#241 30.03.2016 10:32

OMHASVAHAKSHA
Member
From: Sirius
Registered: 24.02.2016
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

#242 01.04.2016 19:24

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008

Piiri pieni pyörii on huono biisi.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#243 04.04.2016 00:29

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Website

Nähdessäni otsikon "Vittu että vihaan Gangnam Stylea" ajattelin, että voisin kertoa, että Gangnam Style on minusta loistava biisi. Mutta mahtaako se olla tällä foorumilla poikkeava mielipide?

#244 04.04.2016 08:25

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

EndloseAngst wrote:

Nähdessäni otsikon "Vittu että vihaan Gangnam Stylea" ajattelin, että voisin kertoa, että Gangnam Style on minusta loistava biisi. Mutta mahtaako se olla tällä foorumilla poikkeava mielipide?

en tiedä, ihan ok biisihän se on.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#245 06.04.2016 10:47

barton_funk

Television on tylsä pändi.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#246 06.04.2016 10:57

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

barton_funk wrote:

Television on tylsä livepändi.

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#247 06.04.2016 10:59

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

Marquee Moon oli nuorempana tylsä mun mielestä, mutta muutama vuosi sitten lähti toimimaan kohtuullisesti. Adventuren ostin viime viikolla ja nyt just sellainen fiilis että se on parempi deby.

#248 06.04.2016 11:00

barton_funk

Tykkäsin joskus Teeveestä, mutta viimeeksi kun kuuntelin oli vaan tylsää tiluttelua.

xfGrijQ.jpg

#249 06.04.2016 13:05

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Website

Olen kuunnellut Marquee Moonin pari kertaa minusta se oli vähän sellaista köyhän miehen Velvet Undergroundia. Ehkä yritän taas jossain vaiheessa uudestaan.

#250 06.04.2016 16:09

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Televisionin toka on tylsä, ekan superhulina laantuu b-puolella, jolloin levystä tulee tylsä ja Morrissey vois mennä uuniin.

Patti Smith on karsee itseään korostava kehäraakki ja on ollut sitä jo Horsesista lähtien.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#251 06.04.2016 16:15

jookcha

marquee moonin b-puoli se parempi puolisko. elevation sydan

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#252 06.04.2016 16:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

elevation on paras biisi tuolla älpänderillä

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#253 06.04.2016 16:36

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005

Elevation kans suosikkini. Television; paremmin kitaroitua Velvet Undergroundia icon_cool

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#254 06.04.2016 18:30

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

television olis paremmalla laulajalla varmaan parhaita bändejä koskaan. en tiedä onko tämä poikkeava mielipide.
en muuten kuule vu:ta televisionin musassa ollenkaan 017

#255 06.04.2016 18:49

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

absent lovers on king crimsonin paras levy.

#256 06.04.2016 21:20

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Television on yksi USAn parhaimmista bändeistä eli täten samalla noin TOP10 bändi maailmassa kaikista bändeistä.

bzort glorf bööth

#257 08.04.2016 02:03

Armpit Fart
Member
Registered: 27.03.2010

Uudet housut ja paita wrote:

Mietin aamulla että onko olemassa musatyyliä jota ihan aidosti halveksuisin ja tän keksin: rokkabilly ja kaikki sen johdannaiset. Cramps on poikkeus. Ja taas kerran, vittuuks se mulle kuuluu jos joku sitä harrastaa, mutta se on niin monella tasolla esteettisesti jne VÄÄRIN et en vaan pysty. Joku Stray Catsikin on aivan tajuttoman rasittavaa musaa.

"esteettisesti jne VÄÄRIN"????  icon_eek
We need to talk, ainakin jos puhut 50-luvun kamasta. Otetaan keikka vaikka Sodankylästä, niin ehditään matkan aikana puhua tarpeeksi.

Voisin ehkä mainita sen Spermarketin taas, mutta pelkään että Hannu lähtee pois täältä.

