You are not logged in.
Markoboy87:n Topi-kissa
Markoboy87:n topikissa nämä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Trifon Ivanov
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Andrzej Zulawski, Polish Director, Dies at 75
Last edited by jookcha (18.02.2016 14:42)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihana mies. rip.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No hitto. RIP. Se uus Cosmos-leffa pitäis yytsiä.
Sent from my iPhone 16
Harper Lee. Olihan tuolla ikää. Kuin surmaisi satakielen on yksi hienoimmista kirjoista. Tuli leffa katottua ekan kerran tossa just muutama viikko sit.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Umberto Eco
Last edited by jookcha (20.02.2016 11:37)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Umberto Eco
Saatanan saatanan vittu
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
jookcha wrote:Umberto Eco
Saatanan saatanan vittu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Frank Kelly
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
rip
maailmalle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
RIP
just sunnuntaina kaveri laitto viestiä että pitäiskö taas kerran pitää naked gun -maratoni
nancy reagan
Johann Nikolaus Graf de la Fontaine und dHarnoncourt-Unverzagt
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bankroll fresh
Andrew Loomis
Andrew Loomis
RIPS
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uudet housut ja paita wrote:Andrew Loomis
RIPS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:center: wrote:Uudet housut ja paita wrote:Andrew Loomis
RIPS
RIP
Keith Emerson
ELP:n fb-profiili just äskön:
Keith Emerson (1944 - 2016)
We regret to announce that Keith Emerson died last night at his home in Santa Monica, Los Angeles, aged 71. We ask that the familys privacy and grief be respected.
Ilmeisesti itsemurha, mutta odotellaampa nyt varmistusta
Last edited by hezma (12.03.2016 01:30)