You are not logged in.
Koko settiä tuskin jaksaisi katsoa, mutta joku oli tehnyt torrent-filun jolla ladata ns. salaliittojaksot. Latasinkohan ne joskus jopa. En ole katsonut.
ooh kiinnoztaa!
Google käteen ja googlaamaan
Juuh elikkäs löytyi tällainen lista minkä joku oli kasannut, jossa on parhaat Monster of the Week -jaksot, plus salaliittomeno.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
chris carter sais luvan tehdä kanssa kunnon päätöksen milleniumille, kun tää x-files crossover jakso oli ihan hirvee
chris carter sais luvan tehdä kanssa kunnon päätöksen milleniumille, kun tää x-files crossover jakso oli ihan hirvee
Tai lisää Glen Morganin ja James Wongin johdolla, jotka olivat puikoissa kakkoskaudella joka oli ehtaa tavaraa aka salaliittomöyhintää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Koko settiä tuskin jaksaisi katsoa, mutta joku oli tehnyt torrent-filun jolla ladata ns. salaliittojaksot.
Vähän sama, ei varmaan ole aikaa tai muuten vaan ei jaksa koko sarjaa kahlata uudestaan, mutta nuo jaksot kyllä joskus voisi. Aika turhauttaviahan ne tavallaan on, tai ainakin silloin teininä aina harmitti kun mitään ei kuitenkaan lopulta jäänyt käteen (ei mitään hassutteluja tähän sitten).
Oho, huomenna tulee kaksi jaksoa putkeen. KIIMA! Mahtava tapa lopettaa loma ennen keskiviikon aamuvuoroa.
Heti kun tää uusi show on mennyt niin aloitan kyllä vanhojen kahlaamisen läpi. Toivottavasti jenkkien Netflixiä ei blokata Suomesta tai sitten pitäisi vaan ostaa ne dvd:nä tai jos vaikka avaisivat koko maailmalle sarjan siellä. Tosin eipä toi dvd-läjä tainnut montaa kymppiä edes maksaa.
Edit: Jaahas, viime vuonna tota boxia, jossa leffat ja koko sarja sai 50 eurolla. Nyt maksaa jo lähemmäksi 70 euroa.
Last edited by leposi (25.01.2016 15:25)
taytynee varata siis kaksi siideripulloa ja iso pahkinapussi keskiviikkoillaksi
ja perua skypetreffit mutsin kans
Mangojauhe goddamn.
jaahas eka jaxo onkin jo tullut. kohta kotiin kahtomaan!
Mangojauhe goddamn.
Kiimaa!
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Kiimaa!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ensimmäinen jakso oli kyllä luvattoman paska, mutta toisessa oli jo kunnon yritystä. :peu2::peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
eka jakso oli vähän ku vikojen kausien mytho jaksot, jotka tuntu aina siltä et yritetään liikaa. toka oli huomattavasti parempi joo, olihan se wongin kirjottama/ohjaama kumminkin
Ensimmäinen jakso oli kyllä luvattoman paska, mutta toisessa oli jo kunnon yritystä. :peu2::peuk:
Tämä
kolmas vaikutti previewn perusteella aika lupaavalta.
Mangojauhe goddamn.
Ehtaa The X-Filesiä. Olen tyytyväinen.
Ehtaa The X-Filesiä. Olen tyytyväinen.
sama! Toka jakso oli tosi hyvä. Ja nyt seuraavaks pitäis kai tulla parhaiden tyyppien tekemiä jaksoja. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Scullyn äänestä on kadonnut eroottisuus. Siitä miinusta
Last edited by turston (27.01.2016 13:33)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
leposi wrote:Ehtaa The X-Filesiä. Olen tyytyväinen.
sama! Toka jakso oli tosi hyvä. Ja nyt seuraavaks pitäis kai tulla parhaiden tyyppien tekemiä jaksoja. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
(
Jep, seuraavat kaksi ovat Morganin veljesten ohjaamia ja käsikirjoittamia. :kullI: Kolmannen preview lupaa tosiaan hyvää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olihan tää ihan hauskaa. Tuntu siltä että tää vaan jatkuu pienen tauon jälkeen, varsinki ku tunnari lähti pyörimään. Ei ollu turhaan lähdetty modernisoimaan.
Mut oli nää kaks ekaa jaksoa myös aika huonojakin, jos ihan totta puhutaan. Jotenkin kömpelöä touhua (et ehkä toisaalta olis ollu aihetta modernisoida). Duchovnykin vaikutti ainakin ekassa jaksossa siltä, että joko sitä ei kauheesti jaksa kiinnostaa tai sit sillä on vahva "lääkitys" päällä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Duchovnykin vaikutti siltä, että sillä on vahva "lääkitys" päällä.
tätähän sen x-files on
Last edited by barton_funk (29.01.2016 21:51)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viaplayssä on näköjään kaudet 1 - 9. Katsoin äsken pilotin eikä se niin pahasti ollut ikääntynyt kuin ajattelin. Voishan tätä valikoiden katsoa uudelleen. Onneks noi uudet jaksot tulee tänään uusintana, kun en aiemmin viikolla muistanut laittaa nauhalle.
Foxplaystä näkee muuten uuet jaksot aina hetken aikaa.
how they run this show.
Foxplaystä näkee muuten uuet jaksot aina hetken aikaa.
Sama juttu on muuten Walking Deadin kanssa sitten niin, kun taas kohta alkaa tykitys, jos ketään kiinnostaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Scully puhelinkaupassa :kulli:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mulderin soittoääni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä jakso
Mut enää kolme jaksoa. Tekisivätpä lisää.
how they run this show.
Olikos siis nyt niin että kolmonen oli klassinen viikon monsteri?
Itehän en oo nähnyt vielä kun ekan.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
joo niitä koomisempia sellasia
Ei enää osaa katsoa telkkarista näitä "livenä" niin unohtui katsoa. Fox Play joo.