You are not logged in.
sv:lle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tarjoo kissaa, kalja loppu, lonkeroo juan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vohoi vittu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Voi vittu, tapasin jonku naisen joka oli ihana ja näyttelin etten oo vapaa ja nyt vituttaa, tosin oon ruma ja tyhmä enkä oo vapaa mut sou not. Luultavasti tuun muistamaan ton ikuisesti.
vohoi vittu
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vohoi vittu en muista enää mistä kyse, sou not. Kåpnish kyllä edelleen
EDIT: tässä välissä nimim. psychocandy kertoi näkemästään ihastuttavasta killdozer-paitaisesta naisesta hieman huolimattomin sanankääntein, mistä syystä tuli aiheellista valitusta ja koko homma meni sen verran plörinäksi että viestejä turha säilyttää jälkipolville, joten ne on poistettu. samoin mitään suurta rakkautta tähän oletettuun mahd. lyhyttukkaiseen blondiin, jonka kanssa ehkä vähän halailtu ja jutskailtu ei syntynyt, joten jos joku ehti jo postailla etsintäkuulutuksen fb:n kallio-ryhmään niin sen saa perua. kiitos ja anteex t: nimim. psychocandy
p.s. aa-kerhossa tavataan t: nimim. ehkä ne huumeet sittenkin fiksumpi valinta
p.p.s. paljon hyviä bändejä kyl, et siinä mielessä hyvät bileet. harmi vaan kun juomat loppu iltaa kohti, tai siis tarkemmin ajatellen, olis saanu loppua jo paljon aiemmin
Last edited by psykokarkki (08.01.2017 17:11)
Pitää ne pari senttiä antaa tähän, että tota joulua edeltävän erästä kitararokkibändiä käsittelevän "kiivaan" (lähinnä oma kielenkäyttö ja tyyli) keskustelun myötä kävi ilmi, että tätä foorumia luetaan välillä hyvinkin tarkasti. Elättelen tässä kauhuskenaariota, että tuo yllämainittu kitarabändi ottaa itseensä ja kun henkilöllisyyteni selviää, menee asioita pilalle. Ei pitäisi tuudittautua sellaseen kuvitelmaan, etteikö tätä luettaisi. Monet itse asiassa lukee. Monilla lurkkaajalla tuntuu myös olevan aika jänniä käsityksiä foorumin kirjoittajista.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
joo terveisiä kaikille t: paska
joo terveisiä kaikille t: paska
Hyvin siivottu älä ota itseesti, en sanonut mitään sanomaani pahalla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
EDIT: tässä välissä nimim. psychocandy kertoi näkemästään ihastuttavasta killdozer-paitaisesta naisesta hieman huolimattomin sanankääntein, mistä syystä tuli aiheellista valitusta ja koko homma meni sen verran plörinäksi että viestejä turha säilyttää jälkipolville, joten ne on poistettu. samoin mitään suurta rakkautta tähän oletettuun mahd. lyhyttukkaiseen blondiin, jonka kanssa ehkä vähän halailtu ja jutskailtu ei syntynyt, joten jos joku ehti jo postailla etsintäkuulutuksen fb:n kallio-ryhmään niin sen saa perua. kiitos ja anteex t: nimim. psychocandy
p.s. aa-kerhossa tavataan t: nimim. ehkä ne huumeet sittenkin fiksumpi valinta
p.p.s. paljon hyviä bändejä kyl, et siinä mielessä hyvät bileet. harmi vaan kun juomat loppu iltaa kohti, tai siis tarkemmin ajatellen, olis saanu loppua jo paljon aiemmin
kaikki on luettu ja mieleen painettu eiq mitäs
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Perusmenolta vaikuttaa: kaveri päivitti tossa 16.20 että "aikataulu on hieman myöhässä, mutta leffa alkaa kohta". Aikataulun mukaanhan leffan piti startata klo 15.15..Noinkohan kaikki bändit pääsee lavalle, vai onks tuolla joku loppumisajankohta?
