You are not logged in.
Perustakaas hei topikki, Mä en uskalla. Asiakirjoitan kuitenkin varmasti.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Klavierwerke on parempi ku CMYK
en ole kolmekybänen emoboy
Blunt
ja siinähän luvataan että asiakirjoitusta seuraa!
asiakirjoitusta huomenna. En tiedä lp:n hinnasta mutta siinähän on pari lisäpiisiä ceedeehen nähden.
Vuoden nuori muotoilija.
Nyt kun kävin kuunteleen album samplerin, niin jos joku sanois
mulle että kuuntele James Blunt on palkannu jotain brittejä tuottaan
sille katu-uskottavampaa soundia, niin kyl uskoisin. Tosin tää varmaan
kertoo lähinnä siitä kuinka naurettavan pihalla meikä on kaikesta.
Mut joo mulle tää on sama ku mun äitille soittais free jazzia, eli menee ohi,
ei oo työkaluja käsitellä että mistä ny on kyse. Jos koitan pukea sanoiksi, niin mulle tulee tosta vähän sellanen
olo että joku koittaa todella kovaa tehdä dramaattista musikkia. Sama mikä etäännytti
mut XX:stä ja Antony & Johnsonsista & myöhemmästä Jamie Lidellistä, sellanen liika yrittäminen,
ihan ku joku huutais täysillä korvaan TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA.
sori.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ymmärrän kyllä MMM:n reaktion, ja levyn kieltämättä keskiluokkaisesta smart casual -patetiasta tuommoinen refleksi voi syntyäkin. Mutta ei mulle kuitenkaan. Oletko kuunnellut albumin ulkopuolista kamaa? Eetokseltaan tunnistettavaa Blakea, mutta funktioltaan ihan erilaista. Tää taitaa olla ensimmäisiä biisejä.
Parhaimmillaan nää biisit on just sellaisia, joihin kognitiiviset kyvyt ei oikein meinaa riittää. Rytmit eivät meinaa pysyä koossa millään, ja kaikki meinaa hajota käsiin.
Harmonimix on joku Blaken kakkosnikki.
Levyhän on sitten enemmän popmusan ja laulaja-lauluntekijyyden kielissä kiinni, mutta Blaken hienoin avu eli se hieno tilankäyttö nousee kyllä levylläkin esiin. Ainakin omalla kohdallani levy pääsi taas ihan uusiin sfääreihin, kun kuuntelin sitä pitkästä aikaa stereoista enkä kuulokkeilla.
Vuoden nuori muotoilija.
kiitti stygeistä Folkhälsan, joo toi selvensi asiaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Puhutaanko täällä nyt Bluntin Jamesista vai Blaken Jamesista? Tosta ekasta en tiedä oikein mitään, eikös sillä ollu joku hitti?
Näiden kolmen youtube-linkin perusteella Blakella on hauskoja ja erikoisia soundeja yhdistettyinä (ainakin mun korvaan?) tavallisiin rytmeihin, ihan vekkulilta kuulostaa ja kuten joku mainitsikin niin tilaa on käytetty normaalia oivaltavammin hyväksi. Mutta en kyllä keksi mitä tästä pitäisi saada irti ja miten tällanen olisi relevanttia mulle.
Puhutaanko täällä nyt Bluntin Jamesista vai Blaken Jamesista?
ks. otsikko
bzort glorf bööth
Selvennetään nyt vielä, että tämä mies on siis kyseessä:
http://www.livetennisguide.com/wp-conte … -Blake.jpg
Älä päästä painiks sitä
Varovainen peukku Jamesin poplevylle, vaikka nuo EP:t ja muut biisit hieman enemmän toistaiseksi viehättääkin. Jatketaan kuuntelua...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vuoden nuori muotoilija.
Tää uus nimialbumi tuli ladattua kun niin paljon asiantuntevia kehuja kuullut. Vähän sit hämmennyin kun pistin soimaan, tää onkin tällaista ja odotin enemmän. Jossain muualla luvattiin koskettavia laulumelodioita ja vallankumouksellista soundia, ei ollut tää ihan sitä. Noi muut julkaisut joutuu tsekkaamaan kun ne on kuulemma toisenlaisia, mut tää hypetetty hittilevy ei oikein skulannut poppina eikä taiteenakaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mikä etäännytti... sellanen liika yrittäminen, ihan ku joku huutais täysillä korvaan TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA.
tälle kiitos, puit sanoiksi jotain mitä itse useasti koen mutten oo osannut selittää
bluntista eiq blakesta nyt tiedä päteekö, pitää tsekkaa lähemmin joku kerta jos jagzaa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Vuoden nuori muotoilija.
Kokeilin tuota albumia ja yllätyin totaalisesti. Konejutut ei ole kauhean tuttua aluetta ja monesti näihin juttuihin on vähän vaikea päästä sisään, mutta tää toimi heti ja melkein tekisi mieli käyttää sanaa vangitseva muutaman kuullun biisin perusteella. En tiedä miten pitemmän päälle toimii mutta nyt tuntuu että pitää hakeutua huomenna levykauppaan.
sotken tän aina james bluntiin.
vai sanottiinko jo
Eri hieno keikka eilen! Eritoten Anti War Dub!
Vuoden nuori muotoilija.
niin oliko tää vai blunt tulossa flowhun, joku james kumminkin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Hämärää menoo kyl toi uus maksi Hemlockilla. Pistetään vielä embedaten vaikka tuossa yllä tuo linkki olikin,
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Onhan toi ihavvitunkuuma. Pan kanssa.
Jotain nöösihommaa Bon Iverin kanssa kai tulossa seuraavaksi. Vähän
ehkä.
Last edited by Folkhälsan (24.08.2011 14:09)
Vuoden nuori muotoilija.
Jes!
Nää Blaken tanssimaksit uppoo muhun kanssa huomattavasti paremmin kuin toi singer/songwriter-kama. Hyvä homma ettei kaveri jäänyt märehtiin sille tielle.
CMYK osoittautui ihan parhaudeksi, kun sen biisien luonnosmaiseen biisirakenteeseen tottui. Eero Johanneksen jutut ei oo edes hirveän kaukainen vertailukohta.
Näissä uudemmissa mennään aika syvissä vesissä. Ei oikein läppärin kaiuttimilla (!) ota tolkkua, mutta pitää testailla uusiksi kun pääsee savosta takaisin kämpille. Riston ja Folkhälsanin suositukselle silti varaukseton
ei kyl jaksa tällästä musaa yhtään, en oikein ees ymmärrä miksi. en kai vaan ymmärrä miks pitää
tehä vammabiittejä ku koneella just siisteintä on se että saa hommat huolella streitiksi.
räpistä ponnistavat sampleri/levari/ -soittelut sit asia aiwa erikseen, mut dance o dancee ja
koneeilla tehdään mitä koneilla pitää tehdä, sussiunakkoon.
jeesus musta on tullu ankee tyyppi.
mut eiks tämmöstä kamaa ku toi hemlock tossa nii toi oo kaikilla kovalevy jo täynnä?
mulle
sv
^ Multaki meni nuo biisit vähän ohi mutta voihan nyt vittu
^ Multaki meni nuo biisit vähän ohi mutta voihan nyt vittu
koneempaa = meikän provolaboratorio
Mitäs jännää täällä..
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.