You are not logged in.
Toisaalta samoihin aikoihin innostuin System of a Downista, jota en kyllä ihan täysin nü metalliksi laske.
ite lasken. mulle nu metal on ollu aina vähänku new wave of american alternative metal. aika paljon ero noissa alkupään bändeissä kumminki oli, se pakko räpätä vakiintu vasta limp bizkitin jälkee
joskus 98-99 kuuntelin lähes pelkkää numetallia. kornin kolme ekaa levyä eniten soitossa, issuesiin se kuuntelu mullakin sit lopahti. life is peachystä noin puolet kuulostaa edelleen hyvältä.
tässä on melko tiukka virvelisaundi
Kuuntelin tätä genreä 1994 - 1998 enemmän kuin haluaisin myöntää.
Sama. Kornin kolme ekaa, Deftonesin kaksi ekaa ja SOADin eka olivat kovassa kulutuksessa. Slipknotiin kyllästyin kans todella nopeasti. Tuon jälkeen väheni genren kuuntelu. Toxicitystä ja White Ponystä tykkäilin ja joistain bändien myöhemmistäkin levyistä.
Sent from my iPhone 16
godsmack ja wicca laulaja äiä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En jaksanu koskaan Slipkotia tai Deftonesia, mut Kornista tykkäsin muka viel Issuesin aikana Chocolate Starfish on hemmetin väkevä levy
Last edited by hrmunoita (11.03.2016 16:27)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jätän vielä tämän
Last edited by hrmunoita (11.03.2016 16:28)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja siis kyl joku Bulls On Parade iski aika lujaa joskus 96 MTV:llä/Jyrkissä huhhuh.
Chocolate Starfish on hemmetin väkevä levy
no tää ainaki puoliks, vuos sit viimeks soi kaverin autossa, kun oli ostanut levyn jollain 20 sentillä kirpparilta. rollin' method man & redman urban remix . sit oli kans se yks kova limp bizkitin ja method manin crossover-kollabo, oisko n 2 gether now. premierin biittikin siin oli.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hrmunoita wrote:Chocolate Starfish on hemmetin väkevä levy
no tää ainaki puoliks, vuos sit viimeks soi kaverin autossa, kun oli ostanut levyn jollain 20 sentillä kirpparilta. rollin' method man & redman urban remix . sit oli kans se yks kova limp bizkitin ja method manin crossover-kollabo, oisko n 2 gether now. premierin biittikin siin oli.
joo n 2 gether now hauska videoki
Ja siis kyl joku Bulls On Parade iski aika lujaa joskus 96 MTV:llä/Jyrkissä huhhuh.
Mullekki RATM oli tärkee. En ikinä mieltänyt sitä nu metal-bändiks ku siinä ei ollu yhtään heviä mukana. Jälkikäteen mietittynä se sopii aika hyvin sakkiin tho. Oikeestaan Marilyn Mansonki sopii jengiin ihan hyvin vaikka se nyt onki enemmän industrial ku rap.
ray charlz wrote:hrmunoita wrote:Chocolate Starfish on hemmetin väkevä levy
joo n 2 gether now hauska videoki
Haha ei vittu tos Rollin -versios oli DMX kans
no siis kylhän RATM on ihan oikeesti hyvää musaa vaikee mieltää sitä kyl tähän skeneen kun alottivat jo ysärin alussa ja muutenki vähän eri tason läpät biiseissä. nojoo. provinssin 2000 keikka oli kyl vitun kova näiltäkin
jyrkistä tuli mieleen joku much musicin rapsa ratmin ja jesus lizardin yhteiskiertueelta. siinä tom morello haastatteli jotain tyyppejä keikkapaikan edessä, et mitä mieltä ne oli ratmista ja kaikki oli et "paska bändi jesus lizard vitusti parempi" ja olin et vittu mitä pellejä
Last edited by jookcha (11.03.2016 16:49)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei hemmetti miten väkevää HAUKKUMISTA tos rollin remixissä huhhuh
Oikeestaan Marilyn Mansonki sopii jengiin ihan hyvin vaikka se nyt onki enemmän industrial ku rap.
juuh, NIN ja Manson tuli ainakin itelle sit tilalle kun ei enää jaksanu näit pomppumetallijuttuja. siitä sit portti auki kaikkeen muuhun industrial ja goottikamaan.
toi remix on kyl hiton rankka biisi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
amen oli ihan hyvä. ross robinsonin tuottamaa nu metal hardcoree ross robinson soundeilla.
laulaja casey chaoksella oli ihan ok hardcore black metal hybridi bändi samothin, faustin ja happy tomin kanssa
limp bizkitin tuotannon huippukohta tuossa 2.35-3.00 BURN THIS MOTHERFUCKER
on muute kova :pint:
En ole itsekään synnitön ku oonhan mä tota System of a Downia diggaillu. En kyllä sitä mieltänyt ihan nu-metal -bändiks vaikka onhan niillä niitä pomppubiisejäkin. RATM kans ihan jeba tai enemmän jeba kuin SOAD, mut en sitäkään kyllä tohon lokeroon laittais, vielä vähemmän kuin SOAD:a.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En ole itsekään synnitön ku oonhan mä tota System of a Downia diggaillu. En kyllä sitä mieltänyt ihan nu-metal -bändiks vaikka onhan niillä niitä pomppubiisejäkin. RATM kans ihan jeba tai enemmän jeba kuin SOAD, mut en sitäkään kyllä tohon lokeroon laittais, vielä vähemmän kuin SOAD:a.
turpa kii homo ja postaa limp bizkittiä
Last edited by hrmunoita (11.03.2016 20:28)
^
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
turston wrote:En ole itsekään synnitön ku oonhan mä tota System of a Downia diggaillu. En kyllä sitä mieltänyt ihan nu-metal -bändiks vaikka onhan niillä niitä pomppubiisejäkin. RATM kans ihan jeba tai enemmän jeba kuin SOAD, mut en sitäkään kyllä tohon lokeroon laittais, vielä vähemmän kuin SOAD:a.
turpa kii homo ja postaa limp bizkittiä
pannan ^en muuten diggaa lokeroinnista mut nyt syyllistyin itse siihen. So not
Ai nyt on tän aika?
Mitään skeneä ei koskaan ollut olemassa. Oli vain yksittäisiä bändejä, jotka yhdistettiin toisiinsa. Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ai nyt on tän aika?
Mitään skeneä ei koskaan ollut olemassa. Oli vain yksittäisiä bändejä, jotka yhdistettiin toisiinsa. Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
repsäsin
Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
Metalli unohtui, jäi vain jäljelle nü
Ton bändin douchebag laulaja oli MTV:n Celebrity Rehabissa. Poistui kesken ohjelman vetämään crackia. Miksi olen katsonut Celebrity Rehabia? En osaa vastata.
Alxity wrote:Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
Ton bändin douchebag laulaja oli MTV:n Celebrity Rehabissa. Poistui kesken ohjelman vetämään crackia. Miksi olen katsonut Celebrity Rehabia? En osaa vastata.
Siis sehän tuli siihen jaksoon sisään polttamal kräkkiä sen mestan katol ja sit oli kans jemmannu parit kivet hanuriinsa pahan päivän varalle
Firon wrote:Alxity wrote:Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
Siis sehän tuli siihen jaksoon sisään polttamal kräkkiä sen mestan katol ja sit oli kans jemmannu parit kivet hanuriinsa pahan päivän varalle
Hitto mikä biisi. Melkosta elämää tuolla rokkibiireissä!
Last edited by barton_funk (12.03.2016 12:47)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Firon wrote:Alxity wrote:Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
hieno mies selkeesti