You are not logged in.
Vuoden nuori muotoilija.
Ihajjees mut ei kyl pärjää originaalille.
Vuoden nuori muotoilija.
Tuolle kyl
James on kyllä tällaisissa hommeleissa parhaimmillaan nykyään.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
albumeilla on hetkensä, mut vähän liian epätasaisia mun makuun. eka oli kyl huomattavast tuoreinta parempi. klavierwerke tais olla lyhyemmistä soitoista se, joka miellytti eniten. harmonimixeissä saattaa olla neroutta kuten se mala remix mut aika usein mennään todella kovaa vauhtia metsään.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Eka lp:hän on hyvä, mutta toka albumi ei kyllä innostellut enää yhtään. EP- ja 12-tuumaismuodossahan JB on aina parhaimmillaan ollut. Klavierwerke ehkä itelläkin suosikki, ja kyllähän CMYK oli myös kova.
Onhan noi Harmonimixtkin lähes poikkeuksetta tosi hyviä tai vähintään tosi kiinnostavia.
Ei voi kuitenkaan muuta sanoo ku hattuu nostaa, kun tällaisiakin biisejä on julkaissut gloorian keskellä:
Uudemmista tää on kyllä julmetun hyvä kans:
Last edited by Folkhälsan (04.12.2014 16:23)
Vuoden nuori muotoilija.
noi kaks biisii on kyl kovia, ja tulikin mieleen et vois hommaa vihdoin ton order/pan-maxin.
joo, harmonimixeissä on jänniä juttuja usein mut ehkä ei niin loppuun asti mietittyjä, joskin siinä saattaa ollakin se viehätys. viimeks kuuntelin tätä:
ja siinä missä tuolla on aika siistejä elementtejä niin aika kylmäks jättää. vähän tylsää vetää tosta biisistä just de la soulin räppiverset ottaen huomioon että aika kuriositeetinomainen osa biisiä. tosin tää taitaakin olla jostain männä vuosilta, mutta putkahtanut internetiin vasta hiljattain. mut osoituksena vaan siitä ettei blakella ole erehtymätön kultasormi harmonimixienkään osalta, vaikka voihan tää joillekin toimia.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Eka lp:hän on hyvä, mutta toka albumi ei kyllä innostellut enää yhtään. EP- ja 12-tuumaismuodossahan JB on aina parhaimmillaan ollut. Klavierwerke ehkä itelläkin suosikki, ja kyllähän CMYK oli myös kova.
pistin noit vuoden 2010 eepeitä soimaan tästä kommentoinnista inspiroituneena ja kyllä, tää lähtee yhä:
erittäin helmeä kamaa!
Vuoden nuori muotoilija.
meni vähän ohi et tältäkin ukolta tipahti uus levy. aika massiivisissa mitoissa mennään taas, 80 minuuttia. pitänee tyypata, onks jotkut jo ehtiny?
kuuntelen, kuulostaa vähän tältä:
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA.
frank ocean kirjoittanut pari biisiä
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA.
Olin tyystin unohtanut ton postauksen.
En tiiä jaksanko tältä näitä Blaken lurituksia enää. Kuiteskin eniten tykännyt CMYKistä ja noista harmonimixeistä.