1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Jippu

#601 14.12.2007 15:36

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Website

Re: Jippu

forssto wrote:

[quote:61b24aaba5="risto_m"]Luin eka: Jeesus, sehän on tuossa ihan lähellä! redface_new

MINÄ
TULEN
PIAN[/quote:61b24aaba5]
colorflash:peuk:

#602 14.12.2007 16:20

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Siellä "se" nyt laulaa colorflash

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#603 14.12.2007 16:39

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

Mix ei Jippu oo päivitelly päivä kirjaa ja laittanu joulu tervehdystä.  icon_cry

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#604 14.12.2007 21:42

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

tigrushka wrote:

Mix ei Jippu oo päivitelly päivä kirjaa ja laittanu joulu tervehdystä.  icon_cry

Tässä lohdutuksena Marika Fingerroosin päiväkirjamerkintöjä viime joululta.  ff

[quote:45d40a7cca]11.12.06

Heips kaikille! En tiiä minne aika menee, mut menee kuitenkin niin lujaa, ettei ehdi oikeen mitään tekemään. Tosin olen ollut reissun päällä aikalailla ja sehän sit verottaakin ns. kotihommia.

Dana kasvaa jokapäivä ja virtaa sillä riittää vaikka muile jakais=) On noi eläimet ihania! Tallilla olen käynyt joka välissä, kun Vaasassa olen ollut ja "Rapsukka" kehittyy ihanasti!

Nyt tosin on ollut niin kamalat ilmat, että ollaan vaan lähinnä maastoiltu ja se on ollut kyllä kivaa...vaihtelu virkistää!

Joulukin on pian ja kaikki tai no melkein kaikki lahjatkin ostamatta. Me päädyttiin lapin lomaan jouluksi...ei tartte ottaa kuin kinkku ja hyvä mieli mukaan=) Tosiaan vietetään lapissa joulu ja suurin syy siihen on hälystä pois pääsy=)

Mielestäni joulu ei ole joulu, jos me oltais jääty tänne "kerrostalo jouluun". Tämäkin asenne / mielipide varmasti siksi, kun aina on maalla joulu vietetty!

Nyt suuntaan koiran kans pissalle ja sitten itse kauppaan....[/quote:45d40a7cca]

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#605 14.12.2007 21:46

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Jostain syystä päätöslause repsäytti äänekkääseen nauruun  icon_lol

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#606 14.12.2007 21:47

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

sama roll

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#607 14.12.2007 22:43

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

icon_lol peuk

bzort glorf bööth

#608 14.12.2007 23:20

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

sama ff

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#609 15.12.2007 14:50

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa

icon_biggrinpeuk icon_lolpeuk

Luulin ensin että kyseessä oli Marika Krookin päivä kirja, ois toden näkö sesti aika saman lainen  teehee.gif

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe

#610 17.12.2007 13:56

psykokarkki
Website

kävin kattomassa oisko raporttia eilisestä joulu konsertista mut lindsay lohan ja  jessica simpson oli vallannu jipun foorumin  icon_sad

oliks kukaan tältä foorumilta paikalla? ff

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#611 17.12.2007 14:08

leposi
Viini-illan Göbbels

Jippu on mun intternetissä sheeplove

#612 19.12.2007 14:07

psykokarkki
Website

TÄNÄÄN  icon_exclaim

jippujouluny3.jpg

#613 19.12.2007 14:54

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa

Jippu wrote:

Aion esittää konsertissa riipaisevia uusia lauluja --- Tai laita sinne, että isä ja tytär hoitavat joulun haavoja. Tai isä ja tytär parantavat joulun kipeät kohdat.

scared.giffaint.gif

#614 19.12.2007 14:58

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

tigrushka wrote:

[quote:a7c7dd87bd="Jippu"]Aion esittää konsertissa riipaisevia uusia lauluja --- Tai laita sinne, että isä ja tytär hoitavat joulun haavoja. Tai isä ja tytär parantavat joulun kipeät kohdat.

scared.giffaint.gif[/quote:a7c7dd87bd]

Jesseä haavoihin?

duct-tape-transparent.jpg

+
Scar.jpg

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#615 19.12.2007 15:16

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

specialtycentre_miscentre_lg_clip_image002_0012.jpg

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#616 19.12.2007 15:35

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Jippuhan on beibenä siinä sydan

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#617 19.12.2007 15:39

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Vittu toi akka voimauttaa ja valtauttaa mut tekemään veritekoja.

Tero saatana, s'olet gay!

#618 19.12.2007 15:40

hrmunoita
rankka rässi

Aja sitä?

puimuri.jpg

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#619 19.12.2007 16:41

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

Maalis kuussa Jipun kakkos levy!

