You are not logged in.
Mikä helvetti tämä on.
Onks tää nyt joku tosihomma vai joku youtube-remix ja otettu Cheekin läppiä ukon levyiltä ja isketty johonkin nuorten telkkarisarjaan?
bzort glorf bööth
Eikäkun siellähän se Cheek on ihan itse. Voe
bzort glorf bööth
odotin et tos lopussa lähtis soimaan liekeissä. mut muuten kyl 5/5 pätkä tätä lisää ja edelmannin jäyhälle edelmann-suoritukselle
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Nyt sammuu valot
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Tiukkaa jöötiä toi video. Elämän realiteettien valjettava joskus Jarellekin
mikähän esoteerinen tarkotus tällä videolla on
Trapped in the closet 2016
Älä päästä painiks sitä
kiitti vaan rumba, cheek veti vanhat biisinsä pois netistä ilmeisesti tän uutisen takia :center:
Cheekin musaa näyttäs löytyvän musavideoitten muodossa youtubest, mutta ku en oo ukon bandcampissa tai soundcloudissa käynyt niin en jaksanut googlettaa onks semmosia ees ollut olemassa.
bzort glorf bööth
Cheekin musaa näyttäs löytyvän musavideoitten muodossa youtubest, mutta ku en oo ukon bandcampissa tai soundcloudissa käynyt niin en jaksanut googlettaa onks semmosia ees ollut olemassa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
onko muuten kukaan vielä palauttanut where i'm from -klassikkoa youtubeen tai muualle?
näköjään joku kuuli toiveesi. lataa nyt äkkiä mp3 ettei pääse katoamaan uudestaan :peuk:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Huono kuva videossa. Toi on Sörnäinen, ei Lahti.
Last edited by rc-lungen (19.08.2016 08:33)
chekkonen
Tiihonen kuitenkin lupaa, ettei häntä nähdä kymmenen vuoden päästä lähiöpitserian nurkassa esittämässä vanhoja hittejään.
Cheek keikalle Alemiin?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Jos Cheek saa tolla ulostulollaan aikaan sen, että mielenterveysongelmia, kuten masennusta ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä, aletaan ymmärtämään tässä paskayhteiskunnassamme paremmin, olen valmis antamaan sille musiikkia kohtaan tekemistä rikoksistaan anteeksi.
Olen tosin aika skeptinen tämän asian suhteen. Varmaan ennemminkin käy niin, että saat olla mielenterveyspotilas jos olet yhtä menestynyt kuin Cheek, mutta jos olet "vaan joku perusduunari", niin et saa.
Boys With Style
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
klassikko mikä klassikko, livenä viel enemmän tunnetta mukana
toinenkin alkuaikojen enkkubängeri livesetissä
klassikko mikä klassikko, livenä viel enemmän tunnetta mukana
mitä helvettiä
ray charlz wrote:
klassikko mikä klassikko, livenä viel enemmän tunnetta mukanamitä helvettiä
Olin aluksi positiivisesti yllättynyt, että Keekiltäkin löytyy huumorintajua, mutta olikin vaan hassuttelua toi viteo.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ei noi playback-esiintymiset aina näytä niin aidolta
Tänne voi kertoa ne oikeat havainnot. Ei tuota lehteen päätynyttä versiota uskota
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.