You are not logged in.
Henry's pub eilen (ja varmaan aina): kuvottava hot wings -kastikkeen ja rasvan lemu koko baarissa.
^ tähän smaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ajatus siitä, että jotkut yleisön edustajat ovat sitä mieltä, että "kyllä ne vielä osaavat soittaa, vaikka ovat niin vanhoja".
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tiesitkö että keikoilla peruuttelu on todella ärsyttävää?
tmää.
Tyypit jotka on vetänyt oletettavasti jonkun snägäriannoksen extra valkosipulilla ennen keikkaa ja haisee vahvasti "sille". Hevikeikoilla nämä snägärinhajuröyhtäilijät on varsinkin riesana. Eilen osui taas joku tällainen lähistölle.
Tyypit jotka on vetänyt oletettavasti jonkun snägäriannoksen extra valkosipulilla ennen keikkaa ja haisee vahvasti "sille". Hevikeikoilla nämä snägärinhajuröyhtäilijät on varsinkin riesana. Eilen osui taas joku tällainen lähistölle.
Aloin heti ajattelemaan ryppyotsaisia jätkiä naama näkkärillä Mayhemin keikalla vetämässä perässään sakeaa valkosipulin lehahdusta.
Tyypit jotka huutaa sitä omaa (itsestäänselvää) suosikkibiisiään. Esim Kingston wallin Tavastian livessä huudetaan sitä vitun FIRE! Ja koska se kuulostaa lausuttuna vähä ku 'faija' nii joku toinen huutaa läpällä 'mutsi!'. Lol äksdee.
Tyypit jotka huutaa sitä omaa (itsestäänselvää) suosikkibiisiään. Esim Kingston wallin Tavastian livessä huudetaan sitä vitun FIRE! Ja koska se kuulostaa lausuttuna vähä ku 'faija' nii joku toinen huutaa läpällä 'mutsi!'. Lol äksdee.
Se on myös kiinnostavaa, kun sen suurimman hitin huutamista jatketaan, vaikka se on jo soitettu.
Muistaakseni täällä mainittu jo, mutta muut ihmiset ja musiikki, joka ei kiinnosta minua.
bzort glorf bööth
Laitetaan ny tähän topsuun, itseä tämä ilmiö ei vituta. Tai siis se voi kyl vituttaa jos artisti lähtee menee...
hyvä kirjoitus, samaa mieltä: Kolumni: Sanokaa jeah! Laulakaa mukana! Miksi artistit vaativat yleisöltä sirkustemppuja?
hyvä kirjoitus, samaa mieltä: Kolumni: Sanokaa jeah! Laulakaa mukana! Miksi artistit vaativat yleisöltä sirkustemppuja?
Minusta melko jonninjoutavaa paskaa tuollainen toimittajan (mitä todennäköisimmin täysin väärä) analyysi toisen ihmisen sielunmaisemasta.
psykokarkki wrote:hyvä kirjoitus, samaa mieltä: Kolumni: Sanokaa jeah! Laulakaa mukana! Miksi artistit vaativat yleisöltä sirkustemppuja?
Minusta melko jonninjoutavaa paskaa tuollainen toimittajan (mitä todennäköisimmin täysin väärä) analyysi toisen ihmisen sielunmaisemasta.
no joo sillee, mutta ärsyttää että pitäisi "osallistua" jotenkin esitykseen. maksan siitä että bändi viihdyttää meitsiä eikä toisinpäin
On tainnut Soundin toimituksessa taas olla tylsää, kun parempia aiheita kolumneille keksitä, mutta kuka nyt odottaa suomalaiselta musiikkilehdeltä, erityisesti Soundilta, kolumnia, jossa käsiteltäisiin yhtään mitään muuta kuin "Minä tykkään/minä en tykkää/yleisö tykkää/yleisö ei tykkää/minä tiedän paremmin kuin kukaan muu/kaikki on paskaa koska minä tiedän... jne".
En minäkään lähde laulatustaputushommiin mukaan, mutta jos ympärillä olevilla ihmisillä on hauskaa, niin artisti todennäköisimmin onnistuu työssään.
Kyseinen toimittaja taitaa olla sama, joka on saanut paljon kehuja Hesarin jutuista ja myös paljon moitteita osasta Hesarin jutuistaan.
Minulle on se ja sama huudattaako bändi yleisöä vai myyvätkö lavalta käsin tuotteitaan.
bzort glorf bööth
Encore-kulttuuri on tyhmä. Olisi selkeämpää ja jämptinpää, että keikka loppuu kun se kerran loppuu, ilman että tarvitsee suorittaa tämä käsikirjoitettu rituaali koska "niin kuuluu tehdä".
Encore-kulttuuri on tyhmä. Olisi selkeämpää ja jämptinpää, että keikka loppuu kun se kerran loppuu, ilman että tarvitsee suorittaa tämä käsikirjoitettu rituaali koska "niin kuuluu tehdä".
No tämä on kyllä totta. Tai että se ainakin olisi ihan oikeasti sitä, että bändi huudetaan takaisin eikä sitä, että näin kuuluu tehdä.