You are not logged in.
ihan pl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kyllähän tän kerran katteli, vaikkei ykkösosan veroista tykittelyä ollutkaan ja paikoitellen meni koomisuuden puolelle.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Guardians of the Galaxy
Kekseliäästi suunniteltua cgi-lavastetta ja alienia. En kauheasti saanut rymistelystä irti ja päähenkilö oli vaan tylsä, eikä musahassuttelu yhtään hassuttanut. Mutta katseli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En kauheasti saanut rymistelystä irti ja päähenkilö oli vaan tylsä, eikä musahassuttelu yhtään hassuttanut.
kuulostaa tosi hyvältä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
barton_funk wrote:En kauheasti saanut rymistelystä irti ja päähenkilö oli vaan tylsä, eikä musahassuttelu yhtään hassuttanut.
kuulostaa tosi hyvältä
Kaikesta tästä huolimatta oli sillä puolensa. Ei se vituttanut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Ewok Adventure
The Cabinet of Dr. Caligari
huvitti kyllä, kun tekstitykset oli aika käppäiset. "I'm selling pot" tjsp. kun tyypit myi jotain kattiloita
pl
hirveetä paskaa
Deadpool
Aikamoista hassuttelua. Iha ok.
Perjantai-iltapäivän ratoksi Corman double bill (toisessa tosin vaan tuottajana), jossa vaihtelevat tuotantoarvot korostuvat huomattavasti:
vähän unettava
olipahan joo
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
Juuh elikkäs ihan näppärä versio kirjasta, vähän neljättä seinää ja muutakin rikkova tyyli vei flow'ta pois, mutta kaikin puolin nautittava.
Jeremy Strong sivuosassa Vinnienä varsinkin
*** + / *****
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ihan jees
Tappajakondomi (Kondom des Grauens)
Aikamoista
Pari Peter Greenaway lyhäriä: Dear Phone ja A Walk Through H: The Reincarnation of an Ornithologist
Jouluksi kotiin
Voi Urho Suomalainen Hieno mies!
Last edited by leposi (02.03.2016 19:14)
Marie-poupée
Ihan pl
Syyssonaatti
Ei nyt oikein lähtenyt tämä.
Kaasua komisaario Palmu
ihan ok törkyä, mutta vähän liiankin amatöörimäisesti toteutettu.
Big Short
how they run this show.