#61 11.02.2018 01:27

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

Re: Wipers / Greg Sage

Jean-Babtiste wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

Ja vielä piti että: en osaa sanoa bändin parasta levyä, mutta Youth of American nimibiisi on paras punkkirokkibiisi missään ikinä. Ja ajankohdan ja kontekstin huomioonottaen toi on ollut kuiteskin aika radikaali biisi. Pitkä, jankkaava, monotoninen ja ihan vitun synkkä.

Toi on kyllä niin älyttömän kova levy muutenkin. Tekis mieli kehua jokasta biisiä. Se taking too longkin siinä keskellä just täydellinen kaikessa helpottavuudessaan icon_biggrin

Juu on, melodisesti ihan uskomattoman ehyt kokonaisuus.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#62 11.02.2018 02:01

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Wipersin jokainen levy on ehdottomasti aivan törkeän hieno. Myöhemmin olen hoksannut myös ihan vikojen levyjen arvon. Land of the Lost on tavallisesti se suosikki minulta.

bzort glorf bööth

#63 11.02.2018 17:05

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

Jean-Babtiste wrote:

Tritonessa muuten oli Straight Ahead jollain 10-20 egellä hyväkuntosen näkösenä. Suosittelen, yks vittu kovimmista levyistä.

Kävin hakemassa tän koska on yks vittu kovimmista levyistä. Ravisuttavan hyvä. Sagen laulu on poikkeuksellisen veretseisauttavaa.

Hitto, elättelin toiveita että olisi vielä ensi viikonloppuna ollut hyllyssä kun en ehdi sitä ennen stadiin  icon_smile Tosi hieno levy, ihan samaa tasoa kuin Wipers parhaimmillaan.

#64 11.02.2018 17:28

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

Firon wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Tritonessa muuten oli Straight Ahead jollain 10-20 egellä hyväkuntosen näkösenä. Suosittelen, yks vittu kovimmista levyistä.

Kävin hakemassa tän koska on yks vittu kovimmista levyistä. Ravisuttavan hyvä. Sagen laulu on poikkeuksellisen veretseisauttavaa.

Hitto, elättelin toiveita että olisi vielä ensi viikonloppuna ollut hyllyssä kun en ehdi sitä ennen stadiin  icon_smile Tosi hieno levy, ihan samaa tasoa kuin Wipers parhaimmillaan.

icon_surprisedfrown2

Kävin ekaa kertaa Tritonessa, en ole jotenkin vaan koskaan muistanut paikkaa vaikka siinä Erosella ja Digeliuksessa ramppaan säännöllisesti. Nasta divari! Jatsosastolla paljon perushyvää kamaa järkeviin hintoihin, poimin pari Ronald Shannon Jackson Decoding Societya kympin kappale, ja sinne jäi esim. useampikin kiinnostava Jarrett halvemmalla kuin olen yleensä Hkin divareissa nähnyt.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#65 11.02.2018 19:50

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Website

(editoin aiemmin kirjoittamani pois, ja jätin vain allaolevan. oli liikaa jonninjoutavaa lätinää)

Melvins coveroinu ton Youth of American (parempi kuin alkuperäinen):

Last edited by ba (12.02.2018 10:25)

#66 17.02.2018 22:58

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

Toi Melvinsin versio ei lähde mulle ei sit yhtään. Tai onhan se Melvinsin kuulonen mitä varmaan sen tarkotuskin olla, mutta alkuperäiseen verrattuna siitä on kadonnu se surullisuus ja epätoivo, toi on tollaista rokkijytää. Ja rumpali tamppaa ihan liikaa.

Bounty-Wrapper-Small.jpg

#67 19.02.2018 16:42

HannaEbola
Member
Registered: 23.02.2010

Melvinssin versio täydellinen.

Ei oo makuasia.

#68 19.02.2018 17:15

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Edeltävien viestien trololoo meiningin takia ei viitti ees kuunnella, vaikka Melvins toki myös huippu.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#69 19.02.2018 20:26

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Website

Jean-Babtiste wrote:

Edeltävien viestien trololoo meiningin takia ei viitti ees kuunnella, vaikka Melvins toki myös huippu.

mikä ihmeen 'trololoo meininki'?

#70 08.12.2018 00:33

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Circle ollu pitissä eiq qntelussa. Hienosti pikku hiljaa aukeava kukka. Tässä levyssä ei ole mitään muuta kuin musiikki, jota on kuunneltava tarkkaan.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Board footer