#620 19.12.2007 16:43

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Feggy wrote:

Maalis kuussa Jipun kakkos levy!

Voihan villa sukka miten hyvä uutinen!

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#621 19.12.2007 21:11

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007

forssto wrote:

Vittu toi akka voimauttaa

Luin toki vomauttaa. Vähe niinku icon_oak

*

Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

#622 21.12.2007 12:58

psykokarkki
Website

jippu fida torin avajaisten ilmais konsertissa:
fida-00011051-1.jpg

ja keikkaraporttia joulukonsertista.

[quote:2dfd6ecdd2]ja taas kuultiin aivan hervottomia välispiikkejä... [/quote:2dfd6ecdd2]

#623 21.12.2007 13:39

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere

Jippu ja isä-:kulli: lauloivat etupäässä erikseen, kulli joululauluja ja Jippu omia biisejään. Jippua säesti hänen oma bändinsä ja kulli pääasiassa vain  piano

YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

#624 21.12.2007 13:52

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

Ja hehe nyt lol sitten biggrin raporttia visage tästä "skene" eilisestä tapahtumasta! Jippu ja isä-Jorma lauloivat etupäässä erikseen, Jorma lol joululauluja ja lol Jippu omia biisejään. Jippua enpä kuule tiijä säesti hänen oma sheeplove bändinsä excitebikenes ja sheeplove Jormaa pääasiassa vain flyygeli. enpä kuule tiijä Yksi excitebikenes duettokin kuultiin. Yhden mark e. smith biggrinpeuk eiq biisin kävi esittämässä deadhorse myös wanha Jipun onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku sisarentytär Johanna, josta tuli kovasti visage mieleen Sheryl Crow. enpä kuule tiijä Jorma esiintyi tummassa puvussa, Jipulla oli hihaton tongue musta "skene" mekko, mustat sukkahousut, harmaat "skene" säärykset, colorflash raidalliset villasukat, isot punaiset korvakorut ja sheeplove keikan alussa lisäksi harmaa kaulahuivi (ja lopussa harmaa villatakki).

Tässä peuk biisilista:
Jippu: "skene" Kaksi kauneinta, bez Kii
Jorma: colorflash Sydämeeni joulun teen, Sylvian joululaulu
Jippu: tongue Enkelten kaupunki, hehe Mut mä pelkää ultravox en
Jorma: lipeva Varpunen jouluaamuna
Jorma excitebikenes & Jippu: kaka Heinillä ultravox härkien kaukalon
Jippu: "skene" Kaunis vanha enpä kuule tiijä mies, Talossa (nämä hehe saattoivat olla hehe myös toisinpäin)
Johanna: oma, enpä kuule tiijä englanninkielinen biisi
Jippu: Kuka teki minusta finger tämän naisen (uusi biisi, nimi new order oli muistaakseni tuollainen)
Jorma: Oi jouluyö
Jippu: Rakkaus voittaa
Jorma: jonkin kulli sortin enpä kuule tiijä kehtolaulu... enpä kuule tiijä (säesti itse deadhorse kitaralla)
+encore
Jippu: Kukkakaupan kulli kulmalla

Konsertissa wanha vallitsi lämminhenkinen tunnelma, vaikka ohjelmiston kaksijakoisuus icon_cool heikensikin kokonaisuuden intensiivisyyttä (ja Johannan numero tuntui aika päälleliimatulta hehe lisältä). enpä kuule tiijä Jippu ei tällä kertaa revittänyt ihan excitebikenes niin voimallisesti kuin joissakin konserteissa, hooky biggrinpeuk eiq mahdollisesti siksi, että hän visage ei olisi fall vienyt tongue liikaa huomiota konsertin toiselta colorflash pääesiintyjältä. Mutta ainahan 017 neidin laulaminen on colorflash komeaa new order kuunneltavaa ja katseltavaa excitebikenes - hehe ja taas kuultiin onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku aivan hervottomia välispiikkejä...

Tuo enpä kuule tiijä uusi biisi oli lol mielestäni kaikkien aikojen wanha poppaavinta lol Jippua, ainakin tämän live-sovituksen perusteella. Vähän enemmän olisin onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku ehkä toivonut uusia lol lauluja, niitähän "skene" lupailtiin onkos kellään sitä carolinerin ekaa sinkkua, eiku Hesarin bez biggrinpeuk eiq jutussakin.

