You are not logged in.
Samoilla linjoilla Is This Desiren parhaudesta. Uus levy saattaa tosin tuota titteliä uhata. Saa nähdä. The Glorious Landin ketunmetsästystorvi (vai mikä mahtaakaan olla) on muuten ehkä paras kuningasidea ikinä
Siis se "ratsuväki saapuu" -töräyttely? Kylmaar!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Alkaa kyl toimimaan aika lujaa tää uusi. Vuoden levy so far. Niin paljon upeita biisejä, että turha lähteä edes erittelemään. Yksinkertaisesti levyn perusteema ja toteutus ovat silkkaa timanttia.
Edit: Nyt joku hommaa PJ:n Suomeen keikalle, ja vähän äkkiä!
Last edited by Kozelek (23.02.2011 12:41)
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Joo, aika hämmentävän kuuloinen tämä uusi. Kuulostaa hyvältä, mutten kuitenkaan saa mitään otetta tästä. Hmmm.
Pitäs vissiin muistin virkistykseksi kuunnella ne vanhemmat levyt läpi kun musta toi Pollyn ääni kuulostaa jotenkin täysin erilaiselta kuin aikaisemmin. Hyvä levy, pitänee hommata ihan hyllyynkin.
Itse totesin saman tuon äänen suhteen. En ole kyllä vielä saanut aikaiseksi "tarkistaa" onko 'se' muuttunut jotenkin.
Levy on kyllä erinomainen. Yllätti hyvyydellään vähän kuin Roope Riski AC Oulun.
Alxity wrote:Samoilla linjoilla Is This Desiren parhaudesta. Uus levy saattaa tosin tuota titteliä uhata. Saa nähdä. The Glorious Landin ketunmetsästystorvi (vai mikä mahtaakaan olla) on muuten ehkä paras kuningasidea ikinä
Siis se "ratsuväki saapuu" -töräyttely? Kylmaar!
Kattia kanssa, se torvi melkein pilaa koko biisin. Levyn nimi ärsyttää myös jostain syystä ihan uskomattoman paljon, mut hyviä biisejähän nämä on. Tekee kyllä joka kuuntelun jälkeen mieli laittaa Long Snake Moan soimaan. Mitäköhän tästä nyt pitäisi ajatella?
Mangojauhe goddamn.
Kyllähän tuo enklanti sheikkaa yllättävänkin hyvin. Etenkin All and Everyone - On Battleship Hill - England -kolmikko on aivan helvetin kova, ja toki nää Glorious Landit ja Written on the Foreheadit sun muutkin toimii melko lailla paremmin ku mikään Pööjii yli kymmeneen vuoteen.
This must be what jail / I will scratch
Vähän myöhännäisheränneenä PJ:hen, mut onpas kovaa kamaa kaikki neljä levyä (Let England Shake, White Chalk, Stories from the City ja To Bring You My Love) jotka tullut nyt lähiaikoina hommattua. Suosikkia aika vaikea sanoa, kovia on kaikki.
Heinäkuussa näkis sitten livenä ATP:lla Portisheadin kanssa, lääh.
leposi wrote:(lol PJ Harvey olisi kans Tukholmassa 21. päivä.
MISSÄ SUOMI?
(Jatketaan täällä, kun ei nää spämmit Jens Lekmaniin sovi.)
Ehkä se tää katuu siihen, ettei täällä ole kunnollista esiintymispaikkaa tälläisille artisteille. Tiiä näitä.
Mutta tää keikkaviikonloppu on kyllä vakavasti harkinnassa. PJ:n liput tulee kai vasta myyntiin ens viikolla, joten tässä on aikaa miettiä ja lainailla lippuihin rahaa. Lähinnä vaan pitää kattoa, että ehtiikö jollain lennolla duunista keikalle perjantaina. Lokakuussa siis tämä.
Last edited by leposi (04.08.2011 19:54)
Norwegian näyttäs lentävän edullisesti ja heti aamutuimaan perjantaina. Keikkaliput 46-54 euroa, myyntiin maanantaina. Pitänee oikeesti miettiä kun ois kiva nähä just tän uuden levyn kiertueella.
Jpp, mä lähden kyllä varmuudella jos vaan lipun saan hommattua. Lauantain Jens Lekman himottaa kans. Huippu reissu tulis jos nyt kaikki vaan menis niinku pitäis.
Norwegian näyttäs lentävän edullisesti ja heti aamutuimaan perjantaina. Keikkaliput 46-54 euroa, myyntiin maanantaina. Pitänee oikeesti miettiä kun ois kiva nähä just tän uuden levyn kiertueella.
Primaverassa ei oikein iskenyt. Mutta huhujen mukaan PJ ois halunnu olla kattomassa munan peliä, et ehkä sitä ei vaan kiinnostanu
en ole kolmekybänen emoboy
Lippu ostettu. Ihanaa, ihanaa, ihanaa. Kuolen jo nyt.
Mulle jäi vähän kylmäksi ATP:llä, kuten sen topikkiin jo kirjoitin. En tiiä, ehkäpä se ~10 000 henkeä vetävä sali ja iso lava, jossa PJ ja bändi oli täysin erillään, ei ollut ihan ideaali tollaseen musaan.
