You are not logged in.
mitä ihmeen imagine-dissausta, ulvis aivopessy koko foorumin sehän maailman paras biisi
mitä ihmeen imagine-dissausta, ulvis aivopessy koko foorumin sehän maailman paras biisi
Niijust, Hantta tietää paremmin!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Upouusi video.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Suolesta tämä löytynee, mutta itse olen kuunnellut YouTubesta löytyviä pätkiä. Tykkään tästä kappaleesta paljon. Vähäeleinen sovitus ja Antony pitää kerrankin pahimmat maneerinsa kurissa. Hieno kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Streamiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Maanantaina kusti polki luolaani uuden levyn ja myös kirjan, jossa on yli sata sivua Antonyn töherryksiä. Tuo kirja on oikeastaan yllättävän hieno, mutta levy taas on kova pettymys. Edeltäjäänsä verrattuna (joka on minusta yksi viime vuosikymmenen hienoimpia levyjä) Swanlights sekava kokoelma epätasaisia lauluja. Levy toki kuulostaa toteutukseltaan hyvälle, mutta kappalemateriaali on tosiaan ajoittain aika huonoa jopa. Onneksi levylläni ei ole sitä Björk-duettoa. Huh huh. mitä sontaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Turning Trailer from Jonathan Henning on Vimeo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mielestäni Swanlights on itselleni kaikkein paras Anthony-albumi. Biisit ovat jotenkin irtonaisia ja abstrakteja. Ensin en pitänyt albumista ollenkaan lukuunottamatta paria popimpaa kappaletta mutta ajan myötä se tuntuu aina vaan paremmalta, ehkä jopa enemmän kuin The Crying Light. Se Björk-duetto ei kyllä vieläkään putoa, koska Björk on edelleenkin niin tönkkö laulajana mutta menköön hassuna loppupuolen lisänä. Aikaisemmista albumeista en ole ollut kauhean kiinnostunut, niissä kun oli lyriikkapuolella liikaa sitä nais-mies-problematiikkaa, joka ei oikein kiinnosta. Siksi nuo videotkin jätän mieluummin katsomatta. Hienovarainen maailman a-luokan orkestraatio kyllä kiinnostaa. Crying Light ja Swanlights ovat enemmän abstraktimpaa ja yleisluonteisempaa sanamaalailua ja soitantaa, joten niitä on tullut pyöriteltyä.
Ajattelin silloin aikoinaan josko se Swanlights-kirja töherryksineen olisi ollut sopiva lisä kokoelmiini mutta hinta sai minut lopulta tulemaan järkiini ja kallistumaan siihen perus-CD-versioon. Nythän tuota kirja-versiota saa amatsoonilta 10 punnalla.
Last edited by chrome3d (02.03.2012 14:54)
Antony and the Johnsons Announce Live Album
01 Cut the World
02 Future Feminism
03 Cripple and the Starfish
04 You Are My Sister
05 Swanlights
06 Epilepsy Is Dancing
07 Another World
08 Kiss My Name
09 I Fell in Love With a Dead Boy
10 The Rapture
11 The Crying Light
12 Twilight
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Antony and the Johnsons Announce Live Album
01 Cut the World
02 Future Feminism
04 You Are My Sister
05 Swanlights
06 Epilepsy Is Dancing
07 Another World
08 Kiss My Name
10 The Rapture
11 The Crying Light
12 Twilight
Hämmentävä live-levy. Ei yleisön ääniä lain. Mutta muuten aivan mahtavan sinfoninen levy. Mitä nyt seitsenminuuttinen puhe-esitelmä tulevaisuuden feminismistä vähän hämmentää.
ginipoika wrote:Antony and the Johnsons Announce Live Album
01 Cut the World
02 Future Feminism
04 You Are My Sister
05 Swanlights
06 Epilepsy Is Dancing
07 Another World
08 Kiss My Name
10 The Rapture
11 The Crying Light
12 TwilightHämmentävä live-levy. Ei yleisön ääniä lain. Mutta muuten aivan mahtavan sinfoninen levy. Mitä nyt seitsenminuuttinen puhe-esitelmä tulevaisuuden feminismistä vähän hämmentää.
Jep, Future Feminism -pätkässä ja Twilightin lopussa ainostaan kuuluu yleisön ääniä. Samaa mieltä kyllä levyn mahtavuudesta. Uusi Cut the World on hurjan hieno kappale.
Monilla Antony-forumeilla on kritisoitu kappalevalintoja, mutta minä olen oikein tyytyväinen. Lintulevyn kahdesta ensimmäisestä kappaleesta olisin ehkä ottanut jommankumman mukaan. The Rapture sai vihdoin ansaitsemansa kasvojenkohotuksen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"You Are My Sister"
Ainoa biisi tältä mitä kuuntelen ja samalla ihan vitun hyvä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^eri
ekalta levyltä twilight, cripple and the starfish ja divine. etenkin divinessa se kohta "i'll swallow shit laughing on my bed of pain" on kyl aina yhtä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ylös!
Antony palaa taiteilijanimellä ANOHNI.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
En tiennyt Antonyn olleen poissa, mutta kyllähän tämä käy.
bzort glorf bööth
Tekispä Antony ja Boy George yhdessä levyn.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
'HOPELESSNESS' Tracklisting:
1. Drone Bomb Me
2. 4 Degrees
3. Watch Me
4. Execution
5. I Don't Love You Anymore
6. Obama
7. Violent Man
8. Why Do You Separate Me From Earth?
9. Crisis
10. Hopelessness
11. Marrow
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Drone Bomb Me
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
voi hemmetti toi 4 degrees
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oneohtrixin kanssa Flowhun Tosin kovempi olis jos tulisivat erikseen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joku voisi editoida myös ANOHNIn ketjun otsikkoon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
elikkäs siis onko anohni tämä ent. antony hegarty ja onko se siis käynyt leikkauksessa vai mitäs? en ole oikein seurannut asiaa viime vuosina...
elikkäs siis onko anohni tämä ent. antony hegarty ja onko se siis käynyt leikkauksessa vai mitäs?
on. en tiiä. wikipediassa lukee että transgender.
nää uudet biisit saanu kyl pitkään unessa olleen kiiman uudestaan heräilemään.
aika kovaltahan tää levy vaikuttaa. 4 degrees kyl vuoden kovimpia stygejä. antroposeeniwavea
Crisis :itku:
Hyvä levy tosiaan. Alku ja loppu ovat erityisesti vahvoja.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.