Ja tänään sitten tuleekin sopivasti Gremlins-leffa, josta Jippu nappasi taiteilijanimensä... onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku

enpä kuule tiijä lipeva

tongue ff finger sheeplove

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#625 21.12.2007 13:54

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

[quote:4f0b20ff6e]Yhden mark e. smith biggrinpeuk eiq biisin kävi esittämässä deadhorse myös wanha Jipun onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku sisarentytär Johanna, josta tuli kovasti visage mieleen[/quote:4f0b20ff6e]
asiameininki!? colorflash:peuk:

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#626 21.12.2007 13:55

hrmunoita
rankka rässi

[quote:c6afb83518="silvawhale"]Jorma: jonkin kulli sortin enpä kuule tiijä kehtolaulu... enpä kuule tiijä (säesti itse deadhorse kitaralla)
+encore
Jippu: Kukkakaupan kulli kulmalla
[/quote:c6afb83518]
biggrintongue

#627 28.12.2007 19:53

leposi
Viini-illan Göbbels

Jippu on saamassa kilpailija:

http://www.holopainen.com/tanja.htm

Tanja1.jpg

#628 28.12.2007 19:55

leposi
Viini-illan Göbbels

Jotakin M.I.A. minusta...
Asun: Turussa(syntyperäinen turkulainen)
Syntymäaika: 25.05.84
Horoskooppi:Kaksonen
Ammatti: Artisti/Pr-mainosmalli.
Teen laidasta laitaan kaikkea musiikkiin/esiintymiseen liittyvää.
Olen ollut shaun ryder laivalla excitebikenes musiikkiemäntänä,Antanut äänen käytön kulli harjoituksia ym.
Opetusta pop,rock,jazzoppilaitoksessa. kippis Olen korento biggrinpeuk eiq ollut myös myyjänä musiikkiliikkeessä.
Tällä hetkellä työstän laulu korento biggrinpeuk eiq uraani äitiyslomalla hehe ollessani.=)

Luonne:
-Periksiantamaton,eteenpäinpyrkivä,sosiaalinen,rehellinen,huumorintajuinen,
iloinen,itsekritiikkinen,tulinen,tempperamenttinen,herkkä,tunteellinen,määrätietoinen
ja enpä kuule tiijä rakastan kokeilla excitebikenes kaikkea erilaista,uutta ja lipeva jännittävää tongue ja deadhorse ennenkaikkea enpä kuule tiijä kaikkea haastavaa!
Rakastan laulamista ja lähes kaikkea esiintymiseen liittyvää.
Pikkutytöstä lähtien olen lauleskellut jippu ja halunnut tongue aina olla huomion tongue keskipiste.=)
N.2-3 vuotiaana keksin ultravox tuulesta wu tang temmattuja tarinoita päästäni, siis "skene" laulun sanoja
ja lauleskelin niitä. Tästä on biggrin oikein todistekkin tallella korento videolla, jossa hooky vien
siskoltani huomion itseeni enpä kuule tiijä laulamalla omaa keksittyäni laulua oravista muutaman
vuoden ikäisenä. visage

Siskoni Katja on myös hyvin deadhorse musikaalinen ja hyvä 017 laulamaan. Tässä mainitsemassani
videossa john foxx biggrinpeuk eiq hän mark e. smith soittaakin pianoa ja john foxx biggrinpeuk eiq sitten mä vein huomion,heh.. Huumorilla caroliner tätä
muistellaan hehe ja lol koskaan ei ole ollut minkäänlaista hooky biggrinpeuk eiq "kilpailua" hooky biggrinpeuk eiq sisarusten kesken.
Olen ff isosta perheestä ja enpä kuule tiijä meillä kaikilla hehe on lol hyvin hehe lämpimät välit toisiimme.
Äitini Hannele on ollut enpä kuule tiijä todella suuri tuki ja hehe turva colorscroll lauluprojekteissani.
Omakin perhe mulla jo on. Poikaystäväni kippis Mikon jippu biggrinpeuk eiq kanssa olen seurustellut enpä kuule tiijä jo 6 vuotta
ja meillä on yhteinen vauveli,prinsessamme Linda. Tyttöni hehe on nyt peuk 10kk:ta.<3

lol

Laulajan ura enpä kuule tiijä alkoi tosissaan kiinnostamaan excitebikenes n.14 deadhorse vuotiaana.
Karaokessa kävin aina onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku kun pääsin,esim.Laivalla ja mark e. smith lemppari biisejä oli silloin
Laura Voutilaisen biisit:Kerran colorflash ja sheeplove muuttanut oot mun hooky maailmain wanha ym.siihen lol aikaan suositut biggrin biisit.
Silloin huomasin hehe nauttivani hehe laulamisesta/esiintymisestä deadhorse ja kaka muutkin tuntui tykkäävän.
Innostuin laulajan deadhorse urasta toden teolla ja halusin päästä colorflash pinnalle. excitebikenes

