You are not logged in.
Luppakorva sikailee taas wrote:Ja vielä piti että: en osaa sanoa bändin parasta levyä, mutta Youth of American nimibiisi on paras punkkirokkibiisi missään ikinä. Ja ajankohdan ja kontekstin huomioonottaen toi on ollut kuiteskin aika radikaali biisi. Pitkä, jankkaava, monotoninen ja ihan vitun synkkä.
Toi on kyllä niin älyttömän kova levy muutenkin. Tekis mieli kehua jokasta biisiä. Se taking too longkin siinä keskellä just täydellinen kaikessa helpottavuudessaan
Juu on, melodisesti ihan uskomattoman ehyt kokonaisuus.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Wipersin jokainen levy on ehdottomasti aivan törkeän hieno. Myöhemmin olen hoksannut myös ihan vikojen levyjen arvon. Land of the Lost on tavallisesti se suosikki minulta.
bzort glorf bööth
Jean-Babtiste wrote:Tritonessa muuten oli Straight Ahead jollain 10-20 egellä hyväkuntosen näkösenä. Suosittelen, yks vittu kovimmista levyistä.
Kävin hakemassa tän koska on yks vittu kovimmista levyistä. Ravisuttavan hyvä. Sagen laulu on poikkeuksellisen veretseisauttavaa.
Hitto, elättelin toiveita että olisi vielä ensi viikonloppuna ollut hyllyssä kun en ehdi sitä ennen stadiin Tosi hieno levy, ihan samaa tasoa kuin Wipers parhaimmillaan.
Luppakorva sikailee taas wrote:Jean-Babtiste wrote:Tritonessa muuten oli Straight Ahead jollain 10-20 egellä hyväkuntosen näkösenä. Suosittelen, yks vittu kovimmista levyistä.
Kävin hakemassa tän koska on yks vittu kovimmista levyistä. Ravisuttavan hyvä. Sagen laulu on poikkeuksellisen veretseisauttavaa.
Hitto, elättelin toiveita että olisi vielä ensi viikonloppuna ollut hyllyssä kun en ehdi sitä ennen stadiin Tosi hieno levy, ihan samaa tasoa kuin Wipers parhaimmillaan.
/
Kävin ekaa kertaa Tritonessa, en ole jotenkin vaan koskaan muistanut paikkaa vaikka siinä Erosella ja Digeliuksessa ramppaan säännöllisesti. Nasta divari! Jatsosastolla paljon perushyvää kamaa järkeviin hintoihin, poimin pari Ronald Shannon Jackson Decoding Societya kympin kappale, ja sinne jäi esim. useampikin kiinnostava Jarrett halvemmalla kuin olen yleensä Hkin divareissa nähnyt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Toi Melvinsin versio ei lähde mulle ei sit yhtään. Tai onhan se Melvinsin kuulonen mitä varmaan sen tarkotuskin olla, mutta alkuperäiseen verrattuna siitä on kadonnu se surullisuus ja epätoivo, toi on tollaista rokkijytää. Ja rumpali tamppaa ihan liikaa.
Melvinssin versio täydellinen.
Ei oo makuasia.
Edeltävien viestien trololoo meiningin takia ei viitti ees kuunnella, vaikka Melvins toki myös huippu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Circle ollu pitissä eiq qntelussa. Hienosti pikku hiljaa aukeava kukka. Tässä levyssä ei ole mitään muuta kuin musiikki, jota on kuunneltava tarkkaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS