You are not logged in.
no nyt :salut:
Menee mun ymmärryksen yli toi Cheekin seksuaalisuuteen liittyvä painostus, vihjailu ja oletetusta kaapista ulos repiminen. Tuohon on tullut törmättyä useaan otteeseen. Miksi se olisi Cheekin tapauksessa ok? Eipä ainakaan helpota kenenkään kaapista ulostuloa tollanen ilkkuminen. "Homo hauska läppä heh" Cheekista löytyy asioita joita voi kritisoida, mutta homottelu on vain säälittävää. Ihan kaikissa tapauksissa. Olkoon rauhassa mitä on.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tuo on kyllä totta, ja tuo homokommentti tossa ihan turha, mutta muuten hauskaa sanailua.
somessa ilmeisesti joku haaste kuinka pitkään voi välttyä kuulemasta tuota biisiä, itse yritän ainakin jonkin aikaa, katsotaan kuinka käy.
En oo kuullu tot biisoo. Ilmotan sit ku oon.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tuo on kyllä totta, ja tuo homokommentti tossa ihan turha, mutta muuten hauskaa sanailua.
somessa ilmeisesti joku haaste kuinka pitkään voi välttyä kuulemasta tuota biisiä, itse yritän ainakin jonkin aikaa, katsotaan kuinka käy.
En myöskään ymmärrä noita homokommentteja, oliko viimeksi 80-luvulla homostelu hauskaa eikä se silloinkaan ollut hauskaa. Muutenkin taas tällä hetkellä ihan ihme meno Cheekin suhteen somessa. Jengillä keulii ilkeilyhalu ihan uusille tasoille, ikään kuin olisi oikeutettua taantua koulukiusaustasolle ihan vaan sen takia että jonkun musa tökkii.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
no tässä kirjoittajan vastinetta jos joku ei fb:ssä nähnyt:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Rumbaan (mm. eilisen uutisen kommentteissa) tulee lukijapalautteena valituksia siitä, että olisin käyttänyt homoseksuaalisuutta pilkan välineenä eilisessä osiossani Profeetat-arvostelua. Tässä vastine kaikille jotka tarvitsevat rautalangasta väännetyn maailman.
"Peräänkuuluttaisin tässä yhteydessä hieman medialukutaitoa aiheen kohdalla ja ympäriltä. Sukupuolinen suuntautuminen on näiden kahden artistin kohdalla ollut kaikkien huulilla useiden vuosien ajan, ja keltaisessa lehdistössä aihe velloo ikiliikkujan tavoin. Yltiömäinen machismo ja eheyttäminen ("lesbot streiteiks") on rakennettu sisään kappaleen vastenmieliseen aihemaailmaan. Pilkan kohteeksi ei täten joudu homoseksuaalisuus per se, vaan omaa heterouttaan hysteerisesti alleviivaava kaksikko, joka kuitenkin päästää suustaan niin löysiä ja merkitysköyhiä lauseita kuin se, johon kritiikki tässä pääasiallisesti tarttuu ("saatu jäätävii määri päätä ja häntää siinä samalla"). "Pää" ja "häntä" eivät selity (koska koko hommassa ei ole päätä eikä häntää), jolloin niille pitää antaa merkitys, ja jos tuo merkitys onnistuu vielä vetämään näiltä komeljanttareilta punoitusta aikaansaavan maton alta ja hieman ärsyttämään ohi mennessään, niin HYVÄ."
Saa jakaa.
"keski-ikäinen kokoomusnuori" kommentoi fb:ssä: https://www.facebook.com/juho.romakkani … cation=ufi
Eli ehkä kyse on paitsi valkoisen heteromiehen kriisistä, myös keski-iän kriisistä
Eli ehkä kyse on paitsi valkoisen heteromiehen kriisistä, myös keski-iän kriisistä
tää vissiin viittas rumban kriitikoihin?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"keski-ikäinen kokoomusnuori" kommentoi fb:ssä: https://www.facebook.com/juho.romakkani … cation=ufi
Perusnillitystä. Tätähän kaikki tätä nykyä harrastaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
biisin kuuntelin vapaaehtoisesti ilmestyessään ei ollu kummonen
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
psykokarkki wrote:Eli ehkä kyse on paitsi valkoisen heteromiehen kriisistä, myös keski-iän kriisistä
tää vissiin viittas rumban kriitikoihin?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kumpi sisältää enemmän homofobiaa? Biisin "käännetään lesbot streitiksi"-laini vai yhden kriitikon humoristinen väärintulkinta biisistä? Mene ja tiedä. Loukkaantukoot kukin mistä haluaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kumpi sisältää enemmän homofobiaa? Biisin "käännetään lesbot streitiksi"-laini vai yhden kriitikon humoristinen väärintulkinta biisistä? Mene ja tiedä. Loukkaantukoot kukin mistä haluaa.
niin, pääasia että kaikki pahoittaa mielensä ja uhriutuu #suomi100vuotta #föffölöö-MÖÖ
rc-lungen wrote:Kumpi sisältää enemmän homofobiaa? Biisin "käännetään lesbot streitiksi"-laini vai yhden kriitikon humoristinen väärintulkinta biisistä? Mene ja tiedä. Loukkaantukoot kukin mistä haluaa.
niin, pääasia että kaikki pahoittaa mielensä ja uhriutuu #suomi100vuotta #föffölöö-MÖÖ
gordon ramsayn väärinymmärretyt homofobiset kommentit
huvittaa tieto siittä että se kun mainitsee uhriutumisen vaikka sarkastisesti, on.....uhriutumista....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jätän vain tämän tähän.
En ennättänyt lukemaan, mutta nousiko tässä myös huomioon se parin kesän takainen Cheekin hitti "Flexaa", jonka yhteydessä naurettiin, et ohhoh Chekkonen diggaa hieroa omaa anaalirauhasta, mutta kun nyt pari vuotta myöhemmin joukko stadilaisia nuoria teki vastaavalla nimellä varustetun biisin niin kukaan ei nauranut sille, et aijahas jätkäporukassa hierotaan kimpassa anaalirauhasia?
bzort glorf bööth
En ennättänyt lukemaan, mutta nousiko tässä myös huomioon se parin kesän takainen Cheekin hitti "Flexaa", jonka yhteydessä naurettiin, et ohhoh Chekkonen diggaa hieroa omaa anaalirauhasta, mutta kun nyt pari vuotta myöhemmin joukko stadilaisia nuoria teki vastaavalla nimellä varustetun biisin niin kukaan ei nauranut sille, et aijahas jätkäporukassa hierotaan kimpassa anaalirauhasia?
en tiedä, mutta esimerkistä voisi päätellä että paitsi juttu oli vanha niin jos pari random-tyyppiä tekee flexausbiisin niin onko sillä niin väliä, sen sijaan jos stadionluokan mainstream-artisti tekee niin sillä on ehkä hieman enempi uutisarvoa...
Jaa no modet voikin sitten poistaa ton meikäläisen vikinän, ku en tajunnut tämmöistä. Ajattelin et räppäri = räppärit eli on tai ei ole hauskaa, jos hieroo anaalirauhasta. #flexin'
bzort glorf bööth
Juha Malista mukaillen, kai se on sitten lukijassa vika jos en osaa ottaa hauskana läbändeeruksena sitä, että on machoilua kritisoivassa tekstissä homouteen pyritään liittämään ivaa ja häpeää. Aika köyhää läppää vähintään. Samantyylistä yks Halmeen Tony heitti Kolmannessa pyörässä ja se tais sentään olla vielä ysärin puolella
Valavuorelle duuni takas
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jotenkin konseptina käppäinen tuollainen raati, joka kerääntyy repimään halvat herjat maailman helpoimmasta kohteesta. Etenkin kun osa on "karsiutunut" koonnin myötä
En ole kuullut biisiä, en tiennyt tuollaisesta lainista
Ja ihan selvennykseksi, en itse tarkoittanut Jeania aiemmalla some-viittauksellani, ihan muualla näkynyt turhan henkilökohtaisuuksiin menevää vittuilua.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Laitetaan nyt tuo Jean "keksitty nimi" Ramsayn rautalangastavääntö tännekin, niin huhut ko. toimittajan homofobisuudesta voidaan todeta vahvasti liiotelluiksi:
https://www.facebook.com/jean.ramsay/po … 9752207966
Peräänkuuluttaisin tässä yhteydessä hieman medialukutaitoa aiheen kohdalla ja ympäriltä. Sukupuolinen suuntautuminen on näiden kahden artistin kohdalla ollut kaikkien huulilla useiden vuosien ajan, ja keltaisessa lehdistössä aihe velloo ikiliikkujan tavoin. Yltiömäinen machismo ja eheyttäminen ("lesbot streiteiks") on rakennettu sisään kappaleen vastenmieliseen aihemaailmaan. Pilkan kohteeksi ei täten joudu homoseksuaalisuus per se, vaan omaa heterouttaan hysteerisesti alleviivaava kaksikko, joka kuitenkin päästää suustaan niin löysiä ja merkitysköyhiä lauseita kuin se, johon kritiikki tässä pääasiallisesti tarttuu ("saatu jäätävii määri päätä ja häntää siinä samalla"). "Pää" ja "häntä" eivät selity (koska koko hommassa ei ole päätä eikä häntää), jolloin niille pitää antaa merkitys, ja jos tuo merkitys onnistuu vielä vetämään näiltä komeljanttareilta punoitusta aikaansaavan maton alta ja hieman ärsyttämään ohi mennessään, niin HYVÄ. Homoseksuaalisuus ei kritiikissä itsessään ole negatiivinen asia, vaan muuttuu hävettäväksi jos kritiikin kohde (tai lukija) sen omassa arvomaailmassaan sellaiseksi arvottaa.
Last edited by Kalossimies (10.02.2017 18:36)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Naurattaa vain minkälainen mediaspektaakkelin kahden itseään täynnä olevan pölvästin idioottimaisesta renkutuksesta saatiin aikaiseksi No, all publicity jne
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^^ hyvä saada tällekin sivulle
+1 nämä:
klassikko mikä klassikko, livenä viel enemmän tunnetta mukana
Eiq åhå no niin luetaan sitä foorumia, meni tämäkin viisastelu sitten siinä
Last edited by Kalossimies (10.02.2017 19:24)
Mutta tyhmä kohu, paskoja jätkiä ja ankeeta musaa ja täts it!