You are not logged in.
Bändi keikalla Helsingissä seuraavan kerran loppuvuodesta.
Bastard Noise
livepätkää kutoselta:
Ehkäpä sitä sitten pitää. Pari artistitäkyä tuonne vois kelvata, eritoten jotkin noisehommat kiinnostais.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
paljon paremmalta vaikutti yhden kuuntelun perusteella kuin se edellinen, joka on kyllä näiden heikoin levy. puolivälin pitkä biisi ehkä vuoden paras tähän mennessä
atomikylässä vaikuttaa ilmeisesti oranssi pazuzun ja dark buddha risingin miehistöä, tämmöistä menoa, ihan ok, toka lp tulossa:
Taas joku mokannut listahommissa: missä Portal?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onkohan blackmetal.fi-jampat jo repineet pelihousunsa tosta uutisesta eiq
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Sarvilevyjen fb-sivuilla varmaan kohta jotain nillitystä aiheesta.
Sarvilevyjen fb-sivuilla varmaan kohta jotain nillitystä aiheesta.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
James Hetfield recording "Dream No More" with an #OranssiPazuzu t-shirt on. #Seinäjoki #Tampere @Oranssi_Pazuzu https://t.co/DhSRF8hscA pic.twitter.com/gmjyqfuw9H
— Arto Lanamäki (@lanamaeki) 28. marraskuuta 2016
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jäänyt vähän unholaan mulla koko bändi Kosmonumetin jälkeen, mutta Jameksen paidan inspiroimana pistin Värähtelijän soimaan ja hyvältä kuulosti. Vissiin edellenkin levy on suurimman osan mielestä ihan hyvä, vaikka ydis ei sille lämmennytkään? No pistin nuo kaksi viimeisintä kuitenkin tilaukseen ("yllättäen" oli muuten nuo mustat paidat suurimmaksi osaksi loppu nettikaupasta).
Last edited by Alxity (10.12.2016 10:45)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pitäis kyllä nää kaks viimeisintä hommata. Vaikka edes CD:nä.
Myynnissä vain Euroopan rundin keikoilla
Last edited by Firon (10.04.2017 18:04)
Myynnissä vain Euroopan rundin keikoilla
Toivottavasti ens vuonna myös Record Store Dayssa kolmellakympillä. Eiq
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Farmakologinen on hyvä, mutta en ymmärrä miten ihmeessä kukaan ikinä haluaisi miksata laulut näin hiljaiselle.
Ehkä ne häpes sanoituksia? Toisaalta ne joskus tohon aikaan höpötti splitin osuuden jostain teemasta ja muistan olleeni vähän pettynyt kun ei siitä tosiaan mitään selvää saanut, kun olisi kiinnostanut.
Onkohan tota muuten muljuteltu mitenkään? Varmaan siis vinyylimasteri tehty erikseen, mutta kiinnostais tietää onko miksaukseen kosketty sen koommin.
KZ wrote:Farmakologinen on hyvä, mutta en ymmärrä miten ihmeessä kukaan ikinä haluaisi miksata laulut näin hiljaiselle.
Ehkä ne häpes sanoituksia? Toisaalta ne joskus tohon aikaan höpötti splitin osuuden jostain teemasta ja muistan olleeni vähän pettynyt kun ei siitä tosiaan mitään selvää saanut, kun olisi kiinnostanut.
Onkohan tota muuten muljuteltu mitenkään? Varmaan siis vinyylimasteri tehty erikseen, mutta kiinnostais tietää onko miksaukseen kosketty sen koommin.
Se teema tosiaan oli molemmat puoliskot (Candy Cane siis toisella puolella) yhteenvetävä, mutta ei tainnut mennä lyriikoiden tasolle. Itsestäni ihan hyvä tehokeino pistää laulut suht alas miksauksessa, sopii tohon aika hyökyaaltomaiseen musaan. Ja en ole vielä uusintajulkaisua kuullut mutta tietääkseni ei ole miksattu uudelleen.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Juuh, fanitin kyllä OP:n splitin puoliskoa ihan kympillä. Jostain syystä jäi silloiselle tyttöystävälle se cd. Muukalaisen ja Kosmonumentin möin sit sittemmin pois. Vähän mietityttää et miksi, mutta so not. Hyvä bändi. Vois hamstraa nää jossain formaatissa talteen joskus.
Juuh, fanitin kyllä OP:n splitin puoliskoa ihan kympillä. Jostain syystä jäi silloiselle tyttöystävälle se cd. Muukalaisen ja Kosmonumentin möin sit sittemmin pois. Vähän mietityttää et miksi, mutta so not. Hyvä bändi. Vois hamstraa nää jossain formaatissa talteen joskus.
Mulla on tota CC/OP splittiä CD:nä vielä jälellä, saa halavalla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
taannoinen rumban juttu nyt myös netissä: Hipsterimetallin hiekkalaatikolla haastattelussa Oranssi Pazuzu
Kuuntelin Kosmonumentin pitkästä aikaa alusta loppuun. Tuo levy on jäänyt itelläni selkeästi vähimmälle kuuntelulle bändin tuotannosta. Nyt vasta innostuin levystä oikein kunnolla kun pystyin uppoutumaan siihen ja seuraamaan lyriikkoja kansivihosta (päihteenä käytin vihreää teetä ja mintun lehtiä forkan narkkarit huom.). Levyn konsepti kai käsittelee jotain maapallon tuhon jälkeistä pakoa toiseen galaksiin tai ainakin sellainen kuva itselleni piirtyy. Sopivaa kuunneltavaa pimeisiin syysiltoihin
Sanokaas nyt taas että miten tämä bändi linkittyy Kuolleisiin intiaaneihin?
Se on kai jonkinlainen salaisuus, että kuinka monta yhteistä jäsentä näissä bändeissä on.
Basistin tiedän varmaksi. Toi ^ kitaristi varmaan se, joka laulaa kans? Samoilta suunnilta ovat kotoisin ainakin.
Last edited by turston (27.04.2019 14:17)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Laulaja ainakin on.
Rumpali soittanut myös inkkareissa.