Ite olisin kysynyt Rätöltä ja Sänpäkkilältä, et Yo onks ok jos laitetaan leffa tulemaan illan päätteeksi niin kauan ku huvilupa antaa myöten, ettei tartte soittajien värjötellä kylmissään täällä. Syökää ja juokaa niin paljon ku huvittaa tässä odotellessa.
bzort glorf bööth
En nähnyt täällä alkuperäisiä viestejä + en tiedä mitä beeffiä täällä on syntynyt.
bzort glorf bööth
et menettänyt mitään mainittavaa ja kaikki ok.
ois toki voinu poistaa kaikki psychocannesin nolot kännilänkytykset mut samapa tuo
harmittaa muuten kun piti ostaa se j.a. mäen uusi sarjakuvakirja + prosperon seiska, mutta tyyppi siinä tiskillä ei tietänyt sillä hetkellä sen seiskan hintaa, ja sanoin et ok, tuun myöhemmin ostamaan, mutta unohdin.
en myöskään tiedä näinkö sumuposauttajaa, vikat muistikuvat on riston keikalta. saatoin jopa huudella biisitoiveita mut ei ne tainnu toteutua
prospero oli kyl hyvä, samoin kuin luonnollisesti radiopuhelimet. seuraavassa sodassa se olen minä joka määrään :rockhands:
niin ja semmonen hauska episodi tuli mieleen, että armashenrik puki mulle jonkun paidan päälle ja sit vähän myöhemmin joku tyttö sanoi mulle et sori mut toi on mun paita, ja annoin sen sit sille
artsy wrote:Perusmenolta vaikuttaa: kaveri päivitti tossa 16.20 että "aikataulu on hieman myöhässä, mutta leffa alkaa kohta". Aikataulun mukaanhan leffan piti startata klo 15.15..Noinkohan kaikki bändit pääsee lavalle, vai onks tuolla joku loppumisajankohta?
Ite olisin kysynyt Rätöltä ja Sänpäkkilältä, et Yo onks ok jos laitetaan leffa tulemaan illan päätteeksi niin kauan ku huvilupa antaa myöten, ettei tartte soittajien värjötellä kylmissään täällä. Syökää ja juokaa niin paljon ku huvittaa tässä odotellessa.
Aika moni oli vartavasten tullut kattomaan sitä leffaa, olis tullu varmaan huutoa jos se olisi siirtynyt tollattis leffakattomisen kannalta aika tosi epäotolliseen laskuhumalaiseen ajankohtaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
hiirimattona wrote:artsy wrote:Perusmenolta vaikuttaa: kaveri päivitti tossa 16.20 että "aikataulu on hieman myöhässä, mutta leffa alkaa kohta". Aikataulun mukaanhan leffan piti startata klo 15.15..Noinkohan kaikki bändit pääsee lavalle, vai onks tuolla joku loppumisajankohta?
Aika moni oli vartavasten tullut kattomaan sitä leffaa, olis tullu varmaan huutoa jos se olisi siirtynyt tollattis leffakattomisen kannalta aika tosi epäotolliseen laskuhumalaiseen ajankohtaan.
Ite mietin tuon laskuhumalan ja väsymyksen tuomia mahdollisuuksia tuon leffan kannalta, mutta onhan se tietysti noinkin. Mietin vain soittajien puolelta ite, et ei kiinnostaisi yrittää pysytellä hereillä kolmeen asti, et pääsee soittamaan puolisen tuntia musaansa jollekin laskuhumalaiselle yleisölle.
bzort glorf bööth
Kiva tapahtuma ja kiva ilta, vaikka soitto ei oikein tahtonut kuulua kunnolla eturiviä pidemmälle. Aikataulut venyi mut ei se itseä kovin paljoa haitannu ku jaksoin paikalle vasta joskus puol ysin maissa. Se vähän ihmetytti et piti vielä yks yllätysesiintyjä änkeä mukaan. Riston jälkeen lähin himaan eli siinä puol neljän maissa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"