You are not logged in.
Itse tobaasin aiheseen sanotaan vaikka Requiem for a Dream. Yhyy kun koskettaa
Pistetään vielä Jared Leton totaaliselle keskinkertaisuudelle
Last edited by Hassuttelija (11.08.2016 00:48)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mainitut inception ja memento tulee kyl mieleen ekana.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
- almodovarin matkarakastajat
- gravity
- zoolander
- michael bayn transformerit
Last edited by jookcha (11.08.2016 09:15)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Urho Ghettonen wrote:Inception
hölmöä viihdettä, toimi siinä mulle oikein hyvin
pitäiski kattoo inception taas uudestaan. koska kaksi kertaa inception on liian vähän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Itse tobaasin aiheseen sanotaan vaikka Requiem for a Dream. Yhyy kun koskettaa
En jaksa katsoa edellisille sivuille, mutta todennäköisesti inhonnut tätä sielläkin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hassuttelija wrote:Itse tobaasin aiheseen sanotaan vaikka Requiem for a Dream. Yhyy kun koskettaa
En jaksa katsoa edellisille sivuille, mutta todennäköisesti inhonnut tätä sielläkin.
Selasin ketjun läpi: olet pari sivua sitten.
Aika paljon porukka inhoaa tollaisia mun mielestä harmittomia tai ihan ok leffoja. Inception ja Memento ainakin tältä sivulta viihdyttäviä pätkiä.
Ketjussa mainituista nämä omia inhokkeja, siis sellaisia jotka katsoin loppuun.
Little Miss Sunshine
Juno
Drive
Vicky Cristina Barcelona
Nykyään aika herkästi lopetan elokuvan kesken jos vaikuttaa huonolta.
Elämä pelissä (the Blind Side)
Tämä oli olevinaan ryysyistä rikkauksiin feel good -leffa, mutta koin tuon, jos ei nyt suorastaan rasistisena, niin ainakin ihan vitun tyhmänä elokuvana. Sellanen että "ei noista köyhistä ole mihinkään, ellei rikas WASP täti tule ja pelasta". Saiko Bullock tuosta jopa Oscarin Ärsyttäville lapsinäyttelijöille myös
Last edited by Firon (11.08.2016 10:21)
Ketjussa mainituista nämä omia inhokkeja, siis sellaisia jotka katsoin loppuun.
Little Miss Sunshine
Juno
Drive
Vicky Cristina Barcelona
Smaa kaikkeen paitsi Driveen. Unelmien sielunmessulle kans komppia.
Muita: von Trierin Antichrist, Noén Love ja Kuninkaan paluu.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Drive, Juno ja Little Miss Sunshine kaikki ihan jepa, tai ei nyt erityisen inhottavia, mut eipä niitä tarvitse varmaan koskaan uudestaankaan katsoa.
Unelmien sielunmessu sellanen leffa mistä diggailee joskus lukioikäisenä kun ei paremmasta tiedä. Samaa sarjaa Donnie Darkon ja Fight Clubin yms. kanssa.
Vicky Cristina on ihan hirveetä skeidaa. Woodyn paskimpia, jopa sen 2000-luvun tuotannon standardeilla.
Last edited by jookcha (11.08.2016 10:38)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Donnie Darko ja Fight Club. Hyviä leffoja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Unelmien sielunmessu sellanen leffa mistä diggailee joskus lukioikäisenä
, aikanaan tuosta kyllä tykkäsin, mutta tiedä miten nyt toimisi. Onhan siinä toki Jennifer Connelly.
Drive mainituista ehdottomia omia inhokkeja ja ei auta se, että sitä niin kovasti kehutaan.
Jos oikeista inhokeista ja todella paskoista leffoista puhutaan niin Spawn menee aika korkealle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Juno!!!!!!!!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
BBC:n listalta:
53. Moulin Rouge! (Baz Luhrmann, 2001)
Huokaus
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
interuptor bastardon listalta: Sideways
Last edited by noiseidea (23.08.2016 12:04)
moulin rougeen sama, oikeastaan kaikki mitä bazka luhrmann on tehnyt menee tälle listalle.
Elephant
Baz Luhrmanniin sama. En kyllä tiedä olenko edes nähnyt muuta kuin Romeo + Julietin. The Great Gatsby piti lopettaa vartin jälkeen, ei vaan pystynyt. Pystyn aika hyvin kuvittelemaan millainen Moulin Rouge on ja se riittää minulle.
Elephant taas on hieno.
Enter The Voidi
Bunny The Killer Thing
Miami Blues
Tää oli vaan paska, laitetaan tänne sen takia että on kai jotenkin arvostettukin ja saanut hyviä arvioita.
Miami Blues
Tää oli vaan paska, laitetaan tänne sen takia että on kai jotenkin arvostettukin ja saanut hyviä arvioita.
Sama, Maskulakin antanut näköjään Elitistissä neljä tähteä.
Ei tosin mikään ykkösinhokki, mutta hukattua potentiaalia elokuva täynnä.
Last edited by interuptor bastardo (03.09.2016 14:22)
noiseidea wrote:Miami Blues
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
interuptor bastardo wrote:noiseidea wrote:Miami Blues
The Girl on the Train
Passengers
Näiden katsominen pisti vituttamaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.