You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Rollins Bandin End of Silence, Weight ja Come in and Burn on mun mielestä parempia kuin mikään Black Flagin levy.
Ei nuo huonoja ole. Mä olen puolestaan nykyään sitä mieltä että My War saattaa olla Black Flagin paras levy.
Firon wrote:Rollins Bandin End of Silence, Weight ja Come in and Burn on mun mielestä parempia kuin mikään Black Flagin levy.
Ei nuo huonoja ole. Mä olen puolestaan nykyään sitä mieltä että My War saattaa olla Black Flagin paras levy.
My War ON paras!
Uudet housut ja paita wrote:Firon wrote:Rollins Bandin End of Silence, Weight ja Come in and Burn on mun mielestä parempia kuin mikään Black Flagin levy.
My War ON paras!
Munkin mielestä!
Toban otsikosta vois varmaan ottaa ton poikkeavat-sanan pois.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pidän soolo-Stingiltä useammasta biisistä kuin Policelta. (Sting 4, Police 2).
En lukenut mitään mutta toi Sanni on ihan kauhea.
Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.
Huvittaa, et AINA näissä "en tykkää Led Zeppelinistä" -keskusteluissa joku mainitsee tämän. Joo, paskamainen temppu jne, mut ei se tee kyllä musiikista yhtään huonompaa. Ja on Zepukoilla kuitenkin niin omaleimainen ja tunnistettava soundi, että kyllä ne on tehny noista pöllimistään pätkistä osan omaa juttuaan. Tajuisin tän hirveän närän paremmin, jos bändi kuulostais ihan samalta ku miljoona muutakin bändiä. Inhota saa kyllä, ei sillä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pidän soolo-Stingiltä useammasta biisistä kuin Policelta. (Sting 4, Police 2).
fuck the police, i prefer sting's solo albums -topikissa nämä
Firon wrote:Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.
Huvittaa, et AINA näissä "en tykkää Led Zeppelinistä" -keskusteluissa joku mainitsee tämän. Joo, paskamainen temppu jne, mut ei se tee kyllä musiikista yhtään huonompaa. Ja on Zepukoilla kuitenkin niin omaleimainen ja tunnistettava soundi, että kyllä ne on tehny noista pöllimistään pätkistä osan omaa juttuaan. Tajuisin tän hirveän närän paremmin, jos bändi kuulostais ihan samalta ku miljoona muutakin bändiä. Inhota saa kyllä, ei sillä.
*
sama. aika paljon tulee kuunneltua musaa jossa on lainattu/sämplätty jotain muuta musaa, ja tuskin on lupia paljon kyselty. ei kiinnosta jos kuulostaa hyvältä.
tykkään zeppeliiniltä myös niistä väsyneistä blues-jameista
Pilke wrote:Firon wrote:Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.
*
sama. aika paljon tulee kuunneltua musaa jossa on lainattu/sämplätty jotain muuta musaa, ja tuskin on lupia paljon kyselty. ei kiinnosta jos kuulostaa hyvältä.
tykkään zeppeliiniltä myös niistä väsyneistä blues-jameista
Sama.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
The Clash ja Ramones ovat minulle yhdentekeviä. No Sex Pistols samalla.
Last edited by Bedderi (25.02.2016 19:53)
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Yardbirds on mielestäni about 50 kertaa parempi böndi kuin Led Z
OMHASVAHAKSHA wrote:musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä
tulihan se sieltä
täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi, tai siis periaatteessa hevistä en ole koskaan tykännyt, mutta aina löytyy poikkeuksia eli hyviä bändejä, jotka jossain mielessä voidaan laskea heviksi.
mites trance?
psykokarkki wrote:OMHASVAHAKSHA wrote:musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä
tulihan se sieltä
täytyy sanoa, että näin vanhemmiten en osaa edes nimetä musatyyliä, josta en pitäisi, tai siis periaatteessa hevistä en ole koskaan tykännyt, mutta aina löytyy poikkeuksia eli hyviä bändejä, jotka jossain mielessä voidaan laskea heviksi.
mites trance?
kaipa nyt sandstorm sentään psykarille toimii
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
trance rulex
Pilke wrote:Firon wrote:Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.
*
Mun mielestä sämplääminen on vähän eri juttu, kuin ottaa lähes suoraan toisen tekemä biisi ja laittaa omiin nimiin rahantekomielessä, mutta Zepin Dazed and Confused on loistava tulkinta, eikä toi mun kuuntelunautintoon vaikuta mitenkään. Varmaan tuollainen toiminta ei bluesin ja rockin syntyhistoriassa ollut kovin tavatonta ja nykyäänhän noi tekijänoikeusjutut on vielä monimutkaisempia. Mutta joo, jatkot vaikka tuolla tai jossain tekijänoikeusketjussa.
Okko wrote:psykokarkki wrote:OMHASVAHAKSHA wrote:musatyyleistä hiphop / rap kaikissa muodoissaan - täysin vastenmielistä
tulihan se sieltä
mites trance?
kaipa nyt sandstorm sentään psykarille toimii
todellaki
Bloc Partyn Intimacy ja My Chemical Romancen The Black Parade on viime 00-luvun parhaimpia levyjä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Firon wrote:Zeppelinissä vituttaa se, miten ne plagioi ekoilla levyillä muiden biisejä ja laittoi niitä omiin nimiinsä. Muistaakseni Dazed and Confusedista ei ole tähän päivään mennessä maksettu royalteja Jake Holmesille.
Huvittaa, et AINA näissä "en tykkää Led Zeppelinistä" -keskusteluissa joku mainitsee tämän. Joo, paskamainen temppu jne, mut ei se tee kyllä musiikista yhtään huonompaa.
Mulla ei ole mitään mielipidettä Zeppelinistä koska en ole koskaan oikein kunnolla kuunnellut, mutta musan pölliminen muilta ja omiin nimiin pistäminen tekee mun kirjoissa siitä automaattisesti huonompaa. MUTTA, ehkä oleellista tässä on se et Zeppulit vaan jatko sitä blues-perinnettä missä naapurilta lainattiin biisiä ja folklorena sitä vietiin eteenpäin omissa nimissä. Jos Zepulat ei olis menestyny niin toi olisi ollut bisnes as usual.
The Clash ja Ramones ovat minulle yhdentekeviä. No Sex Pistols samalla.
Tunnustan populaarikulttuurillisen tärkeyden, mutta ei minulla ole pitkään aikaan ollut mitään syytä kuunnella näitä.
Ai niin ja eikös toi Fuck CD's ole Ekmanin lafka? Ihan vitummoiset miinuspisteet toki siitä et lähtee tommoseen formaatti-hate-spedeilyyn mukaan JA sen jälkeen julkaisee oman levynsä CD:nä. Jos lähtee tollasella naurettavalla manifestilla liikenteeseen niin sit kyllä kantsis pitää se linja ihan oman uskottavuuden takia loppuun asti. Ja koska tyyppi ite taitaa lukea näitä juttuja niin nää jutut kantsii ottaa just niin vakavasti kuin ne kantsii ottaa.
ei se nimi kai mikään manifesti sentään o
eikös sen lafkan nimi oo nykyään fuck rekords
Last edited by jookcha (26.02.2016 00:32)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eikös sen lafkan nimi oo nykyään fuck rekords
TAKINKÄÄNTÄJÄ!
won't someone please think of the cd's!
Kuka tukee sotia jos CD:tkin hävitetään!