Pinnalle pääseminen wanha nopeasti ei lipeva vain ole niin helppoa.
16 vuotiaana eräs mies visage pongasi minut ja ehdotti enpä kuule tiijä mua sheeplove duo pariksi bändiin.
Pääsin duo projektiin enpä kuule tiijä mukaan deadhorse ja opettelin nopeasti hehe n.50 biisiä pelkästään
rytmikomppia excitebikenes kuunnellen, "skene" keikkoja varten. Pari vuotta lol keikkailtiin excitebikenes ympäri suomea
ravintoloissa fall ja kulli yksityiskeikoilla.
Siitä enpä kuule tiijä sai alustavasti hyvää enpä kuule tiijä kokemusta ja kehitystä
äänelle onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku ja esiintymiselle. Otin icon_cool myöhemmin myös yksityisiä laulutunteja(kiitos Maaritille)
parin onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku vuoden ajan. Maarit (lauluopettaja)opetti kulli hengitystekniikkaa biggrin ja oikeaa caroliner äänenkäyttöä.
Laulajan on hyvä kulli ottaa enpä kuule tiijä laulutunteja juuri sen takia M.I.A. ettei rasita peuk ääntään väärällä tekniikalla.
Olen enpä kuule tiijä myös sen iskostanut kaka päähäni, että happy mondays laulaja ei ole wu tang koskaan valmis.
Aina visage on jotain opittavaa lol ja enpä kuule tiijä kehitettävää.=)

Olen niin määrätietoinen siitä, että haluan enpä kuule tiijä menestyä kulli laulajana ja colorscroll teen enpä kuule tiijä kaikkeni sheeplove haaveeni wanha toteutumiseen.
Olen käynyt artisti/esiintymiskoulutuksissakin wanha oppimassa hehe kaikkea mitä hehe hyvän esiintyjän/artistin 017 pitää osata colorflash jne.
Niistä finger onkin ollut hyötyä esim.Laulukilpailuissa. sheeplove Laulukilpailuja on tullut kahlattua onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku läpi jos lol jonkinlaista.
Kaikkea on tullut kokeiltua ja olen etsinyt samalla itseäni ja hehe omaa juttuani artistina.

Parhaita saavutuksiani john foxx biggrinpeuk eiq laulukisoissa on ollut:Tähdeksi taivaalle finger kilpailun 2-sija,
GoldenStars biggrin finalisti(5:n naisen enpä kuule tiijä joukossa 2003, Tangomarkkinat semifinalisti(10:n wu tang naisen joukossa 2005),
Maaimanmestaruus karaoke hehe finalisti(15 naisen joukossa excitebikenes 2006)ym. Näistä kisoista tongue olen hehe saanut kivasti kokemusta,
mutta vieläkään en "skene" ole saanut 017 sitä colorflash mitä haluan,eli levytyssopimusta ja paljon keikkoja!
Osallistuin myös erääseen tv-formaattiin enpä kuule tiijä ja siitä infoan enemmän sivuillani biggrin heti kun enpä kuule tiijä on tullut 017 ulos tv:stä!=)
Sitä fall en tiedä korento biggrinpeuk eiq näytetäänkö mua paljon ja tunnistaako ketään mua,sillä olin finger ohjelman aikana blondi.=)=)=)

Harri Holopaisen(hatsa)kanssa olen tehnyt yhteistyötä lipeva hänen peuk studiollaan jo monta vuotta.
Hatsa on loistava(!)musiikin tekijä/tuottaja shaun ryder biggrinpeuk eiq ja olen peuk hatsan icon_cool kanssa kehitellyt erilaisia projekteja
ja demoja yllin kyllin. excitebikenes Vielä kun saataisiin lipeva se lol hitti työstettyä..=o
Olen sanoittanut hatsan kippis biisejä ja tietysti myös laulanut ja pian olisi tarkoitus saada hehe uusista biiseistä
pätkät tänne joita voi kuunnella ilmaiseksi. excitebikenes Yhden barney biggrinpeuk eiq biisin enpä kuule tiijä olen säveltänyt hatsan biggrin avustuksella shaun ryder biggrinpeuk eiq ja
sanoittanut/laulanut enpä kuule tiijä ja se hehe on "kuka mä "skene" oon" biisi. Kuka visage mä oon ja väärin biisit onkin peuk jo enpä kuule tiijä sivuillani
kuunneltavananne ja olkaa hyvät,vieraskirjaani saa hehe laittaa kommenttia!=)

