susien parissa
Pelin loppu
Playing for Time
Vangitut
Ole luonani aina
Spring Breakers
The Art of Loving
Small Crimes
Special 26
Sarkar
Takers
Raghav 2.0
Tuntematon
Ite pidän listalla vain hyvin vähän nimekkeitä. Sen käytettävyys on niin heikko, että jos siellä on yhtään enempää, se on mun mielestä hyödytön. Toisaalta en myöskään halua ottaa viihteestä ns paineita, joten tässä ajattelen olevan less is more ajattelutavan olevan hyödyllinen. Jos oikeasti haluan katsoa sen elokuvan, varmaan sen myös löydänkin. Toki Netflixin plärääminen on hankalaa, mutta niin on myös ison oman listan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mä taas lätkin tonne omalle listalle vähän kaikkea, kuten näkyy. Mun mielestä se on ihan ok käytettävä, vaikka onhan sitä kamaa siellä noiden lisäksi vielä liuta sarjoja. Appissa ainakin tuon oman listan saa ihan kätevään näkymään.
Huvittaa Viaplayllä, että Dancer in the Dark on "feelgood"-leffojen alla.
netflxissä hip hop evolutionin kakkososa - ainoa mikä vikana etä loppui kesken ku oli vain neljä jaksoa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Die Hard as seen on HBO Now vs. Blu-ray. Another reason to save physical media - streaming services often mess up the aspect ratio. This is horrendous. (H/t @collin_souter) pic.twitter.com/7mAVhboQJR
— Brian Tallerico (@Brian_Tallerico) September 15, 2018
Nocturnal Animals on cmoressa 16:9 kuvasuhteella, vaikka oikeasti kuvasuhde on 2,40:1. Vituttaa kun elokuvia raiskataan, koska idiootteja häiritsee mustat palkit.
Last edited by Hassuttelija (13.11.2018 19:04)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Uusi Coen-veljesten elokuva näemmä tullut Netflixiin ensi-iltaan. O tempora o mores.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
1.12. tuli liuta kelpo lisäyksiä Netflixiin.
En ole yllättynyt, että Netflixin asioissa on surkeat tekstitykset. Mutta Sunderland 'til I Diessa on aivan kusipaskaa paskaa. Näyttää vähän siltä, että tietokone ei nyt ole osannut tai sitten toi on käännetty käännetystä tekstistä. Ei ihan toi jalkapallosanasto hallussa. Ihan viihdyttävä sarja noin muuten, vaikka olishan ton todella paljon laadukkaammin voinut tehdä.
— Kari Voimalevittäjä Haakana (@Karde) January 24, 2019
Ted Bundy Tapes Onhan näitä juttuja tullut luettua, mutta tuo haastattelumateriaali arkistoista on aika mielenkiintoista / kylmäävää.
Joo. Bundyn kolkko lipevyys kyllä tulee esille ihan toisella tavalla kuin tekstistä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
— Kari Voimalevittäjä Haakana (@Karde) January 24, 2019
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
On varmaan aika hankalaa olla kääntäjänä HBO Nordicilla, jos ei ole 1. tekstiä jonka pohjalta suomentaa 2. lainkaan populäärikulttuurituntemusta.
2 Dope Queensin uusimman jakson 3 parasta käännöskukkasta:
1. "I'm a Cali-girl" -> "Olen collie-tyttö"
2. puhuttaessa seksikkäästä musiikista "Miguel, obviously" -> "Tietenkin McGill."
3. fiilisteltäessä Janet Jacksonin hönkivää laulutyyliä tietyissä biiseissä "Any time, any place" -> kirjaimellinen suomennos
Ei mitään hajua mikä on "Miguel, obviously" - enkä googlaa
Ei mitään hajua mikä on "Miguel, obviously" - enkä googlaa
no Miguel on sellanen SEKSIKKÄÄN MUSAN ARTISTI
On varmaan aika hankalaa olla kääntäjänä HBO Nordicilla, jos ei ole 1. tekstiä jonka pohjalta suomentaa 2. lainkaan populäärikulttuurituntemusta.
2. puhuttaessa seksikkäästä musiikista "Miguel, obviously" -> "Tietenkin McGill."
3. fiilisteltäessä Janet Jacksonin hönkivää laulutyyliä tietyissä biiseissä "Any time, any place" -> kirjaimellinen suomennos
HBO:n suomentaja tykittelee taas. High Maintenancen uudessa jaksossa henkilö luettelee mitä (terveellisiä) asioita tekee aamuisin. "Burpees. Yoga." Nämä saivat muodon "Saan suihinottoja. Joogaan."
Nyt en kykene keksimään, minkä ketjun kautta tuohon päädyttiin.
murmur wrote:On varmaan aika hankalaa olla kääntäjänä HBO Nordicilla, jos ei ole 1. tekstiä jonka pohjalta suomentaa 2. lainkaan populäärikulttuurituntemusta.
3. fiilisteltäessä Janet Jacksonin hönkivää laulutyyliä tietyissä biiseissä "Any time, any place" -> kirjaimellinen suomennosHBO:n suomentaja tykittelee taas. High Maintenancen uudessa jaksossa henkilö luettelee mitä (terveellisiä) asioita tekee aamuisin. "Burpees. Yoga." Nämä saivat muodon "Saan suihinottoja. Joogaan."
Nyt en kykene keksimään, minkä ketjun kautta tuohon päädyttiin.
no nyt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
no nyt
Ehtispä lukea:
Three new books reconsider the impact of the worst-ever nuclear catastrophe
Että pysytään asiassa, kukaan katsonut Judd Apatow'n Lovea?
Unbreakable Kimmy Schmidt tuli tossa katseltua loppuun ja onhan se kova sarja. Pitäisi varmaan viimeinkin hankkia 30 Rockin näkemättömät kaudet, noissa on osaksi samat tyypit taustalla ja tavallaan samanlaista huumoria. Hyvä kun on tällainen vanha jyrä niin tajuaa vitsin Heidi Fleissista jne.
PItäisi siis löytää joku uusi hyvä puolen tunnin komedia sarja. Tosin se heppasarjakin on katsomatta.
Last edited by noiseidea (29.03.2019 15:19)
PItäisi siis löytää joku uusi hyvä puolen tunnin komedia sarja. Tosin se heppasarjakin on katsomatta.
Brooklyn Nine-Nine jo katsottu? Modernit miehet Areenalta.
Last edited by leposi (30.03.2019 13:05)