#31 08.01.2017 03:10

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Re: FULL SERVICE ROCK 7.1. Konepaja Bruno

sv:lle peuk

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#32 08.01.2017 03:11

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Tarjoo kissaa, kalja loppu, lonkeroo juan icon_twisted

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#33 08.01.2017 03:12

psychocandy
streittari-jantta
Website

Vohoi vittu icon_lol

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#34 08.01.2017 05:39

psychocandy
streittari-jantta
Website

Voi vittu, tapasin jonku naisen joka oli ihana ja näyttelin etten oo vapaa ja nyt vituttaa, tosin oon ruma ja tyhmä enkä oo vapaa mut sou not. Luultavasti tuun muistamaan ton ikuisesti.

FJs1lyz.gif

#35 08.01.2017 06:01

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010

vohoi vittu

katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

#36 08.01.2017 12:44

psychocandy
streittari-jantta
Website

Vohoi vittu en muista enää mistä kyse, sou not. Kåpnish kyllä edelleen tongue

FJs1lyz.gif

#37 08.01.2017 13:00

psychocandy
streittari-jantta
Website

EDIT: tässä välissä nimim. psychocandy kertoi näkemästään ihastuttavasta killdozer-paitaisesta naisesta hieman huolimattomin sanankääntein, mistä syystä tuli aiheellista valitusta ja koko homma meni sen verran plörinäksi että viestejä turha säilyttää jälkipolville, joten ne on poistettu. samoin mitään suurta rakkautta tähän oletettuun mahd. lyhyttukkaiseen blondiin, jonka kanssa ehkä vähän halailtu ja jutskailtu ei syntynyt, joten jos joku ehti jo postailla etsintäkuulutuksen fb:n kallio-ryhmään niin sen saa perua. kiitos ja anteex t: nimim. psychocandy

p.s. aa-kerhossa tavataan t: nimim. ehkä ne huumeet sittenkin fiksumpi valinta

p.p.s. paljon hyviä bändejä kyl, et siinä mielessä hyvät bileet. harmi vaan kun juomat loppu iltaa kohti, tai siis tarkemmin ajatellen, olis saanu loppua jo paljon aiemmin icon_redface

Last edited by psykokarkki (08.01.2017 17:11)

FJs1lyz.gif

#38 08.01.2017 16:40

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Pitää ne pari senttiä antaa tähän, että tota joulua edeltävän erästä kitararokkibändiä käsittelevän "kiivaan" (lähinnä oma kielenkäyttö ja tyyli) keskustelun myötä kävi ilmi, että tätä foorumia luetaan välillä hyvinkin tarkasti. Elättelen tässä kauhuskenaariota, että tuo yllämainittu kitarabändi ottaa itseensä ja kun henkilöllisyyteni selviää, menee asioita pilalle. Ei pitäisi tuudittautua sellaseen kuvitelmaan, etteikö tätä luettaisi. Monet itse asiassa lukee. Monilla lurkkaajalla tuntuu myös olevan aika jänniä käsityksiä foorumin kirjoittajista.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#39 08.01.2017 17:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

joo terveisiä kaikille t: paska

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#40 08.01.2017 17:42

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

psykokarkki wrote:

joo terveisiä kaikille t: paska

Hyvin siivottu peuk älä ota itseesti, en sanonut mitään sanomaani pahalla.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#41 08.01.2017 17:43

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Website

psychocandy wrote:

EDIT: tässä välissä nimim. psychocandy kertoi näkemästään ihastuttavasta killdozer-paitaisesta naisesta hieman huolimattomin sanankääntein, mistä syystä tuli aiheellista valitusta ja koko homma meni sen verran plörinäksi että viestejä turha säilyttää jälkipolville, joten ne on poistettu. samoin mitään suurta rakkautta tähän oletettuun mahd. lyhyttukkaiseen blondiin, jonka kanssa ehkä vähän halailtu ja jutskailtu ei syntynyt, joten jos joku ehti jo postailla etsintäkuulutuksen fb:n kallio-ryhmään niin sen saa perua. kiitos ja anteex t: nimim. psychocandy

p.s. aa-kerhossa tavataan t: nimim. ehkä ne huumeet sittenkin fiksumpi valinta

p.p.s. paljon hyviä bändejä kyl, et siinä mielessä hyvät bileet. harmi vaan kun juomat loppu iltaa kohti, tai siis tarkemmin ajatellen, olis saanu loppua jo paljon aiemmin icon_redface

kaikki on luettu ja mieleen painettu eiq mitäs

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

#42 08.01.2017 19:40

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

artsy wrote:

Perusmenolta vaikuttaa: kaveri päivitti tossa 16.20 että "aikataulu on hieman myöhässä, mutta leffa alkaa kohta". Aikataulun mukaanhan leffan piti startata klo 15.15..Noinkohan kaikki bändit pääsee lavalle, vai onks tuolla joku loppumisajankohta?

