You are not logged in.
Muutaman kilometrin hölkkälenkki eilen illalla.
Varikset komentavat
Jo pitkään vaivanneet lihasvaivat jaloissa ja selässä ovat innoittaneet venyttelemään. Menee jo sormenpäät varpaisiin, edellisen kerran ehkä kymmenen vuotta sitten nämä
Tänään sitten luistelemaan kymmenen vuoden tauon jälkeen. Vähän jännittää jo osaanko enää yhtään.
Varikset komentavat
[quote:6e7ed3c480="kraakku"]
Tänään sitten luistelemaan kymmenen vuoden tauon jälkeen. Vähän jännittää jo kestääkö jää.[/quote:6e7ed3c480]
korjasub
Varikset komentavat
Rippasin pätkän kristallipallostani:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipas vaikeaa aluksi
Esim. vasemmalle kääntyminen nopeasti tuottaa aika järkyttäviä vaikeuksia. Kaukaloon ei kehdannut mennä kokeilemaan laukausta sillä jo kiekon hallinta tuotti vaikeuksia.
Lopussa toki tuntuma palautui hieman. Kiekko pysyi vähän hallussa ja obi-wanin kanssa vedetyllä nopealla kierroksellä en jäänyt jälkeen
Varikset komentavat
[quote:4f036de6de="kraakku"]Olipas vaikeaa aluksi
Esim. vasemmalle kääntyminen nopeasti tuottaa aika järkyttäviä vaikeuksia. Kaukaloon ei kehdannut mennä kokeilemaan laukausta sillä jo kiekon hallinta tuotti vaikeuksia.
Lopussa toki tuntuma palautui hieman. Kiekko pysyi vähän hallussa ja obi-wanin kanssa vedetyllä nopealla kierroksellä en jäänyt jälkeen [/quote:4f036de6de]
Ens kerralla tod.näk jo sitten häviän. Olen hidas
ei noin
Täytyispä kans lähtee joku päivä lämmäileen, vähän vähiin jäänyt tänä talvena. :x
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Sunnuntai-iltana ajateltiin mennä seuraavan kerran. Mukaan vaan! Taso ei päätä huimaa mutta menoa se ei haittaa.
Varikset komentavat
Vois ehkä onnistua, täytyypä vaan ettiä jostain kirpparilta joku tikku mitä vasten nojailla.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Vois ehkä onnistua, täytyypä vaan ettiä jostain kirpparilta joku tikku mitä vasten nojailla.
Mun mailavarasto tyhjeni tänään, ellet satu olemaan right kätisyydeltä
ei noin
[quote:87c30e2e3b="Kenkä"]Vois ehkä onnistua, täytyypä vaan ettiä jostain kirpparilta joku tikku mitä vasten nojailla.
Mun mailavarasto tyhjeni tänään, ellet satu olemaan right kätisyydeltä[/quote:87c30e2e3b]
Ei varmaan dramaattista eroa, ehkä kuitenkin leftiltä oon inasen parempi. Mut eiköhän täs jonkun kepin löydä.
Käytiin tiistaina koulun kans hiihtämässä. Ihan mahtavaa! En oo hiihtäny varmaan kymmeneen vuoteen. Oli täydellinen hiihtokeli, viitisen astetta pakkasta ja aurinko paistoi. Ja kävin vielä illalla joogatunnillakin, joten ei tullu paikat kipeiksi.
olis tarkoitus mennä lauantaina hiihtämään mutta lupailevat plussakeliä
Käsipallo "lentopallo-tyylillä"
aqzun silmälasit voivat vahvistaa tämän. mutta muuten oli hauskaa ja hiki tuli
ei noin
[quote:605daa1f0d="obi-wan"]Käsipallo "lentopallo-tyylillä"
aqzun silmälasit voivat vahvistaa tämän. mutta muuten oli hauskaa ja hiki tuli[/quote:605daa1f0d]
joo, laseille ei tapahtunut mitään ja muutenkin krokettiyhdistyksen ensimmäinen virallinen liikuntavuoro oli kyllä todella hauskaa!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kyl näistä uusista lajeista kehittyy jotain hienoa ajan mittaan.
No joo hauskaa oi ja jospa sitä vähän kunto kohenis samalla.
Huomenna siinä viiden aikaan sivulel kirjoittaneen nivuset huutavat apua ja varmaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin sattuu. Paluu jääkiekkomaaliin on tosiasia. Saas nähdä mitä tästäkin tulee
ei noin
Huomenna siinä viiden aikaan sivulel kirjoittaneen nivuset huutavat apua ja varmaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin sattuu. Paluu jääkiekkomaaliin on tosiasia. Saas nähdä mitä tästäkin tulee
menikin sen verran hyvin että jatkot NHL 2012- ketjussa
ei noin
Kävin luistelemassa Kupittaalla puolisen tuntia. Kivaa oli, mutta hieman horjuvaa pitkän tauon takia. Hasitan, että huomenna voi olla lonkat kipeät.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänään sählymatsi ja otan mukaan kaapin pohjilta löytyneen sykemittarin. Laskurit ehdottavat maksimisykkeeksi 193, jännä nähdä mihin nousee tuollaisessa höntsämatsissa.
Varikset komentavat
Tänään sählymatsi ja otan mukaan kaapin pohjilta löytyneen puntarin. Laskurit ehdottavat minimipainoksi 193, jännä nähdä mihin laskee tuollaisessa höntsämatsissa.
Tarkkailulle
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Unohdin toki laittaa mittarin päälle
Aika löysätempoista pelailua oli, päähän juoksu nosti sykkeen n. 174-177 tienoille. Torstaina täytyy kokeilla uusiksi.
Varikset komentavat
Tyttis aloittelee juoksuharrastusta, joten ollaan käyty juoksemassa muutaman kilometrin lenkkejä aika usein. Välillä tuskastuu kun ei juoksu kulje mutta edistystäkin on tapahtunut: tänään jaksoi melkein koko lenkin.
Kesällä menee jo kymppi
Varikset komentavat
Tänään muistin laittaa mittarin päälle. Keskisyke noin 45 minuutin 3vs3 -höntsässä oli 148 ja maksimi 176. Liikuin tosin aika laiskasti
Varikset komentavat
Tänään lyhyt lenkki. Aika vittumaista juosta lumisateen jälkeen.
Varikset komentavat
oon hiihtäny kahtena päivänä. saattoi olla vuoden vikat hiihdot
[quote:fc5086cd5f="obi-wan"]Huomenna siinä viiden aikaan sivulle kirjoittaneen nivuset huutavat apua ja varmaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin sattuu. Paluu jääkiekkomaaliin on tosiasia. Saas nähdä mitä tästäkin tulee
menikin sen verran hyvin että jatkot NHL 2012- ketjussa[/quote:fc5086cd5f]
maanantaina draftattiin sorsapuistosta hallipeleihin, huomenna mennään try outille, 7:30 aamulla
ei noin
Eilen pari tuntia sählyä, tänään lyhyt lenkki. Huomenna sählytreenit jonka jälkeen perjantai ja lauantai taukoa.
Varikset komentavat
Ois tarkoitus osallistua viikon päästä yhteen futsal-kutsuturnaukseen. Nyt jo tuli jännäkakat housuun kun huomasin ottelukaaviossa joukkueen nimeltä ÅIFK. :?
"A repo man's always intense"