You are not logged in.
- pakollinen ja maksullinen narikka, joka muodostaa turhaa jonoa ja yleistä vitutusta lisämaksujen lisäksi
- keikkaa kännykän läpi katsovat
- keikan puolivälissä eteenpäin laumana rynnivät ihmiset
- paska kalja
- paska bändi
- jengi, joka ei kuuntele keikkaa juuri ollenkaan vaan puhuu jotain paskaa, joka selkeästi häiritsee jopa bändiä tiiätte mitä tarkoitan
JNE.
Halusin vain perustaa otsikon tuon ensimmäisen asian vuoksi. Se vituttaa minua eniten keikoilla käymisessä Suomessa. Ja ongelma on vain ja ainoastaan Suomessa. (Omien kokemuksien mukaan.) Maassa maan tavalla kai sitten niin.
Toki esim. lädimaassa välillä talvella vituttaa, että narikkaa ei ole ollenkaan koko keikkamestassa ja pitää pitää kaikkia romppeita sylissä. Mutta sen maksullinen pakollisuus, ei vaan voi ymmärtää.
Oliko sille joku sana? Eteispalvelumaksu? Onko hommat muuttunut reilussa vuodessa vai vieläkö homma on samaa paskaa?
Last edited by leposi (22.11.2013 01:17)
Se kun hoksaa jossain kohtaa keikkaa, et Tukholmassa olisi vielä hauskempaa, koska parempi yleisö.
bzort glorf bööth
- pakollinen ja maksullinen narikka, joka muodostaa turhaa jonoa ja yleistä vitutusta lisämaksujen lisäksi
Eteispalvelumaksu? Onko hommat muuttunut reilussa vuodessa vai vieläkö homma on samaa paskaa?
joo, esim. korjaamolla viimeksi rahat kerättiin jo ovella, sama se oliko sen jälkeen asiaa naulakolle eli ei
tosin eikö tästä ollut joku juttu, et ei pitäis lain mukaan olla pakollista, mutta enpä kuule tiijä
niin ja itse aiheeseen, eniten häiritsee varmaan just hölöttäjät. jos ei keikka kiinnosta niin lähteköön muualle.
Olihan tosta narikkatouhusta juttua tos kesällä, kun tavastialla oli pakko maksaa 3e narikka, vaikkei sinne ollut mitään jätettävää. Suomessa on tää narikkaperinne, joka tulee ravintolamaailmasta, jossa siis portsari ottaa asiakkaiden takit talteen. Tämä elää enää lähinnä keikkapaikoilla ja sen lisäksi muutamassa fine dining-ravintolassa (esim. Savoy, Sipuli). Narikkamaksun idea lienee se, että sillä kerätään rahat narikan henkilökunnan palkkaan. Maksat käytännössä siitä että se jäbä ottaa sun rotsin sinne valvottuun tilaan, mikä on imo ihan jees. Tietenkin, jos ei ole mitään mitä jättää (esim kesällä), niin ei siitä pitäisi olla pakko maksaa. Se on nimenomaan eteispalvelumaksu ja jos et käytä sitä palvelua, niin ei pitäisi myöskään pakottaa ketään maksamaan. Enkä mä usko, että hirveän moni ryhtyy kanniskelemaan keikkapaikoilla rotsejaan sylissä sen takia että säästää muutaman euron. Etenkin tavastialle mentäessä ne kolme euroa ei niillä kaljahinnoilla paljoa paina.
Hölöttäjät on keikkojen suurin vitsaus, josta tsadissakin on kärsitty vuositolkulla. Musta tosin tuntuu siltä, että tilanne on täällä muuttunut jonkin verran, ettei jengi enää hölötä jatkuvasti päälle. Wiren keikalla sai olla rauhassa viimeksi tavastialla ja lepiksessähän se tila on jaettu silleen, että se lavapuoli täyttyy hetkessä ja hölöttäjät tuntuu jäävän suht automaattisesti sinne baarin puolelle, jonne se musa ei edes kuulu kovin hyvin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Eilen olin pitkästä aikaa semmosella ~1000 hengen keikalla ja joo onhan toi vittumaista. Narikka toki ei pakollinen ja bändi oli hyvä mut mua ahdistaa isot ihmismassat ja etenkin se kun tuntemattomat ihmiset tulee iholle kiinni. Harmi että tykkään käydä keikoilla niin paljon Mut joo pikkukeikat monella tapaa ihan eri juttu ja mun juttu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ja leposille viel eteispalvelumaksusta, että hinnat ne nousee. oli aika järkytys tossa joskus kun tavastian narikka oli yhtäkkiä kolme euroa. tsiisus.
itseä vituttaa lippujen ostamisessa se, että tiketin lippujen hintaan sisältyi ennen kaikki palvelumaksut jne. Nykyään rahastetaan nää jutut erikseen. Auta armias jos tilaat netin kautta lipun, minkä haet tiketin toimistosta (itelle helpoin tapa, koska tiketti on melkein naapurissa), jolloin tulee nettipalvelumaksut ja palvelumaksut vielä päälle, eli lipun hinnaksi tulee helposti 3-5e lisää siitä ilmoitetusta hinnasta
tän vuoksi taas mieluummin pienille keikoille, mut välillä on pakko.
