You are not logged in.
Vitun homo kirka menee sympatiaäänillä ohi
Piti vihdoinkin käyttää ääni ja äänestää sitä Hectoria, mutta eipä sillä näköjään paljoa vaikutusta ollut...
EDIT: Hector on muuten noista ainoa, jonka levyn omistan ja joskus kuuntelenkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
EDIT: Hector on muuten noista ainoa, jonka levyn omistan ja joskus kuuntelenkin.
sama, tosin paven pidä huolta -sinkun ostan heti kun halvalla tulee vastaan. ja kyllähän tuo tilanne kiristyy, 14-12 jo. tiesikös muuten kaikki, että pepen ensilevytys tapahtui m.a. nummisen ekalla levyllä, tuo mestarillinen(sic) biisi kantaa nimeä viiskulmassa on viisi kulmaa (parhaat biisinnimet -topicissa nämä plpl).
Olen päässyt todistamaan ku Pave esitti Suomen Talvisota 1939 - 1940:n tuotantoa Lappeenrannan Kaupunginorkesterin säestämänä. Parasta konsertissa oli kun jäyhät ammattimuusikot "nauroivat" Kekkos-Rockissa rytmikkäästi "hah-hah-hah-hah-hah-hah-haa". Vielä hienompaa oli silti myöhemmin täyttää raportteja Teostolle ja Suomalaisen Musiikin Tiedotuskeskukselle Oriveden Kenkätehtaan ja Erik af Venusbergin kappaleiden esittämisestä.
Mitä Mestareiden musiikkiin tulee, Kirkan eka studioalbumi taitaa olla parasta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
http://www.youtube.com/watch?v=wPmWTozCYag
mieletöntä shittii
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no hectorhan se varmaan puhtaasti musiikillisin saavutuksin, mutta kaikissa puolensa kirkan käännösbiisit kolisee ns vitusti, mutta tykkään silti babitzinin perheen sisälläkin enemmän sammyn ja muskan menosta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kirka, perkele.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
1. kirka
2. hector
muut voiki painua vittuun
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
1. hector
2. pepe
3. pave
4. kirka
tosin nykykunnon perusteella heccis jäis varmaan viimeiseksi
1. kirka
2. hector
muut voiki painua vittuun
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
1. hector
2. pepe
3. pave
4. kirkatosin nykykunnon perusteella heccis jäis varmaan viimeiseksi
meinaatko, että kirkalla on haudan takaakin parempi tatsi musisointiin kuin nyky-hectorilla
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
psykokarkki wrote:1. hector
2. pepe
3. pave
4. kirkatosin nykykunnon perusteella heccis jäis varmaan viimeiseksi
meinaatko, että kirkalla on haudan takaakin parempi tatsi musisointiin kuin nyky-hectorilla
juuh
Kaikilla näistä on joitain hyviä biisejä. Hector on paras, kirka kakkonen (vaikka ei sillä oikeasti kovin montaa hyvää biisiä ole, ja rokkilaulajanakin melko keskinkertainen. pepe on lähinnä tylsä, ihan ok laulaja toki.
Pavelta tuli nyt mieleen tämä hieno live:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Niinhän se menee että Pave the best Kirka hyvänä kakkosena, muut ei kiinnosta.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.