You are not logged in.
joanna newsom, neil young, mike watt. noi on muistaakseni ihan hyvii jaksoi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Youtubesta löytää mukavasti kun hakee wtf marc maron musician ja katsoo vielä tarvittaessa löytyneiden related videosista loput.
Ryan Adams, Lou Barlow ja keitäs muita kääkkiä / möhiksiä siellä nyt olikaan.
bzort glorf bööth
WTF 762. Scott Fagan, eli yhden levyn ´60-luvulla tehnyt kulttihahmo ja Stephin Merrittin isä. Mielenkiintoinen stoori ukolla.
https://99percentinvisible.org/
Hauskoja näkökulmia ja triviaa siihen miksi asiat ovat niinkuin ovat ja mitkä prosessit ovat siihen johtaneet. Hauskaa triviaa miellyttävästi kerrottuna. Tämä ja history of philosophy without any gaps ovat tämän hetkiset suosikit.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
https://99percentinvisible.org/
Hauskoja näkökulmia ja triviaa siihen miksi asiat ovat niinkuin ovat ja mitkä prosessit ovat siihen johtaneet. Hauskaa triviaa miellyttävästi kerrottuna. Tämä ja history of philosophy without any gaps ovat tämän hetkiset suosikit.
Sisältääkö paljon neo-alkuisia sanoja?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
barton_funk wrote:https://99percentinvisible.org/
Sisältääkö paljon neo-alkuisia sanoja?
ei
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
AntennaPodin asensin. Vaikuttaa varsin näppärältä podcast-softalta, plus ilmainen, mainokseton ja open source.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko lisää suomalaisia podcast-suosituksia? Mielellään jotain yhteiskunnallista tjsp.
Nämä on jo tuttuja:
Mikä meitä vaivaa (ihan ookoo)
Inspiradio (silloin kun kiinnostava vieras niin 5/5)
Omaa luokkaa (en ole kovin paljoa kuunnellu, kai tää menee(?))
Radio helsingin futucast (silloin kun kiinnostava vieras niin 4/5)
Löytyykö suomesta yhtään hyvää musiikkiaiheista?
Onko lisää suomalaisia podcast-suosituksia? Mielellään jotain yhteiskunnallista tjsp.
Nämä on jo tuttuja:
Mikä meitä vaivaa (ihan ookoo)
Inspiradio (silloin kun kiinnostava vieras niin 5/5)
Omaa luokkaa (en ole kovin paljoa kuunnellu, kai tää menee(?))
Radio helsingin futucast (silloin kun kiinnostava vieras niin 4/5)Löytyykö suomesta yhtään hyvää musiikkiaiheista?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pop-kulttuurin ilmiöiden perkaamista. Miten ilmiöt ja ideat ovat syntyneet, mitä ne merkitsevät ja miksi ne ovat tärkeitä.
Aiheina mm. mitä tapahtui taustanaurulle komedioissa, miten pelleistä tuli pelottavia ja Sherlock sarjaan ympärille syntyneestä slash-fanikulttuurista.
Brysselin kone YLE:llä. Huomattavasti nimeään mielenkiintoisempi (riippuen toki vieraasta eli aiheesta)
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
KZ wrote:Onko lisää suomalaisia podcast-suosituksia? Mielellään jotain yhteiskunnallista tjsp.
Brysselin kone YLE:llä. Huomattavasti nimeään mielenkiintoisempi (riippuen toki vieraasta eli aiheesta)
Tämä taitaa olla vähän liian hardcorekuivakkaa politiikkasettiä
Ylen Kalle Haatanen?
Ylen Kalle Haatanen?
On tuttu, en maininnut Yle Puheen ohjelmia, koska ajattelin, että se on niinku radio mut sama kai tuo.
Yle Puheella on usemapi hyvä ohjelma.
Joe Roganeissa riittää plärättävää, youtubessa yli tuhat sessiota. Näistä tietty alle 10% on itseä kiinnostava vieras. Tänään kuunnellu Henry Rollinsin, melko erikoisäijä, en ollu mitenkään hirveen perillä mikä hän on miehiään.
Yli kakstuntiset podcastit
Jos tykkää hassuista faktoista, niin kannattaa tsekata QI-ohjelman oheispodcasti No Such Thing as a Fish.
Tänä kesänä olen innostunut podcasteistä. Duunissa aivan parasta silloin kun radiosta ei tule mitään järkevää.
Täytyykin tutustua tämän topikin antiin tarkemmin. Tällä hetkellä tilailen vain Guardianin football weeklyä.
AntennaPodin asensin. Vaikuttaa varsin näppärältä podcast-softalta, plus ilmainen, mainokseton ja open source.
Noisiksen suosituksesta asensin tämän. Olen ollut tyytyväinen.
Itellä bugitti antennapod ja kaksi kertaa hukkasi kaikki feedit.
Palasin BeyondPodiin ja olen siihen ollut sittemmin tyytyväinen.
Jotain pikkuhäikkää AntennaPonissa on, joko bugia tai epäloogisuutta. Niin pahasti ei ole vielä risonut että olisin lähtenyt vaihtamaan.
Historianörille: Dan Carlin's Hardcore History
Pitkän aikaa vierastin kokeilemasta koska nimi kuulosti vähän dorkalta - ja osa on maksullista sisältöä. Kuitenkin sisältö on varsin korkealaatuista ja mielenkiintoista sekä viihdyttävää pohdintaa historiasta ja konflikteista eri näkökulmista. Suosittelen erityisesti Persian Akhemenidi imperiumiin ja sen konflikteihin antiikin kreikan kaupunkivaltioiden kanssa. Pitkiä jaksoja, eli vaikka on vaan osa sisällöstä saatavana kerrallaan kuunneltavaa riittää.
"V ja W tyylillä", eli Juha Vuorinen ja Andre Wikström. En ole kumpaakaan jamppaa varsinaisesti fanittanut, mutta näitä on kyllä ihan hauska kuunnella https://www.supla.fi/supla/3301885
The story of Elizabeth Holmes and Theranos is an unbelievable tale of ambition and fame gone terribly wrong. How did the worlds youngest self-made female billionaire lose it all in the blink of an eye? How did the woman once heralded as the next Steve Jobs find herself facing criminal charges to which she pleaded not guilty and up to 20 years in jail? How did her technology, meant to revolutionize healthcare, potentially put millions of patients at risk? And how did so many smart people get it so wrong along the way?
The story of Elizabeth Holmes and Theranos is an unbelievable tale of ambition and fame gone terribly wrong. How did the worlds youngest self-made female billionaire lose it all in the blink of an eye? How did the woman once heralded as the next Steve Jobs find herself facing criminal charges to which she pleaded not guilty and up to 20 years in jail? How did her technology, meant to revolutionize healthcare, potentially put millions of patients at risk? And how did so many smart people get it so wrong along the way?
ping Noisis
Antti Holman Auta Antti!
oikein hyvä, srsly. https://radioplay.fi/podcast/auta-antti/
Antti Holman Auta Antti!
oikein hyvä, srsly. https://radioplay.fi/podcast/auta-antti/
Tää oli kyl kuuntelemisen arvoinen.