#258 08.04.2016 07:04

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012

Armpit Fart wrote:

Mietin aamulla että onko olemassa musatyyliä jota ihan aidosti halveksuisin ja tän keksin: rokkabilly ja kaikki sen johdannaiset. Cramps on poikkeus. Ja taas kerran, vittuuks se mulle kuuluu jos joku sitä harrastaa, mutta se on niin monella tasolla esteettisesti jne VÄÄRIN et en vaan pysty. Joku Stray Catsikin on aivan tajuttoman rasittavaa musaa.

"esteettisesti jne VÄÄRIN"????  icon_eek
We need to talk, ainakin jos puhut 50-luvun kamasta. Otetaan keikka vaikka Sodankylästä, niin ehditään matkan aikana puhua tarpeeksi

Meitähän kysyttiin Rovaniemelle...

Pysyn kannassani, ja puhutaan vaan 50-luvun kamasta, en pysty kuuntelemaan, rasittaa. Saa linkata huippukohtia, lupaan yrittää.

#259 08.04.2016 09:36

psykokarkki
Website

Armpit Fart wrote:

Voisin ehkä mainita sen Spermarketin taas, mutta pelkään että Hannu lähtee pois täältä.

icon_twisted icon_wink

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#260 08.04.2016 12:04

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

psykokarkki wrote:
Armpit Fart wrote:

icon_twisted icon_wink

Toi on kyllä tosi hyvä levy.

En tiedä mihin asti meidän pitää mennä keikalle jos möläytän että en ole koskaan jaksanut Joy Divisionia.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#261 08.04.2016 12:59

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Miksei saman tien sanoa et Liimanarina on perseestä?

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#262 08.04.2016 13:04

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

jos on pakko liioitella niin sanoisin että liimanarina on perseestä joten sanotaan nyt sitten kun tähän ketjuun tämmösiä pitää laittaa biggrin

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#263 08.04.2016 13:06

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

UHJP:n kanssa samoilla linjoilla rockabillyn suhteen. Cramps vei sen homman niin äärimmäisyyksiin, että teki samalla kaiken muun samankaltaisen kaman turhaksi ja vaivaannuttavaksi.

Mistä tulikin mieleen, että Hurriganes on aivan saatanan rasittava bändi. Varmasti ristiriitainen lausunto tietäen että joku niitä palvova Nousiainen on kova, mutta sehän sentäs osaakin tehdä biisejä. Hurriganes oli kolmen juopon juntin vaivaannuttavaa amerikkalarppia, samanlaista pelleilyä kuin joku Hanoi Rockskin sitten myöhemmin. Äh.

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#264 08.04.2016 13:13

jookcha

tykkään liimanarinan wicked game -coverista. muuten ei oo kauheesti tullu kuunneltua. oon tän ennenki sanonu mut toi bändi meni tavallaan pilalle sen "comebackin" myötä.

Last edited by jookcha (08.04.2016 13:14)

#265 08.04.2016 13:36

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012

jookcha wrote:

tykkään liimanarinan wicked game -coverista. muuten ei oo kauheesti tullu kuunneltua. oon tän ennenki sanonu mut toi bändi meni tavallaan pilalle sen "comebackin" myötä.

Se Liimanarinan viimeisin levyhän on periaatteessa ihan hyvä, bändi soundaa tosi rouhealta, harmi vaan että itellä iskee tää coverangsti taas. Kun kerran tekstit on omia niin eikö samalla vaivalla olis voinu tehdä omia biisejä.