Ite olisin kysynyt Rätöltä ja Sänpäkkilältä, et Yo onks ok jos laitetaan leffa tulemaan illan päätteeksi niin kauan ku huvilupa antaa myöten, ettei tartte soittajien värjötellä kylmissään täällä. Syökää ja juokaa niin paljon ku huvittaa tässä odotellessa.

bzort glorf bööth

#43 08.01.2017 19:40

hiirimattona
maarihittona
Website

En nähnyt täällä alkuperäisiä viestejä + en tiedä mitä beeffiä täällä on syntynyt.  icon_neutral

bzort glorf bööth

#44 08.01.2017 20:42

psykokarkki
Website

et menettänyt mitään mainittavaa ja kaikki ok.

ois toki voinu poistaa kaikki psychocannesin nolot kännilänkytykset mut samapa tuo icon_rolleyes

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#45 08.01.2017 22:03

psykokarkki
Website

harmittaa muuten kun piti ostaa se j.a. mäen uusi sarjakuvakirja + prosperon seiska, mutta tyyppi siinä tiskillä ei tietänyt sillä hetkellä sen seiskan hintaa, ja sanoin et ok, tuun myöhemmin ostamaan, mutta unohdin.

en myöskään tiedä näinkö sumuposauttajaa, vikat muistikuvat on riston keikalta. saatoin jopa huudella biisitoiveita mut ei ne tainnu toteutua icon_redface

prospero oli kyl hyvä, samoin kuin luonnollisesti radiopuhelimet. seuraavassa sodassa se olen minä joka määrään rokrok:rockhands:

niin ja semmonen  hauska episodi tuli mieleen, että armashenrik puki mulle jonkun paidan päälle ja sit vähän myöhemmin joku tyttö sanoi mulle et sori mut toi on mun paita, ja annoin sen sit sille roll

#46 09.01.2017 00:32

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

hiirimattona wrote:
artsy wrote:

Perusmenolta vaikuttaa: kaveri päivitti tossa 16.20 että "aikataulu on hieman myöhässä, mutta leffa alkaa kohta". Aikataulun mukaanhan leffan piti startata klo 15.15..Noinkohan kaikki bändit pääsee lavalle, vai onks tuolla joku loppumisajankohta?

Ite olisin kysynyt Rätöltä ja Sänpäkkilältä, et Yo onks ok jos laitetaan leffa tulemaan illan päätteeksi niin kauan ku huvilupa antaa myöten, ettei tartte soittajien värjötellä kylmissään täällä. Syökää ja juokaa niin paljon ku huvittaa tässä odotellessa.

Aika moni oli vartavasten tullut kattomaan sitä leffaa, olis tullu varmaan huutoa jos se olisi siirtynyt tollattis leffakattomisen kannalta aika tosi epäotolliseen laskuhumalaiseen ajankohtaan.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#47 09.01.2017 09:16

hiirimattona
maarihittona
Website

Luppakorva sikailee taas wrote:
hiirimattona wrote:
artsy wrote:

Aika moni oli vartavasten tullut kattomaan sitä leffaa, olis tullu varmaan huutoa jos se olisi siirtynyt tollattis leffakattomisen kannalta aika tosi epäotolliseen laskuhumalaiseen ajankohtaan.

Ite mietin tuon laskuhumalan ja väsymyksen tuomia mahdollisuuksia tuon leffan kannalta, mutta onhan se tietysti noinkin. Mietin vain soittajien puolelta ite, et ei kiinnostaisi yrittää pysytellä hereillä kolmeen asti, et pääsee soittamaan puolisen tuntia musaansa jollekin laskuhumalaiselle yleisölle. icon_razz

bzort glorf bööth

#48 09.01.2017 12:20

Espoon Prinssi
Member
Registered: 13.04.2008

Kiva tapahtuma ja kiva ilta, vaikka soitto ei oikein tahtonut kuulua kunnolla eturiviä pidemmälle. Aikataulut venyi mut ei se itseä kovin paljoa haitannu ku jaksoin paikalle vasta joskus puol ysin maissa. Se vähän ihmetytti et piti vielä yks yllätysesiintyjä änkeä mukaan. Riston jälkeen lähin himaan eli siinä puol neljän maissa.

"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"

Board footer