You are not logged in.
EndloseAngst wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Aika huono. Ihan aluksi vaikutti suhteellisen hyvältä, mutta kun hirviöt ilmestyivät, niin nauru alkoi.leffan loppu on kyllä
ja toisekseen, miksi jättää leffa kesken jos se saa nauramaan
Itse asiassa tämä meni vahingossa kesken jääneisiin elokuviin. Piti mennä viimeksi nähtyihin. Näin siis loppuun asti. En voi väittää, että loppukaan olisi mitään järjetöntä vaikutusta tehnyt. Voisin siirtää tämän viimeksi nähtyihin, mutta kun siitä tuli jo yksi kommentti, niin varmaan jätän sen tänne.
Viimeksi kesken jäänyt filmi taas oli myös kauhufilmi, mutta olen jo unohtanut sen nimen. Joku vähän aikaa sitten televisiosta tullut. Se vaikutti jo ensimmäisen minuutin aikana niin kelvottomalta, että en yrittänyt katsoa pidemmälle.
Tää uus Mad Max, jottain vajaa 20 min alusta riitti.
Tää uus Mad Max, jottain vajaa 20 min alusta riitti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kävelit teatterista pois?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aikanaan Kouvolassa elokuvakerhossa vuonna 1995 tms. oli joku ukko, joka käveli joka leffasta vartin jälkeen ulos.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Cosmopolis.
Kannattaako oikeasti yrittää katsoa loppuun asti? Tiesin etukäteen, että se on lähinnä limusiinissa istumista ja puhumista. Arvostelujen perusteella odotin, että se olisi kuitenkin paljon enemmän kuin mitä tämän perusteella voisi kuvitella. Ensimmäiset parikymmentä minuuttia kuitenkin tuntuivat siltä, että ei tätä pysty katsomaan.
tykkäsin kyllä, vaikka oikeastaan elokuvan loppu joka ei ole enää limusiinissa istumista oli vähän heikompi.
pitäisi joskus jaksaa lukea kirja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Evil Dead 2. Ei tämmöst höttöö pysty selvinpäin kattomaan, kännipäissään hyvässä seurassa tai 10-vuotiaana katottuna varmaan toimis. Odotin ekan osan tyyppistä kasari-camp-goretykittelyä "tahattomalla komiikalla" höystettynä, mut tää yrittikin liian kovaa olla kauhua ja komediaa, eikä perkule onnistu kummassakaan. Vikat 15 minsaa skippasin. Sinänsä viaton leffa, mut vaan saakelin 2/5
-syvä anal yysi
Last edited by E (22.11.2015 12:25)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
The Great Gatsby. Noin vartin yritin, muttei vain pystynyt.
En varmaan ole nähnyt Luhrmannilta muita kuin Romeo + Julian, josta en myöskään pitänyt. Pitää yrittää vältellä jatkossakin.
Drowning By Numbers jäi kesken about tunnin jälkeen koska kirjaston dvd oli niin naarmuilla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En vaan jaksanut. Vähän oon itteeni pettynyt. Kai tuo pitää vielä joskus loppuun puristaa.
The Adventures of Baron Munchausen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lukioaikoina vuokrattiin parin kaverin kanssa Frogs Kampin Makuunin legendaariselta vhs-osastolta. Kaikki nukahdettiin kesken leffan.
muistan vuokranneeni tuon myös kaverin kanssa, ja väkisin katsottiin loppuun asti. (muutenkin oli tapana vuokrata 7 leffan settejä, joissa pari aina jotain todella surkeaa käppästä)
jookcha wrote:Lukioaikoina vuokrattiin parin kaverin kanssa Frogs Kampin Makuunin legendaariselta vhs-osastolta. Kaikki nukahdettiin kesken leffan.
muistan vuokranneeni tuon myös kaverin kanssa, ja väkisin katsottiin loppuun asti. (muutenkin oli tapana vuokrata 7 leffan settejä, joissa pari aina jotain todella surkeaa käppästä)
Nappula nähnyt useammankin kerran, edellisestä katselusta on varmaan yli 15 vuotta mutta ihan hauska leffahan tuo muistaakseni.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ei mikään yllätys koska Ben Stiller.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jules Dassin: Never on Sunday
viimeks paris, texas tossa viime viikolla. hieno leffa, nähty monesti jne. mut ei vaan jotenkin jaksa telkkarista kattoa oikein mitään nykyään. pitäis varmaan hommata parempi töllö.
The Eiger Sanction, ei vaan pystynyt
Anomalisa
Tarina liikkui yhtä hitaasti kuin nuket ja samaan suuntaan, ei niin vitun mihinkään.
Don Jon -niminen filmi vaikutti takakansitekstin perusteella kiinnostavalta mutta paljastui Sinkkuelämäksi.
Anomalisa
Tarina liikkui yhtä hitaasti kuin nuket ja samaan suuntaan, ei niin vitun mihinkään.
ihan helveltin hyvä elokuva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:Anomalisa
ihan helveltin hyvä elokuva
saatana
Skiptrace
Holloywood Ending - kirjaston dvd pyki niin pahasti.
Yritetään toisella kappalleella piakkoin.
Zoolander 2