You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
Ehkä vähä paska, mut vitu hyvä
ylös ihan siksi että tää on MDNA:n paras biisi ikinä kunnon esso-pulputusta
Last edited by barton_funk (24.12.2017 11:47)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Strike a Pose Madonna valtaa taajuuden perjantaiyönä
Radio Helsingin ja Nuorgamin viisituntinen Madonna-spesiaali juhlistaa popin kuningatarta.
Madonna täyttää tänä vuonna 60 vuotta ja hänen kehutuimman albuminsa Ray of Lightin ilmestymisestä tuli talvella kuluneeksi 20 vuotta.
Verkkomedia Nuorgamin johdolla nelisenkymmentä ihmistä kuunteli kevään mittaan kaikki Madonnan singlet ja antoi niille arvosanan. Lopputulos eli Madonnan 40 parasta singleä paljastetaan Radio Helsingin suorassa lähetyksessä perjantaina 11. toukokuuta klo 21 alkaen.
Lähetyksessä keskustellaan lisäksi Madonnan suhteesta feminismiin ja vallankäyttöön, Ray of Lightin merkityksestä popmusiikille ja Madonnasta muoti-ikonina. Vieraina ovat musiikkitoimittaja ja käsikirjoittaja Anna Brotkin, vapaa toimittaja Iida Sofia Hirvonen, koko ikänsä Madonnaa seurannut ja fanittanut Outi Sjöman sekä vaatesuunnittelija Justus Kantakoski. Viisituntisen spesiaalin juontaa Nuorgamin Markus Hilden ja mukana on myös Radio Helsingin aamujen Anna Cadia.
Strike a Pose Madonna valtaa taajuuden perjantaiyönä
Radio Helsingin ja Nuorgamin viisituntinen Madonna-spesiaali juhlistaa popin kuningatarta.
Madonna täyttää tänä vuonna 60 vuotta ja hänen kehutuimman albuminsa Ray of Lightin ilmestymisestä tuli talvella kuluneeksi 20 vuotta.
Verkkomedia Nuorgamin johdolla nelisenkymmentä ihmistä kuunteli kevään mittaan kaikki Madonnan singlet ja antoi niille arvosanan. Lopputulos eli Madonnan 40 parasta singleä paljastetaan Radio Helsingin suorassa lähetyksessä perjantaina 11. toukokuuta klo 21 alkaen.
Lähetyksessä keskustellaan lisäksi Madonnan suhteesta feminismiin ja vallankäyttöön, Ray of Lightin merkityksestä popmusiikille ja Madonnasta muoti-ikonina. Vieraina ovat musiikkitoimittaja ja käsikirjoittaja Anna Brotkin, vapaa toimittaja Iida Sofia Hirvonen, koko ikänsä Madonnaa seurannut ja fanittanut Outi Sjöman sekä vaatesuunnittelija Justus Kantakoski. Viisituntisen spesiaalin juontaa Nuorgamin Markus Hilden ja mukana on myös Radio Helsingin aamujen Anna Cadia.
olin tossa projektissa mukana
ihmettelen kyllä jos ykköspaikalta ei löydy ray of light tai into the groove.
näissä 81 - 41 -biiseissä ei kauheasti tuttuja ollut, ainoa ylläri dress you up, jonka muistelen olevan ihan ok. mielenkiinnolla odottelen jatkolistausta
Countdownin vikaa tuntia kuuntelen ja melkosta tykitystä. Deeper and deeper, Open your heart ja Justify My Love
e: Hantalle tiedoksi että Ray of Light viidentenä
ja into the groove neljäntenä. jännäks menee.
3 frozen
2 vogue
1 like a prayer
Last edited by jookcha (12.05.2018 01:54)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Like a prayer in ymmärrän, Vogue kyl ihan väärässä paikassa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Countdownin vikaa tuntia kuuntelen ja melkosta tykitystä. Deeper and deeper, Open your heart ja Justify My Love
e: Hantalle tiedoksi että Ray of Light viidentenä
ja into the groove neljäntenä. jännäks menee.
3 frozen
2 vogue
1 like a prayer
Tän projektin myötä mun lemppari-Madonnaksi muodostui ehkä Open Your Heart. Mutta siis niin monen biisin myötä on tullu herkistyttyä ja itkettyä
Menin lähetyksen puolessa välissä nukkumaan, koska olen nössö.
Vohoii helevettiläinen siellä on yksi Madonnan parhaimmista biiseistä Oskari Onnisen kommentoimana jossain viidenkympin hujakoilla. Hemmetin musaälyköt.
bzort glorf bööth
Vohoii helevettiläinen siellä on yksi Madonnan parhaimmista biiseistä Oskari Onnisen kommentoimana jossain viidenkympin hujakoilla. Hemmetin musaälyköt.
jos Dress You Upia meinaat, niin muistaakseni annoin itse ihan ok arvosanan!
Hyvä!
Jotkut turret antaneet sitten huonommat pisteet.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Vohoii helevettiläinen siellä on yksi Madonnan parhaimmista biiseistä Oskari Onnisen kommentoimana jossain viidenkympin hujakoilla. Hemmetin musaälyköt.
jos Dress You Upia meinaat, niin muistaakseni annoin itse ihan ok arvosanan!
tämä video pyöri aikoinaan Desperately Seeking Susan -leffan alkukuvana leffateatterissa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
jaahas tää ray of lightihan on oikeesti ihan hiton kova levy
sky fits heaven
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jaahas tää ray of lightihan on oikeesti ihan hiton kova levy
sky fits heaven
asia kunnossa, laitoin just kyseisen levyn tilaukseen
paras olla hyvä sitten tai muuten
mut se nimibiisi, maailmankaikkeuden 500 parhaan biisin joukossa
Ray of Light on kyl yks kovimpia mainstream hittibiisejä. Olin kesän 1998 töissä tehtaalla kokoonpanohommissa ja muistan, että tylsien työpäivien parhaita hetkiä oli kun Ray of Light tuli radiosta (yleensä pari kertaa päivässä), enkä kyllästynyt siihen biisiin koko kesän aikana
jookcha wrote:jaahas tää ray of lightihan on oikeesti ihan hiton kova levy
sky fits heavenasia kunnossa, laitoin just kyseisen levyn tilaukseen
paras olla hyvä sitten tai muuten
mut se nimibiisi, maailmankaikkeuden 500 parhaan biisin joukossa
tilasin kans ku äxässä oli käytetty cd hintaan 2,50
tänään olin parin tunnin kävelyllä, helvetin hiki, lämmintä ja kesäistä ja sit mustikkamaan rannalla lähti toi sky fits heaven soimaan spotifysta niin kyllä pärisi. ei tarttenu ees kantsua mut ei siitä varmaan haittaakaan ois ollu tossa tilanteeessa.
joo ja siis huvittava juttu, katsoin eilen äxästä ja yksi kappale käytettyä 2,50 ja toka 4,00. meinasin tilata mut en sit kuitenkaan, tänään sun spämmin innoittamana tilasin ja hinta 4 koska toi halpa meni jo.
sanoisin että oikeaan osoitteeseen
jostain syystä tämä madonna-countdown meni ihan ohi tuota ekaa juttua lukuunottamatta joten piti googlata ja täällähän se:
tänään madonna 60 v.
missä viipyy boycott madonna -gatet
missä viipyy boycott madonna -gatet
eikö kukaan ole vielä kertonut roger watersille