Isommilla keikoilla se musiikkikin tuntuu niin kaukaiselta, ja useimmiten bändin eleet yleisön suuntaan yhtä kaavamaisilta kuin yleisön bändiä kohtaan. Silleen että lopulta ero johonkin DVD-dokumentin kattelemiseen samasta tapahtumasta on aika pieni. Mut epämukavuuskerroin on suuri. Ja spedekerroin massiivinen. Kannatti silti eilen mennä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se kun hoksaa jossain kohtaa keikkaa, et Tukholmassa olisi vielä hauskempaa, koska parempi yleisö.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
- odottelu
- jalkojen väsyminen ja kipeytyminen
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
- odottelu
meil samat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
- odottelu
Näistä sain Lanan konsertissa tarpeekseni siinä määrin, et tais olla vika areenakeikka seisomapaikoilla. Se hyvä, että suurin osa oli mua päätä lyhempiä. Tuli semmonen olo, et taidan jo olla liian vanha tähän. Ahtaus, kuumuus ja jano on pahimmat. Ja se, että vois olla olla jossain muualla mukavasti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Katkennut petsari wrote:- odottelu
- jalkojen väsyminen ja kipeytyminenmeil samat
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyllähän se vituttaa, jos joku ihan siinä vieressä koko keikan ajan kuvaa kännykällä. Katsooko joku muka jälkikäteen niitä kännykällä otettuja kuvia tai videoita?
Kyllähän se vituttaa, jos joku ihan siinä vieressä koko keikan ajan kuvaa kännykällä. Katsooko joku muka jälkikäteen niitä kännykällä otettuja kuvia tai videoita?
joo, ylipäänsä toi kännyköiden heiluttelu eturivissä on ihan älytöntä. muuttuuko se keikkakokemus sit muka arvokkaammaksi, jos on luurissa kaiken maailman videoo ja kuvaa, joiden takia puolet keikasta on mennyt sitä kännyn ruutua katsoessa. entä jos toisella puolella lavaa tapahtuukin jotain jännempää?
Tämä elää enää lähinnä keikkapaikoilla ja sen lisäksi muutamassa fine dining-ravintolassa (esim. Savoy, Sipuli).
Onhan noita vielä aika monessa kortteliravintolassa, ainakin Mamma Rosa ja Sikala tulee mieleen.
Itse aiheesta, hölöttäjät juu totta kai.
Sitten toinen juttu on se kun itse pysyttelee keikan aikana paikoillaan niin siitä edestä monesti joku hivuttautuu pikku hiljaa taaksepäin melkein tappituntumalle.
Sitten toinen juttu on se kun itse pysyttelee keikan aikana paikoillaan niin siitä edestä monesti joku hivuttautuu pikku hiljaa taaksepäin melkein tappituntumalle.
Toi on muuten tosi vittumaista. Varsinkin täydessä salissa, kun ei sitten itse kehtaa tunkea taaksepäin. Parhaimmassa tapauksessa edessä olijan tukkalaite koskettelee sun naamaa.
Jos oon kuvannut videota poikaystävän keikoilla, niin ollaan kyllä yhessä kateltu niitä myöhemmin. Ja Circlen Supermassive-keikalla kuvaamiani pätkiä olen myös katsellut, kun se oli niin ihana. Kuvia otan jossain vaiheessa ison määrän ja sitten poistan epäonnistuneet ja säästän pari. On niitäkin kiva välillä katella.
Sori jos ärsyttää!
Huigin kans samoja tuntemuksia isojen keikkojen suhteen.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
näissähän se jo sanottiinkin:
jengi, joka ei kuuntele keikkaa juuri ollenkaan vaan puhuu jotain paskaa, joka selkeästi häiritsee jopa bändiä tiiätte mitä tarkoitan
eniten häiritsee varmaan just hölöttäjät. jos ei keikka kiinnosta niin lähteköön muualle.
Hölöttäjät on keikkojen suurin vitsaus, josta tsadissakin on kärsitty vuositolkulla. Musta tosin tuntuu siltä, että tilanne on täällä muuttunut jonkin verran, ettei jengi enää hölötä jatkuvasti päälle. Wiren keikalla sai olla rauhassa viimeksi tavastialla ja lepiksessähän se tila on jaettu silleen, että se lavapuoli täyttyy hetkessä ja hölöttäjät tuntuu jäävän suht automaattisesti sinne baarin puolelle, jonne se musa ei edes kuulu kovin hyvin.
hölöttäjät juu totta kai.
hölöttäjille
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Friction friction my addiction
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
onks kellekään muulle käyny näin ankeasti? Man Forced To Watch Concert With His Own Eyes
Toisinaan festarikeikoilla jää sellaiseen liikenteen solmukohtaan ja joka puolella pyörii tyyppejä, jotka aikoo puristua olemattomasta välistä läpi.
- seisoskelu, jos musa ei lähde ihan täysillä.
- musiikki, joka ei kiinnosta.
bzort glorf bööth
Ihmiset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ihmiset.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joku näyttää haluavan mennä minun edestäni. Väistän, että hän pääsisi menemään. Hän ei menekään siitä ohi, vaan jää siihen minun edessäni olevaan rakoon, johon ei oikeasti mahtuisi. Sitten hän alkaa pomppia.
Joku näyttää haluavan mennä minun edestäni. Väistän, että hän pääsisi menemään. Hän ei menekään siitä ohi, vaan jää siihen minun edessäni olevaan rakoon, johon ei oikeasti mahtuisi. Sitten hän alkaa pomppia.
tämä kyllä
ginipoika wrote:Ihmiset.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
se jos joku tuore pari tyyliin nussii siinä vieressä koko vitunkeikan eikä oo hirveesti tilaa liikkuu jos haluu nähdä jotai keikasta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu