You are not logged in.
Oasis mainittu Sannihan vie tässä nyt Paprua 6-0
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vuoden nuori muotoilija.
Vain elämää -Sanni.
Last edited by Hassuttelija (02.06.2015 17:07)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kävin kattoo Sannia vielä nyt, kun hän ei ole Vain Elämää -Sanni. Rehellisesti sanottuna se on ihan sama mitä hän siellä ohjelmassa vetää, sillä eräs vuosilukuaiheinen kappale on poikinut hänelle varmasti enemmän keikkaa tänä vuonna kuin yksi tv prokkis.
Oikein kovahan se oli. Biisit oli helppoja laulaa mukana, paitsi ne useat ensimmäisen levyn puhelauluosuudet. Eihän Sanni mikään räppäri ole, mutta nämä kaikki pienet temput ja eri instrumentit leviteltynä pitkin settiä toivat hommaan paljon lisää viihdearvoa. Yleisö lämpeni melko nopeasti, ja koska Lappeenrannan Amarillossa bouncerit estivät ihmisiä tehokkaasti ottamasta kuvia, kerrankin porukka ei ollut koko aikaa vaan kännykät kädessä. Hyvä että tuli mentyä.
Incredible Miracle
Je suis Sanni
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
sanni pani, mitä mieltä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Että mitähän vittua
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hyvä biisi
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Miten toi Sanni näyttää ja kuulostaa Meiju Suvakselta
aika keskinkertainen renkutus, selkeästi v-sanalla haetaan tässä vain pienimuotoista huomiota, kun ei oikein eväät muuten riitä kovin pitkälle. ei huono, mutta ei hyväkään. veikkaan että tätä ei enää soiteta 2080-luvulla
Aika tökerö biisi.
Incredible Miracle
Just sopivan hölmöjä eli nerokkaita loppusointuja ja kirosana sopii biisin kuvailemaan tilanteeseen kuin nenä päähän.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Hyvä biisihän toi. Sanni kuulostaa vähän draama-helmiltä eiq
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
MITÄ HELVETTIÄ? en ole kohuvideota nähnyt, mutta tuosta kirjoituksesta tulee kieltämättä ennen kaikkea sellainen olo, että toimittajalla on jokin helvetinmoinen ongelma sen kanssa, että hänellä sattuu olemaan TYTTÖlapsi, ja että sitä jotenkin pitäisi erityisen tiukasti kontrolloida, että mitä se nyt tekee ja mitä musiikkia kuuntelee.
pedofiliakohdassa olin tippunut jo kärryiltä totaalisesti. what?
Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan, mulla on mesta mihin mennä, kymmenet tytöt laulavat kameralle. (Okei, on mukana jokunen poikakin.)
mutta viis siitä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No tota pedofiliaa minäkään en tajunnut. Olihan tuo tuollainen, kuten tavallaan itsekin tunnustaa, tuohtuneen isän kirjoitus, tais oman tyttären suojeluhalu ottaa vallan järjestä. Mutta enempi hämmentää tuo videon poisto ja Sannin tiedotteessa "soraäänten" syyttäminen. Ei ehkä kantsi tehdä yhtään mitään jos pelkää kritiikkiä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:MITÄ HELVETTIÄ? en ole kohuvideota nähnyt, mutta tuosta kirjoituksesta tulee kieltämättä ennen kaikkea sellainen olo, että toimittajalla on jokin helvetinmoinen ongelma sen kanssa, että hänellä sattuu olemaan TYTTÖlapsi, ja että sitä jotenkin pitäisi erityisen tiukasti kontrolloida, että mitä se nyt tekee ja mitä musiikkia kuuntelee.
pedofiliakohdassa olin tippunut jo kärryiltä totaalisesti. what?
Jos haluut testaa mua yhen kerran vaan, mulla on mesta mihin mennä, kymmenet tytöt laulavat kameralle. (Okei, on mukana jokunen poikakin.)
mutta viis siitä
Yhtä lailla on häirinnyt kun mökkimatkan aikana hän on esittänyt toiveen, että poika soittaa häntä kuin viidakkorumpua.
EIHÄN TUOSSA TEKSTISSÄ EDES SANOTA ETTÄ "POIKA" MITÄ VITTUA
Last edited by Moronica (16.08.2016 15:39)
Yhtä lailla on häirinnyt kun mökkimatkan aikana hän on esittänyt toiveen, että poika soittaa häntä kuin viidakkorumpua.
EIHÄN TUOSSA TEKSTISSÄ EDES SANOTA ETTÄ "POIKA" MITÄ VITTUA
näin nämä asiat vain koetaan
toimittaja unohti pelätä, että tytär kieroonkasvaa lesboksi kun sanni tykkää tytöistä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
niin, kenties kysymys kuuluukin että mikäli tulkittaisiin, että sannin tekstit kertovatkin naisista ja naisten välisestä seksistä, olisiko tämä tyttären kannalta parempi VAI PAHEMPI ASIA
yhtä kaikki sanni on selvästi pedofiili, kun antaa nuorten (tyttö)fanien osallistua musavideoonsa. oispa joku osannut puuttua, kun lapsena lauloin "tahdon rakastella sinua" huolettomana ymmärtämättä mistä siinä oikeastaan puhutaan. tuskin olisin täällä vittuilemassa huolestuneille toimittajille, jos vaarallinen kehitys olisi estetty. toisaalta olen poikalapsi niin eipä ois ollut syytäkään huolia.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
JE SUIS SANNI pt. II
kuuntelin kohubiisin. ihana biisi! sanat vaan vähän samasta muotista kuin 2080-luvulla-hitissä. sanni
toi on kyl huima! kiitos kohusta, koska ilman sitä ei ois tullut kuunneltua.