You are not logged in.
Käytän. Muutaman kerran olen joutunut resetoimaan laitteen, mutta muuten toiminut ihan hyvin.
Streamaatteko tietokoneesta kamaa telkkuun sen kautta? Jos pääsisi sillä eroon yhdestä piuhasta ois kyl kova.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Streamaatteko tietokoneesta kamaa telkkuun sen kautta? Jos pääsisi sillä eroon yhdestä piuhasta ois kyl kova.
Chromecast päivittäisessä käytössä - erityisesti Yle Areena, Viaplay, Netflix, Eurosport Player ja Youtube ipadin kautta, mutta toimii kyllä Areenaa lukuunottamatta myös koneelta chromen selainta käyttäen ns. kaukosäätimenä noiden palveluiden käyttöön. Tyttöystävä on striimannut myös Katsomoa ja Ruutua koneeltaan chrome-selaimen kautta, ja sekin toimii käsittääkseni ihan mainiosti vaikka eivät tuekaan chromecastia, vaan pitää peilata tuo selaimen näkymä.
Sit jos haluaa katsoa jotain waretettua tjsp koneelta, niin lataan sen tikulle ja laitan telkkariin kiinni suoraan sitä kautta.
Mut joo, Chromecast on kyllä ollut elämäni paras 35 sijoitus - vielä kun nyt sai vaihdettua laitteen 50Hz:n taajuudelle, niin Viaplayn urheilun liiketoisto on aivan hd-television tasolla.
Last edited by aqzu (26.01.2016 15:13)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Itehän lataan areenan kamat streamdownloaderilla koneelle ja sit heitän sieltä näytölle. Mulla ei oo tällä hetkellä tallentavaa boksia, ja silleen saa todella hyvän kuvanlaadun.
Mulla on sen verta vanha telsu ettei siinä oo mitään tikunpaikkaa. Kiinnostais kyllä toi wifin kautta streamaaminen telkkariin..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Osta uus tölsy.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Osta uus tölsy.
Enpä kuule taida.
Anaam, Suomen Netflixissä on Kuolleista palanneet. Eka ja toka kausi!! En ole toista viitsinyt katsoa, koska en muista ekasta yhtään mitään. Nyt täytyy tykitellä alusta.
Anaam, Suomen Netflixissä on Kuolleista palanneet. Eka ja toka kausi!! En ole toista viitsinyt katsoa, koska en muista ekasta yhtään mitään. Nyt täytyy tykitellä alusta.
Kattelin pari vikkoa sitten koko satsin (digiboksilta) muutamassa päivässä. Upea sarja!
Eilen aloittelin The Leftoversia HBO:lta. Kolmen ekan jakson perusteella aika paljon samaa kuin Kuolleista palanneissa.
kaikkihan tietää mitä netflix and chill tarkoittaa, mutta luin juuri lehdestä että netflix on oikeasti olemassa
kaikkihan tietää mitä netflix and chill tarkoittaa, mutta luin juuri lehdestä että netflix on oikeasti olemassa
tää oli kyl mahtava. miten voi olla noin pihalla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.
"Netflix ja black bean pork chili" ois enemmän mun juttu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.
kyllä se netflix ja chill:kin on :ulvishymiö:
noiseidea wrote:En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.
kyllä se netflix ja chill:kin on :ulvishymiö:
Yleltä tullut Taistelu kuoleman vedestä näköjään Netflixissä - The Heavy Water War. Suosittelen jos natsit toimii
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ruutu+:n sais 25:lla 6 kuukaudeksi. Mitä muuta tuolla sit ois ku Huutokauppakeisaria, Jethroa ja Poliiseja?
Last edited by Hassuttelija (02.02.2016 17:32)
how they run this show.
Yleltä tullut Taistelu kuoleman vedestä näköjään Netflixissä - The Heavy Water War. Suosittelen jos natsit toimii
Pelaako Suomi-flixissä?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
pelaa
Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.
Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.
Mulla toi Fox Play ei skulaa yhtään. Safarilla ei. Chromella ei. Firefoxilla pätkii rasittavasti. Ei pysty katsomaan. Täytyy koittaa jenkkilän sivustoa, jos se vaikka toimisi kohtuullisesti.
noiseidea wrote:Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.
Mulla toi Fox Play ei skulaa yhtään. Safarilla ei. Chromella ei. Firefoxilla pätkii rasittavasti. Ei pysty katsomaan. Täytyy koittaa jenkkilän sivustoa, jos se vaikka toimisi kohtuullisesti.
Jenkkilä toimi moitteettomasti. Jatkossa sieltä hommelit. Taitaa toi Fox Play sitten vaan skulata järkevästi sovelluksena tableteissa tai puhelimissa, orkl. No samapa tuo, kunhan näkee jostain.
Miksi te käytätte chromecastia ettekä vedä esim tiezikalta kaapelia telkkariin? Just sen takia, ettei tartte olla tietsikkaa kiinni telkkarissa vai onko tuossa jotain omia juttuja, joita ei tietsikalta katsottuna saa?
bzort glorf bööth
Miksi te käytätte chromecastia ettekä vedä esim tiezikalta kaapelia telkkariin? Just sen takia, ettei tartte olla tietsikkaa kiinni telkkarissa vai onko tuossa jotain omia juttuja, joita ei tietsikalta katsottuna saa?
Voin pistää koneelta tai kännykältä mitä vaan telkkariin. Telkkari on myös stereoissa kiinni joten jos haluun soittaa kännykästä sterkkoihin musaa, chromecastaan telkkariin. Ku on kavereita käymässä ja juodaan kaliaa, kaverit on mun wifissä ja chromecastissa kiinni, ja kaikki voi laittaa samaan jonoon videoita. jne. Onhan tuossa paljon hyviä puolia! Oikeestan ainoa mikä ei skulaa kovin hyvin, on livestreamit läppäriltä, pätkii castattaessa. Tai pitäisi kokeilola uudelleen koska on toi uudempi chromecastversio nyt, toimii kai paremmin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Selvä! Tämä avasi lisää tuota ja nuo kaikki on hyviä ominaisuuksia!
Minulle on vielä suht uutta tämä älypuhelinten kanssa pelailu sekä tietsikan ja telkkarin yhdistämiset, et yhdistän hdmi-kaapelilla tarvittaessa tietsikan kiinni telkkariin, jos esim haluan katsoa isolta ruudulta netflixiä / hbo nordicia.
bzort glorf bööth
Minulla on pöytäkone ihan tiiviisti ollut kiinni telkkarissa hdmillä jo monta vuotta. Ihan hyvin sillä pärjää, vaikka välillä on ollut ajatuksia esim chromecastin hankintaan.
Oho, Netflixille valjennut että leffoja on tehty ennen vuotta 2004.
letku ja chromecast kumpikin käytössä, mutta just noihin striimaussovelluksiin käytellään aina chromecastia vaivattomuuden takia. piraattileffat yms sitten koneelta johdon kautta ruutuun
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ruutu+:n sais 25:lla 6 kuukaudeksi. Mitä muuta tuolla sit ois ku Huutokauppakeisaria, Jethroa ja Poliiseja?
HBO Nordic katkeaa parin päivän päästä, niin tartuin tähän. Nyvvaa Jethroa niin maan perusteellisesti.
how they run this show.
Mikähän toi "Jetin" soittari on? Haluan saman. Oman puhelimen vakiosoittareista ei ainakaan löytynyt.
Last edited by Hassuttelija (21.02.2016 15:13)
how they run this show.
Netflix ilmoittaa: Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).
Jäi Lost tokan kauden alkuun.