kippis

lol apua kaka

lol apua icon_cool

Äiti on kertonut lol että "skene" lauloin kippis jo kolmisen
vuotiaana kippis J.Karjalaisen fall Doris biisiä, se oli
lemppari biisi. peuk Mulla lipeva on absoluuttinen sävelkorva wanha ja caroliner siitä on ollut hyötyä lol laulujutuissa.
Mulla on excitebikenes myös excitebikenes hyvä sana finger muisti,tarvittaessa opin happy mondays montakin biisiä ulkoa nopeasti. wanha .
Sanoitukset enpä kuule tiijä luonnistuvat ff myös Hatsan väsäämiin biiseihin.
Olen myös säveltänyt kippis hatsan deadhorse avustuksella yhden biisin, esimakua saa biisistä "Kuka wu tang mä "skene" oon".
Tavoitteenani enpä kuule tiijä on kulli saada enpä kuule tiijä oma levy julkaistua ja päästä
keikkailemaan. Musiikki on mun intohimo, colorflash unelma,haave ja hyvin merkitsevä osa mun elämässäni.
Vanhempi "skene" kertomus minusta: Ensi esiintymiseni "skene" isolle fall yleisölle oli caroliner paimion
messukeskuksessa, jossa colorflash Kari Salmelainen oli juontamassa
ja silloin lol olin vasta barney 5v.(Lasten wanha laulu tapahtuma)
Kuuden ikäisenä sijoituin kolmanneksi onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku jyrkkälän ff laulukilpailussa.;-) enpä kuule tiijä

-Hatsaan tutustuin pop,rock biggrin jazz korento oppilaitoksessa,
kun visage treenasin icon_cool kilpailu biisejäni.
Hatsa colorflash innostui kuulemma äänestäni ja siitä meidän deadhorse yhteistyö wu tang lähti.
-Hatsa tongue on onkos kellään sitä visagen ekaa sinkkua, eiku ollut tukena ja turvana mulle kaikissa projekteissa alusta asti
ja muistanut kannustaa aina, kun on tullut wanha vähänkin pettymyksiä
Ikioma colorflash mun hehe tyylinen ja näköinen rokkaava/poppaava( =P onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku ) bändi colorflash on
vielä haussa, hehe mutta hehe yksityistilaisuus keikkoja olen icon_cool välillä lol tehnyt ym.projekteja.
Olen ollut myös Playa bändin
keikoilla mukana tanssimassa ja hehe tuuramassa kyseisen bändin(silloisen) päälaulajaa
Irinaa...Irinahan on nyt iso colorscroll juttu,jee!! "skene"

-Toivottavasti minäkin saisin laulajana hommat hehe rullaamaan ja saisin
edes jonkun verran keikkoja ja "skene" levyn/levyjä ulos. Sehän lol siinä wanha vaikeeta
onkin että lol saisi itsensä caroliner pysymään siellä bez kultaisella keskitiellä artistina
että ei visage olisi vain excitebikenes tähdenlento. Tavoitteena enpä kuule tiijä on saada (kunhan korento biggrinpeuk eiq ensin sinne
pinnalle hehe pääsisi)sopivasti keikkoja niin pitkäksi ajaksi kun vain intohimoa
riittää deadhorse niitä tehdä. Olisi hienoa "skene" jäädä happy mondays ihmisten finger mieleen lol laulajana positiivisessa mielessä.
En tiedä upeampaa tunnetta kuin se,kun on ultravox keikalla hehe tai missä lol vain esiintymässä
ja itse jippu biggrinpeuk eiq nauttii deadhorse siitä onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku kun huomaa colorscroll että yleisö nauttii ja onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku artistin ja "skene" yleisön kemia lol toimii
ja biggrin kaikilla on sheeplove kivaa.Se wanha on juuri ff sitä,mitä pitääkin olla. colorflash Artistin ja yleisön yhteinen colorscroll kemia.
Siitä saa enpä kuule tiijä sen kiitoksen kovasta kippis työstä!=) Mä enpä kuule tiijä haaveilen että vielä onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku jonain kaka päivänä biggrin radiossa john foxx biggrinpeuk eiq soisi
vaikka hatsan tekemä ff biisi jossa icon_cool laulan.Se kun toteutuisi,olisin finger tyytyväinen kaikkeen minkä enpä kuule tiijä eteen
olen tehnyt wanha töitä. biggrin Silloin elän unelmaani...=)

enpä kuule tiijä sheeplove

Eiku mitäs?! confused_newtongue

#629 01.01.2008 20:26

psykokarkki
Website

#630 02.01.2008 12:49

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Lyhtypylvään halailulle peuk

bzort glorf bööth

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Jippu