Joo, hyvä keikka.
Let England Shake alkaa avautua jotain vuoden myöhässä! aluksi vaan vitutti käsittämättömät määrät sen säälittävä indiepiipityslaulu.
erityisesti olen alkanut tykätä sen näkemäni unen jälkeen, jossa soittivat Hüsker Dü ja Pj Harvey... käsittämättömän hyvältä kuulosti. paremmalta kuin oikea Primavera-live
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
What is the glorious fruit of our land?
Its fruit is deformed children.
What is the glorious fruit of our land?
Its fruit is orphaned children.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
mulla on oli tässä sellanen kausi kun kuuntelin tämän päivittäin ja ei kulunu millään.
muutenkin olen tässä kuunnellu stories from the sealta kaikkea, paitsi biiseijä missä se yks pallokalapää hoilaa
Last edited by armashenrik (12.11.2013 06:06)
mulla on oli tässä sellanen kausi kun kuuntelin tämän päivittäin ja ei kulunu millään.
huikee biisi edelleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pitäis varmaan tätä tulevaa sideways-vierasta taas kuunnella, tässä joku tiiseri tulevalta levyltä:
Ensimmäiset 4 tai 5 on itselle ne rakkaimmat ja yhä aivan upeita levytyksiä. Kiinnostaisi todella paljon lähteä katsomaan olipa setti sitten Polly Jean yksinään kitaran tai harpun kanssa tai sitten jonkinlaisen taustayhtyeen kanssa.
bzort glorf bööth
Uusin hyllyssä ja se o hyv. Pitää täs puolen vuoden aikana sit vsrmaan muitakin kuunella.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mun mieltymysjärjestys:
1. Let England Shake
2. Is This Desire?
3. To Bring You My Love
4. White Chalk
5. Rid of Me
6. Stories From the City, Stories From the Sea
7. Uh Huh Her
8. Dry
Tajusin just etten ole kai kuunnellut ikinä Dance Hall at Louse Pointia kokonaan, vaikka olen esim. ao. biisiä diggaillut Se toinen John Parishin kanssa tehty levy jäänyt myös kokonaisuutena aika etäiseksi.
Mun mieltymysjärjestys:
1. Let England Shake
2. Is This Desire?
3. To Bring You My Love
4. White Chalk
5. Rid of Me
6. Stories From the City, Stories From the Sea
7. Uh Huh Her
8. DryTajusin just etten ole kai kuunnellut ikinä Dance Hall at Louse Pointia kokonaan, vaikka olen esim. ao. biisiä diggaillut Se toinen John Parishin kanssa tehty levy jäänyt myös kokonaisuutena aika etäiseksi.
Lähes sama kaikkeen, paitsi että White Chalk on ehkä jäänyt PJ:n levyistä minulla vaille lopullista ymmärrystä ja olen molemmat John Parishin kanssa tehdyt kuullut useampaan kertaan, mutta en vaan oikein osaa. Uh Huh Herin nostaisin ehkä myös jopa neljänneksi parhaksi. Ehkä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mulla tais kestää White Chalkin tajuaminen jonkun aikaa. Lunttasin 2007 äänestysketjusta, etten ollut levyä edes maininnut siellä, vuosi myöhemmin olisin varmaan laittanut ihan kärkeen. Omia suosikkeja tuolta levyltä esim. Broken Harp ja Piano mutta toi levy on mun mielestä nimenomaan sujuva kokonaisuus ja ehkä vaatii tietyn mielentilan toimiakseen.
White Chalk ennakoi kivasti jo Shaken neroutta, hieno levy.
Smaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
White Chalk ennakoi kivasti jo Shaken neroutta, hieno levy.
Joo. Nyt kun tätä kuuntelee niin huomaahan tuon. Saas nähdä tuleeko tästä taas yksi niistä pois myymistäni levyistä, jonka joudun ostamaan takaisin. En kyllä nyt enää oikein ymmärrä miten en tästä tykännyt...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
The Hope Six Demolition Project Tracklist
1. The Community of Hope
2. The Ministry of Defence
3. A Line in the Sand
4. Chain of Keys
5. River Anacostia
6. Near the Memorials to Vietnam and Lincoln
7. The Orange Monkey
8. Medicinals
9. The Ministry of Social Affairs
10. The Wheel
11. Dollar, Dollar
http://www.bbc.co.uk/programmes/b06vp9rc 51min-> löytyy toi ykkössinkku the wheel. melko samanlaisella äänimaailmalla jatkaa ku let england shake.
The Hope Six Demolition Project tuntuu olevan moderni jatko-osa Let England Shakelle, mutta ekojen kuuntelujen perusteella ei nouse samalle tasolle. Ihan kiva levy kuitenkin. Chain of Keys ja Near the Memorials to Vietnam and Lincoln parhaat biisit.
The Hope Six Demolition Project tuntuu olevan moderni jatko-osa Let England Shakelle, mutta ekojen kuuntelujen perusteella ei nouse samalle tasolle. Ihan kiva levy kuitenkin. Chain of Keys ja Near the Memorials to Vietnam and Lincoln parhaat biisit.
Ihan samat ajatukset parin kuuntelukerran jälkeen.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Pitäis näitä uudempia hankkia ennen keikkaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.