You are not logged in.
Piiri pieni pyörii on huono biisi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nähdessäni otsikon "Vittu että vihaan Gangnam Stylea" ajattelin, että voisin kertoa, että Gangnam Style on minusta loistava biisi. Mutta mahtaako se olla tällä foorumilla poikkeava mielipide?
Nähdessäni otsikon "Vittu että vihaan Gangnam Stylea" ajattelin, että voisin kertoa, että Gangnam Style on minusta loistava biisi. Mutta mahtaako se olla tällä foorumilla poikkeava mielipide?
en tiedä, ihan ok biisihän se on.
Television on tylsä pändi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Television on tylsä livepändi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Marquee Moon oli nuorempana tylsä mun mielestä, mutta muutama vuosi sitten lähti toimimaan kohtuullisesti. Adventuren ostin viime viikolla ja nyt just sellainen fiilis että se on parempi deby.
Tykkäsin joskus Teeveestä, mutta viimeeksi kun kuuntelin oli vaan tylsää tiluttelua.
Olen kuunnellut Marquee Moonin pari kertaa minusta se oli vähän sellaista köyhän miehen Velvet Undergroundia. Ehkä yritän taas jossain vaiheessa uudestaan.
Televisionin toka on tylsä, ekan superhulina laantuu b-puolella, jolloin levystä tulee tylsä ja Morrissey vois mennä uuniin.
Patti Smith on karsee itseään korostava kehäraakki ja on ollut sitä jo Horsesista lähtien.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
marquee moonin b-puoli se parempi puolisko. elevation
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
elevation on paras biisi tuolla älpänderillä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Elevation kans suosikkini. Television; paremmin kitaroitua Velvet Undergroundia
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
television olis paremmalla laulajalla varmaan parhaita bändejä koskaan. en tiedä onko tämä poikkeava mielipide.
en muuten kuule vu:ta televisionin musassa ollenkaan
absent lovers on king crimsonin paras levy.
Television on yksi USAn parhaimmista bändeistä eli täten samalla noin TOP10 bändi maailmassa kaikista bändeistä.
bzort glorf bööth
Mietin aamulla että onko olemassa musatyyliä jota ihan aidosti halveksuisin ja tän keksin: rokkabilly ja kaikki sen johdannaiset. Cramps on poikkeus. Ja taas kerran, vittuuks se mulle kuuluu jos joku sitä harrastaa, mutta se on niin monella tasolla esteettisesti jne VÄÄRIN et en vaan pysty. Joku Stray Catsikin on aivan tajuttoman rasittavaa musaa.
"esteettisesti jne VÄÄRIN"????
We need to talk, ainakin jos puhut 50-luvun kamasta. Otetaan keikka vaikka Sodankylästä, niin ehditään matkan aikana puhua tarpeeksi.
Voisin ehkä mainita sen Spermarketin taas, mutta pelkään että Hannu lähtee pois täältä.
Uudet housut ja paita wrote:Mietin aamulla että onko olemassa musatyyliä jota ihan aidosti halveksuisin ja tän keksin: rokkabilly ja kaikki sen johdannaiset. Cramps on poikkeus. Ja taas kerran, vittuuks se mulle kuuluu jos joku sitä harrastaa, mutta se on niin monella tasolla esteettisesti jne VÄÄRIN et en vaan pysty. Joku Stray Catsikin on aivan tajuttoman rasittavaa musaa.
"esteettisesti jne VÄÄRIN"????
We need to talk, ainakin jos puhut 50-luvun kamasta. Otetaan keikka vaikka Sodankylästä, niin ehditään matkan aikana puhua tarpeeksi
Meitähän kysyttiin Rovaniemelle...
Pysyn kannassani, ja puhutaan vaan 50-luvun kamasta, en pysty kuuntelemaan, rasittaa. Saa linkata huippukohtia, lupaan yrittää.
Voisin ehkä mainita sen Spermarketin taas, mutta pelkään että Hannu lähtee pois täältä.
Armpit Fart wrote:Voisin ehkä mainita sen Spermarketin taas, mutta pelkään että Hannu lähtee pois täältä.
Toi on kyllä tosi hyvä levy.
En tiedä mihin asti meidän pitää mennä keikalle jos möläytän että en ole koskaan jaksanut Joy Divisionia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Miksei saman tien sanoa et Liimanarina on perseestä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jos on pakko liioitella niin sanoisin että liimanarina on perseestä joten sanotaan nyt sitten kun tähän ketjuun tämmösiä pitää laittaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
UHJP:n kanssa samoilla linjoilla rockabillyn suhteen. Cramps vei sen homman niin äärimmäisyyksiin, että teki samalla kaiken muun samankaltaisen kaman turhaksi ja vaivaannuttavaksi.
