You are not logged in.
Radiohead! Ja Venom!
Your eyes / like crashing jets
Kyl mua Boredoms kiinnostaa, koska paras livebändi ikinä, mut kattoo nyt tulisko ne jonnekin lähemmäs myös.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Superkiinnostavii ainaki:
John Carpenter, Pusha T, Drive Like Jehu, Freddie Gibbs, Cabaret Voltaire, Boredoms, Royal Headache, GOAT, Lubomir Melnyk, Venom, Unsane, Current 93, Six Organs of Admittance, Protomartyr, Psychic TV, Loop, Howling Hex, Angel Witch, Sheer Mag, Islam Chipsy
Ja jo nähtyjä hyviä kourallinen ja varmaan kovia uusia tuttavuuksia myös
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Helvetin tyhmä kysymys: saako tänne muita kuin koko hela festivaalin lippuja?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
joo paivakohtaiset liput tulee myyntiin yleensa myohemmin. ilmeisesti noi taysliput on myymassa hyvaa vauhtia loppuun.
Mangojauhe goddamn.
Niijoo, mulle huhuttiin et ois ollu Fugazi. Osoittautui perättömäksi. Meikä taitaa kuitenkin ottaa selvää oisko tsargoja nähdä Drive Like Jehu tai Six Organs jossain muualla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Lentoliput ostettu
Lentoliput ostettu
olet täten kutsuttu sexy beer -etkoille rantsuun.
Mangojauhe goddamn.
Lentoliput ostettu
toivottavasti festarijippu kans koska
Mangojauhe goddamn.
Noista helvetin sekavista nettisivuista ei oikein ota tolokkua, eli onks nää festarit nyt sit 2.-4. kesäkuuta? Jotain tuolla lukee myös että 1.-5. päivä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
2. 3. ja 4. paiva on paahulinat, mut koko viikon ajan on keikkoja ja sen semmosta
Mangojauhe goddamn.
liput on, pitäs vielä lennot ja majot hoitaa
Mangojauhe goddamn.
mañana mañana -henkinen tyttoystavani ei tietenkaan hankkinut omaa lippuaan ajoissa
eli jos joku jossain on ostanut jipun mut ei paase tulemaan niin ostaja loytyy!
Mangojauhe goddamn.
Ennustan, että yleisö on 2/3 lädejä
( edit: ei oo lippuu )
Last edited by börjeslandet (01.02.2016 12:39)
en ole kolmekybänen emoboy
pari viime vuotta on ollut ilmeisesti 50-50 ulkkareita ja espanjalaisii. nyt veikkaan et noi taysliput on loppuneet ulkkariryntayksen ansiosta ku reiska ei vissiin oo viel varmistanut yhtaan UK-keikkaa kesalle?
Mangojauhe goddamn.
Nyt on myös lennot ja kämppä kymmeneksi yöksi! Naks naks hulinaks
mis kamppa?
ite oon lomalla festarin ke-pe.
mennaan juomaan
Mangojauhe goddamn.
mis kamppa?
ite oon lomalla festarin ke-pe.
mennaan juomaan
el ravalis (tai tos sanoo et Sant Antoni Eixample mut samat nurkat). ja joo bishofshoffeneille
Downtown Boys,
Tää on muuten hyvä. Tiedoksi niille, jotka on menossa kyseisiin pilleisiin.
en ole kolmekybänen emoboy
Voi lollero, PRO-JIPULLA mennään sit kun ehti mennä noi varsinaiset liput loppuun
kohta on kämppä varattu joten juuri mitään ei voi enää estää
Mitäs jännää täällä tapahtuu? Tiptoo kerros jotain kivoja ideoita mitä pitäs tehä, aateltiin että vois tehä päiväreissun jonnekin esimerkiz Montserrattiin ja ehkä vois pyöräillä tai jtn. Yhteen social clubiin on jo jäsenyyttä tiedusteltu
montse on tosi jees. pohjosessa on kivoja rantoja, esim sant pol de mar tai ocatakin on ihan jeez. sitges on varmaan arikpäivänä vielä kiva käydä. viikonloppuisin liikaa ihmisiä.
mä oon ainoastaan tiistaina töissä festariviikolla. muutoin hengaan turrevieraiden kanssa ja seuraan saa toki liittyä.
testattavia ruokapaikkoja ainakin NAP (pizza), chivuo's (burgeri), la malandrina (pihvi), Jai ca (tapas), la lolita (fiini tapas), bitacora (tapas), ramen ya hiro, mosquito (aasia tapas), el pachuco (mex), caravelle, shalimar (indu).
guinardon puisto on kiva, vaiks ne bunkkerit onkin nykyään ihan täynnä jengii. sieltä näkee koko kaupungin.
Mangojauhe goddamn.
Airbnb viimein varattu! Paikalla to-su. Olis hauska törmätä, koska mitäpä muuta sitä ulkomailla tekis kun hengais suomalaisten kanssa
metro on sitten lakossa ma-to ilmeisesti minimivuoroilla mennaan eli aika tunkuu vopite olla.
bussit ja raitsikat toimii normaalisti. toi vaikuttaa ehka eniten keskiviikkona ilmaiskonsertin siirtymisiin. torstaina kandee lahtee aikaisin alueelle. perjantai-aamuna kun sielta hoiputaan pois niin metron pitais toimii normaalisti viidesta alkaen.
Mangojauhe goddamn.
montse on tosi jees. pohjosessa on kivoja rantoja, esim sant pol de mar tai ocatakin on ihan jeez. sitges on varmaan arikpäivänä vielä kiva käydä. viikonloppuisin liikaa ihmisiä.
mä oon ainoastaan tiistaina töissä festariviikolla. muutoin hengaan turrevieraiden kanssa ja seuraan saa toki liittyä.
testattavia ruokapaikkoja ainakin NAP (pizza), chivuo's (burgeri), la malandrina (pihvi), Jai ca (tapas), la lolita (fiini tapas), bitacora (tapas), ramen ya hiro, mosquito (aasia tapas), el pachuco (mex), caravelle, shalimar (indu).
guinardon puisto on kiva, vaiks ne bunkkerit onkin nykyään ihan täynnä jengii. sieltä näkee koko kaupungin.
juu pidetään yhteyttä, voidaan törmäyttää näitä vieraita toisiinsa
aika hyvänoloisia olutravinteleita ja kauppoja barcassa internetin mukaan
Hello senni,
The transaction has been completed successfully:
Product
LCD SOUNDSYSTEM: Sala Barts, Barcelona (dimarts, martes, Tuesday / 31-05-2016
Fee 0.00
Total 0.00
Total paid: 0.00
KIIMA NOUSEEEEEE
Mangojauhe goddamn.
Psychic TV oli hyvä!
JOO IHA VITU KOWIS