#266 08.04.2016 14:05

psykokarkki
Website

jookcha wrote:

Se Liimanarinan viimeisin levyhän on periaatteessa ihan hyvä, bändi soundaa tosi rouhealta, harmi vaan että itellä iskee tää coverangsti taas. Kun kerran tekstit on omia niin eikö samalla vaivalla olis voinu tehdä omia biisejä.

melkein vois liimis-topikkiin tän siirtää, mutta kieltämättä vähän kumma ettei yhtään uusia biisejä ole tainnut tulla, vain covereita ja uusia versioita vanhoista (siis livenä, levyillä sitten vanhat biisit uudelleen paketoituina ja nimettyinä). toisaalta paukehan työstää koko ajan vanhoista biiseistä uusia päivitettyjä sanoituksia ja laittaa niitä nettiin, että tavallaan se on ihan life of pabloa niine päivityksineen. comeback kyllä kieltämättä latisti bändiin liittynyttä mystiikkaa, mut hyvä bändi silti, pauke aika ihme guru joka ymmärrettävästi myös jakaa mielipiteitä, mutta ei voi kiistää sitä seikkaa että varmasti persoonallisimpia artisteja koko maassa ja liimis radiopuhelimien jälkeen suomen paras bändi ja TÄTS IT pimp

#267 08.04.2016 14:30

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

Huiggi pisti Link Wraysta tonne toisaalle tänne viitaten. Kova jätkä ja raju kitarasoundi. Harmi, että musa on kaavamaista ränttätänttää. Toki kovempaa ränttätänttää kuin moni muu, mutta siltikään mulla ei oikein ole käyttöä tämmöiselle musalle.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#268 08.04.2016 14:34

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

rockabilly = Tosi hyvää musaa 50's ja 60's ja jotkut revivalitkin hyviä ja The Cramps NYCiin kotiutuneista bändeistä todennäköisesti paras.
Hurriganes = sisältää suomen ekan hyvältä soundanneen rokkivokalistin ja alkuperäinen kitaristi kepitti tiukiten kotimaan juipeista 70-luvulla + hyviä rokkibiisejä. jos muuta väittää ei oikein tajua rokista yhtikäs mitään, mutta tää tietty ei oo ongelma ku onhan tota muutakin musaa olemassa.
liimanarina = oli mystinen bändi joskus 17-22-vuotiaana, mutta myöhemmin ihan ok ja comebackin jälkeen todisti olevansa ihan tavallisten kuolevaisten orkka. olen kuullut livenä taiteilijan lausuvan amerikan levymyynneistä ja piti vaihtaa pöytää kun nauratti se kommentti liikaa.

bzort glorf bööth

#269 08.04.2016 14:35

psykokarkki
Website

Luppakorva sikailee taas wrote:

Huiggi pisti Link Wraysta tonne toisaalle tänne viitaten. Kova jätkä ja raju kitarasoundi. Harmi, että musa on kaavamaista ränttätänttää. Toki kovempaa ränttätänttää kuin moni muu, mutta siltikään mulla ei oikein ole käyttöä tämmöiselle musalle.

entä millaisella musalla olis käyttöä pikku kakkosessa, luppis?

Hoi soittaja! Pikku Kakkonen hakee palvelukseensa muusikoita – sinullakin on mahdollisuus päästä televisioon

#270 08.04.2016 14:39

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa

hiirimattona wrote:

Hurriganes = sisältää suomen ekan hyvältä soundanneen rokkivokalistin ja alkuperäinen kitaristi kepitti tiukiten kotimaan juipeista 70-luvulla + hyviä rokkibiisejä. jos muuta väittää ei oikein tajua rokista yhtikäs mitään

Mun tajuaminen rokista on just tuo ei yhtikäs mitään.

hiirimattona wrote:

liimanarina = oli mystinen bändi joskus 17-22-vuotiaana, mutta myöhemmin ihan ok ja comebackin jälkeen todisti olevansa ihan tavallisten kuolevaisten orkka. olen kuullut livenä taiteilijan lausuvan amerikan levymyynneistä ja piti vaihtaa pöytää kun nauratti se kommentti liikaa.

Olen aina luullut, että nämä Amerikan levymyyntiläpät ovat osa jotain kokonaisvaltaista itseironista vitsiä. Olenko ymmärtänyt väärin.

Bounty-Wrapper-Small.jpg

Board footer