You are not logged in.
Offtopic: En todellisuudessa epäile hetkeäkään, mutta alkoi vähän jännittää onkohan viime vuoden toinen best USA SERIES eli Fargon toka kausi kustu samalla tavalla.
bzort glorf bööth
- kyrväkkäät vai kyrväkkeet -> ekalla tuotankokaudella taisi olla sama käännös motherfuckerille.
Kyrväke. En kans tajunnut tätä. Mutta näköjään HBO Nordic ja Cmore käyttävät samaa suomennosta.
hiirimattona wrote:- kyrväkkäät vai kyrväkkeet -> ekalla tuotankokaudella taisi olla sama käännös motherfuckerille.
Kyrväke. En kans tajunnut tätä. Mutta näköjään HBO Nordic ja Cmore käyttävät samaa suomennosta.
tää uustermi onkin varmaan ainoa hyvähkö asia HBO Nordicin käännöksissa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tais myös jossain jaksossa olla VITUKE
stratum wrote:hiirimattona wrote:- kyrväkkäät vai kyrväkkeet -> ekalla tuotankokaudella taisi olla sama käännös motherfuckerille.
tää uustermi onkin varmaan ainoa hyvähkö asia HBO Nordicin käännöksissa
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Olipa kyllä vähe keheno tämä 2. Kausi Tuo Losi tollasen kyttä/keikka/korruptio mestana on niin kyllä niin last season. Vika jakso vielä voi jumpe oli pitkä sellanen:"huuuuoooh" mittasia kohtauksia. Kauden paras oli se juutalainen timanttikauppias, koska miksikäs ei..
edit. nyt voisi sitte lukea vitusti Thomas Pynchonia niinku joku toimittajaja joskus jossain ja/tai ryypätä että saa noin makian sängen ku Colin Farrelilla.
Last edited by Riemann (26.08.2015 02:47)
Tuli sit katottua kakkoskausi eilen maratonsessiona. Joo-o, on tää aika tavanomainen ja suoraviivainen, ellroymainen poliisiäksöni. Mut hei, kuitenkin aikamoisen hyvä äksöni. Viihdyttävä, erittäin viihdyttävä. Mulla oli hauskaa tätä katsoessa ja enpä tiiä, mut mun oli välillä vaikea erottaa että mikä oli tarkoituksellisesti hauskaa (vai oliko mikään) ja mikä ei. En välitä, koska VIIHDYIN.
En myöskään halua lähtee liikaa vertailemaan ykköskauteen, koska ei kannata.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mummeli wrote:Miks se Ray meni yhtäkkiä sinne metsään?
NO SIKSI KUN SIELLÄ EI OLE KENTTÄÄ
vielä tärkeämpi kysymys: miksi se ajoi viikset?
Katselin tämän vasta nyt tv:stä. Oli kyllä aika huono lopetus sarjalle. Muutoinkin jäi ihan epäselväksi, että miten ja miksi ne poliisit sen lähettimen siihen autoon kiinnitti ja seurasivat 10 cm päässä, vaikka olisivat voineet koska vaan pidättää. Ja muutoinkaan en aivan tajunnut miten mikäkin asia liittyi mihinkin.
Muutoin välillä ihan viihdyttävää, mutta jäi kyllä kaikilta osin aika helvetisti jälkeen ykköskaudesta. Sen voisin kyllä katsoa uudestaankin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
se punainen kukka rinnuksissa oli kyllä hyvä läppä ja sille laitan
Sillon ku muija sano, et valkonen puku ja punanen kukka napinlävessä, ni arvasin jo miten tää menee.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Naurattaa taas se väärinkäsitys, mikä sisälläni syntyi kun olin kuvitellut trailerin perusteella tokan kauden käsittelevän sen Farrelin hahmon sisäistä kamppailua ja jonkun mielen pirstaloitumista tai jotakin tuommosta keski-ikäisen miehen pyörittelyä eli vähän sama ku MadMen ja Sopranos ja mitä näitä nyt on, mutta olikin vaan ihan perus rymistelyä ja hirveästi eri juonenkäänteitä.
Milloinka tulee kolmas kausi?
bzort glorf bööth
ei ainakaan tänä vuonna, ehkä ens vuonna. katsojiahan tolla riitti, et kyl se tulee.
Offtopic: En todellisuudessa epäile hetkeäkään, mutta alkoi vähän jännittää onkohan viime vuoden toinen best USA SERIES eli Fargon toka kausi kustu samalla tavalla.
Toisin kuin TD, ei ole todellakaan kustu vaan jopa parempi. Dodd ja Intiaani on loistavia
hiirimattona wrote:Offtopic: En todellisuudessa epäile hetkeäkään, mutta alkoi vähän jännittää onkohan viime vuoden toinen best USA SERIES eli Fargon toka kausi kustu samalla tavalla.