Mistä tulikin mieleen, että Hurriganes on aivan saatanan rasittava bändi. Varmasti ristiriitainen lausunto tietäen että joku niitä palvova Nousiainen on kova, mutta sehän sentäs osaakin tehdä biisejä. Hurriganes oli kolmen juopon juntin vaivaannuttavaa amerikkalarppia, samanlaista pelleilyä kuin joku Hanoi Rockskin sitten myöhemmin. Äh.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tykkään liimanarinan wicked game -coverista. muuten ei oo kauheesti tullu kuunneltua. oon tän ennenki sanonu mut toi bändi meni tavallaan pilalle sen "comebackin" myötä.
Last edited by jookcha (08.04.2016 13:14)
tykkään liimanarinan wicked game -coverista. muuten ei oo kauheesti tullu kuunneltua. oon tän ennenki sanonu mut toi bändi meni tavallaan pilalle sen "comebackin" myötä.
Se Liimanarinan viimeisin levyhän on periaatteessa ihan hyvä, bändi soundaa tosi rouhealta, harmi vaan että itellä iskee tää coverangsti taas. Kun kerran tekstit on omia niin eikö samalla vaivalla olis voinu tehdä omia biisejä.
jookcha wrote:tykkään liimanarinan wicked game -coverista. muuten ei oo kauheesti tullu kuunneltua. oon tän ennenki sanonu mut toi bändi meni tavallaan pilalle sen "comebackin" myötä.
Se Liimanarinan viimeisin levyhän on periaatteessa ihan hyvä, bändi soundaa tosi rouhealta, harmi vaan että itellä iskee tää coverangsti taas. Kun kerran tekstit on omia niin eikö samalla vaivalla olis voinu tehdä omia biisejä.
melkein vois liimis-topikkiin tän siirtää, mutta kieltämättä vähän kumma ettei yhtään uusia biisejä ole tainnut tulla, vain covereita ja uusia versioita vanhoista (siis livenä, levyillä sitten vanhat biisit uudelleen paketoituina ja nimettyinä). toisaalta paukehan työstää koko ajan vanhoista biiseistä uusia päivitettyjä sanoituksia ja laittaa niitä nettiin, että tavallaan se on ihan life of pabloa niine päivityksineen. comeback kyllä kieltämättä latisti bändiin liittynyttä mystiikkaa, mut hyvä bändi silti, pauke aika ihme guru joka ymmärrettävästi myös jakaa mielipiteitä, mutta ei voi kiistää sitä seikkaa että varmasti persoonallisimpia artisteja koko maassa ja liimis radiopuhelimien jälkeen suomen paras bändi ja TÄTS IT
Huiggi pisti Link Wraysta tonne toisaalle tänne viitaten. Kova jätkä ja raju kitarasoundi. Harmi, että musa on kaavamaista ränttätänttää. Toki kovempaa ränttätänttää kuin moni muu, mutta siltikään mulla ei oikein ole käyttöä tämmöiselle musalle.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
rockabilly = Tosi hyvää musaa 50's ja 60's ja jotkut revivalitkin hyviä ja The Cramps NYCiin kotiutuneista bändeistä todennäköisesti paras.
Hurriganes = sisältää suomen ekan hyvältä soundanneen rokkivokalistin ja alkuperäinen kitaristi kepitti tiukiten kotimaan juipeista 70-luvulla + hyviä rokkibiisejä. jos muuta väittää ei oikein tajua rokista yhtikäs mitään, mutta tää tietty ei oo ongelma ku onhan tota muutakin musaa olemassa.
liimanarina = oli mystinen bändi joskus 17-22-vuotiaana, mutta myöhemmin ihan ok ja comebackin jälkeen todisti olevansa ihan tavallisten kuolevaisten orkka. olen kuullut livenä taiteilijan lausuvan amerikan levymyynneistä ja piti vaihtaa pöytää kun nauratti se kommentti liikaa.
bzort glorf bööth
Huiggi pisti Link Wraysta tonne toisaalle tänne viitaten. Kova jätkä ja raju kitarasoundi. Harmi, että musa on kaavamaista ränttätänttää. Toki kovempaa ränttätänttää kuin moni muu, mutta siltikään mulla ei oikein ole käyttöä tämmöiselle musalle.
entä millaisella musalla olis käyttöä pikku kakkosessa, luppis?
Hurriganes = sisältää suomen ekan hyvältä soundanneen rokkivokalistin ja alkuperäinen kitaristi kepitti tiukiten kotimaan juipeista 70-luvulla + hyviä rokkibiisejä. jos muuta väittää ei oikein tajua rokista yhtikäs mitään
Mun tajuaminen rokista on just tuo ei yhtikäs mitään.
liimanarina = oli mystinen bändi joskus 17-22-vuotiaana, mutta myöhemmin ihan ok ja comebackin jälkeen todisti olevansa ihan tavallisten kuolevaisten orkka. olen kuullut livenä taiteilijan lausuvan amerikan levymyynneistä ja piti vaihtaa pöytää kun nauratti se kommentti liikaa.
Olen aina luullut, että nämä Amerikan levymyyntiläpät ovat osa jotain kokonaisvaltaista itseironista vitsiä. Olenko ymmärtänyt väärin.