You are not logged in.
sleepy sleepers? tuli tosta ooooo-listan kakkakeskustelusta mieleen. paras levy: julkusen mulkku. julkaistaispa joskus virallisesti... niin ja ostan jytinää eestistä -kirjan jos joku halvalla myy.
Coil, Death In June, Current 93, Nurse With Wound jne. Noille kelpais ehkä yhteinenkin otsikko..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Unsanelle ei taida olla? Tässä kuussa tulee uusi levy, joten ehkä sen kunniaksi voisi rykäistä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
yölle ei taida vielä olla, eiq
Lapkon uusi sinkku oli huomattava askel parempaan suuntaan siinä mielessä, että se ei juurikaan vituttanut minua, vaan biisi oli jopa varsin messevä.
Enkä saanut edes ilmapalloja tämän kommentin innoittajaksi, vaan suoraan sydämestä tuli.
Tero saatana, s'olet gay!
messevä
Parhaissa sanoissa tämä. -späng
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:a75b335795="lintumies"]Lloyd Cole and The Commotions
Ainakin eka levy kannattaa vissiin hankkia, kun tulee vastaan? Entäs muut?[/quote:a75b335795]
Ehdottomasti. Kyllä ne muutkin, tai ainakin Mainstream kelpaa. Colen soololevyt ovat vaihtelevia, mutta vähintäänkin hyviä. Don't get weird on me baby ehkä parhaasta päästä. Myös viimevuotinen Anti-depressant on hyvä.
Kiitos, yritän pitää mielessä. Tällaisista kannattaisi oikeasti varmaan pitää jotain muistilistaa, ikinä ei levyn bongatessaan muista että oliko tämä nyt sitä relevanteinta tuotantoa.
sleepy sleepers? tuli tosta ooooo-listan kakkakeskustelusta mieleen. paras levy: julkusen mulkku. julkaistaispa joskus virallisesti... niin ja ostan jytinää eestistä -kirjan jos joku halvalla myy.
Sliippareista varmaan riittäis turinoitavaa useamman sivun verran. Ekaks voitais puhua siitä miten oikeasti tiukkaa rockia ne soitti 70-luvulla, sitten kehua Julkusen Mulkkua, jonka jälkeen ihmetellä että onko kukaan kuullut The Hevosia ja lopuks haukkua uutta dvd:tä.
Jos saat jostain mulle Suomen Poliisit LP:n niin mä lupaan hommata sulle halvalla Jytinää Eestistä kirjan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:a1f8418932="psykokarkki"]sleepy sleepers? tuli tosta ooooo-listan kakkakeskustelusta mieleen. paras levy: julkusen mulkku. julkaistaispa joskus virallisesti... niin ja ostan jytinää eestistä -kirjan jos joku halvalla myy.
Sliippareista varmaan riittäis turinoitavaa useamman sivun verran. Ekaks voitais puhua siitä miten oikeasti tiukkaa rockia ne soitti 70-luvulla, sitten kehua Julkusen Mulkkua, jonka jälkeen ihmetellä että onko kukaan kuullut The Hevosia ja lopuks haukkua uutta dvd:tä.
Jos saat jostain mulle Suomen Poliisit LP:n niin mä lupaan hommata sulle halvalla Jytinää Eestistä kirjan.[/quote:a1f8418932]
mulla toi dvd on ja musta se on ihan ok. paljon karmeampaa olisi voinut leningrad c-pohjalta odottaa. no, menuratkaisu on legendaarisen rasittava mutta toisaalta myös asiallisen tyylitön. ne fanien kuvaamat keikat on aika liikuttavaa kohellusta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
mulla toi dvd on ja musta se on ihan ok. paljon karmeampaa olisi voinut leningrad c-pohjalta odottaa. no, menuratkaisu on legendaarisen rasittava mutta toisaalta myös asiallisen tyylitön. ne fanien kuvaamat keikat on aika liikuttavaa kohellusta.
No joo on se ihan ok, mutta potentiaalin huomioiden mä olin kyl pikkasen pettynyt. Taasen toisaalta totta tuokin, että siitä olis saanut ihan sietämättömän... Esim. se kolmas niistä haastisjutuista, se "hauska" kuulustelu, antaa hyvää osviittaa siitä mitä olis voinu tulla enempikin.. Vanha YLE:n pyykköhaastis on klassikko, ja ei se toinen muistelojuttukaan hullumpi ole.
Lähinnä siinä tökki se, että keikkapuolella niin suuri painoarvo oli 80-luvun jutuilla, tiä sit johtuko kuvamatskun puutteesta. Tosin luulis, että niitä 70-luvun vetojakin on kuvattu jonkin verran? Kaipasin enempi kakkakepposta, sain hevi tappaata.
Menut oli itseasiassa ihan hauskoja, jotenkin asiaankuuluvan käyttökelvottomia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Heitetäänpäs taas esiin se Bill Laswell & miehen proggikset.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
japan? en ainakaan löytänyt topiccia, toisaalta en nyt jaxa tehdä, ehkä joskus.
ja entäs eurythmics?
no paappa paappa x 2
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paappa yrittää kunhan jaxxaa... spåm
Heitetäänpäs taas esiin se Bill Laswell & miehen proggikset.
En osaa sanoa muuta kuin että kultakorva mikä kultakorva.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Alamaailman Vasarat, anyone? Ovat myspace-sivujen mukaan julkaisseet vasta uuden levyn, joka pitäis varmaan hankkia.
Unwound
Toi kyllä melkosta parhautta. Harmi etten osaa enempää.
magazine? minen haun kautta nähnyt topiccia heille
bzort glorf bööth
Videovalvontaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2d48cb5cb2="hrmunoita"]Videovalvontaa!
http://www.myspace.com/videovalvontaa [/quote:2d48cb5cb2]
Joo,
[quote:7f3a4ba09a="hiirimattona"]magazine? minen haun kautta nähnyt topiccia heille
Ja koska Howard Devoto oli pomomiehenä myös Luxuriassa, niin sille kans Magazinen kylkeen?[/quote:7f3a4ba09a]
oliko vielä edes buzzcocksille topiccii? magazinelle vopis kyl, kun en tapausta silleen tunne, mut levyt ilmesty just remastereina etc.
Oon joskus yritelly vähän herättää keskustelua tästä, mutta ilmeisesti kukaan muu ei vaan vihaa Von Herzen Brotherssia yhtä paljon kuin minä.
Oon joskus yritelly vähän herättää keskustelua tästä, mutta ilmeisesti kukaan muu ei vaan vihaa Von Herzen Brotherssia yhtä paljon kuin minä.
Kyl mä vaan vihaan. Kamala bändi.
Nii, miksei toi ollut siinä suomen huonoin bändi-äänestyksessä? Katsoin niiden kikkelikeikkaa kerran tv:stä ja meinas oksu lähteä.
Onkos Growingille? Niidenhän piti kai olla tulossa tänne, mutta aika hiljaista on kai ollut?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.