Toisin kuin TD, ei ole todellakaan kustu vaan jopa parempi. Dodd ja Intiaani on loistavia
Juu ja jäänyt täällä ilmoittamatta, että Fargon toka kausi oli erittäin hyvä. Ihan samaan psykoosiin en hyppää et olisi niin paljon parempi ollut ku eka kausi, ku tuntuu käyneen monilla niin et eka jäi katsomatta ja nyt tokan aikana massapsykoosi saa uskomaan tokan olevan super upea ja eka vaan tavallisen upea.
Kuluvan vuosikymmenen parhaimpia uusia sarjoja. :salut:
bzort glorf bööth
Tuli sit katottua kakkoskausi eilen maratonsessiona. Joo-o, on tää aika tavanomainen ja suoraviivainen, ellroymainen poliisiäksöni. Mut hei, kuitenkin aikamoisen hyvä äksöni. Viihdyttävä, erittäin viihdyttävä. Mulla oli hauskaa tätä katsoessa ja enpä tiiä, mut mun oli välillä vaikea erottaa että mikä oli tarkoituksellisesti hauskaa (vai oliko mikään) ja mikä ei. En välitä, koska VIIHDYIN.
En myöskään halua lähtee liikaa vertailemaan ykköskauteen, koska ei kannata.
Aika samat täällä, neljä päivää tosin kesti katsoessa. Tykkäsin kyllä enenmmän kuin odotin; hirveestihän täällä ja muuallakin on tän paskuudesta kitisty, mutta ihan hyvähän tämä oli lopulta.
Kolmoskautta ei vissiin uusimpien huhujen mukaan ole tulossa?
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Alkaa 13.1.2019.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Elikkäs kaksi ensimmäistä jaksoa katsottavissa HBO nordicissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Katsoin 2 ekaa jaksoa. Varovainen
Varikset komentavat
Iteltä taas iso . Erittäin hyvältä vaikuttaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Taitaa olla eka kerta vuoteen täällä, mutta en keksinyt muutakaan paikkaa, missä True Detectivesta puhuttais, eikä täälläkään näköjään vielä paljoa. Nyt seuraa eka spekulaatio: Luulen, ettei sitä poikaa tappanut kukaan, vaan se kaatui ja löi päänsä sinne kivikkoon. Mysteerityypit panikoi, laittoi sen sinne luolaan ja karkas tytön kanssa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
eka jakso oli aivan hyvä, vois kattoo lisää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kaverin kuvailujen perusteella tää uusin kausi kuulosti ihan ykköskauden remakelta joutuu ehkä kattomaan siis
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kaverin kuvailujen perusteella tää uusin kausi kuulosti ihan ykköskauden remakelta joutuu ehkä kattomaan siis
Ihan priimaa on kyllä ollut tämä kausi. Tarina ei ehkä ole maai414023man kiinnostavin, mutta loistavat näyttelijät pelastavat paljon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nojaa enpä tiiä. Eka kausi oli hämmentävän hyvä perus kyttäsarja, toka kausi hämmentävän huono sellainen ja tää kolmas on sit vaan tämmönen ihan perus kyttäsarja. Ei tässä ole oikeastaan mitään mikä nostaisi tämän jotenkin merkittävämmäksi kuin kymmenet muut vastaavat.
Nimenomaan ihan ok toi kolmonen, vähän kyllä joo puuttuu tarinasta sisältöä suhteessa siihen miten hitaasti tuossa edetään mutta viihdyn. Ja kakkoskausihan oli just hyvä, ehkä väännetty tässäkin topsussa joskus aiemmin aiheesta.
Kolmonen on ollut hyvä ja tästä on uupunut se ekan kauden taustalla_mystinen_tunnelma, joka toisella katsomiskerralla tuntui ihan helkkarin päälleliimatulta. Kakkoskausi on ollut omissa papereissa ekasta ja ainoasta katsomiskerrasta huono. En katso maikkarilta tai neloseltakaan vastaavia myöhäisillan ohjelmia.
bzort glorf bööth
Samoilla linjoilla. Ei tää pääse ykkösen tasolle mitenkään, mutta parempi kuin kakkonen. Kutosjaksosta pidin jostain syystä eniten tähän mennessä. Noissa kahdessa aiemmassahan finaali on ollut melko latistus, mutta jos tällä kertaa yllättäisivät ja saisivat jonkun kunnon lopetuksen.
Eiköhän se lopetus oo ainakin joku "jätetään iso pedofiilirinkisalaliitto avoimeks, jotta siihen voidaan viitata aina uusilla kausilla".