You are not logged in.
JUMALAUTA MITEN KOVA VERSIO!
:rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Body Countin eka tai mikä lie jossa on Cop Killer oli huoneemme eniten soitettu levy armeijasa sillon reilut 20 v. sitten, joten eihän tämä hämmennä mitenkään, hyvät sanat.
tällekin sivulle, ja on kyllä mainio video
NYT PÄRISSEEEEE
SPÄMMÄÄN TÄN JOKAISEEN KETJUUN
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tää oli hyvä biisi parasta ennenissä, ja videokin mainittiin, jotain kauppakeskuksista, whatever, pistetään biisi muistiin niin muistan tsekkailla myöhemmin:
Laitetaan tännekin:
Paul Thomas Andersonin ohjaama.
Biisi on käsittämättömän hyvä, mut niin on videokin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Uus pätles.
Sent from my iPhone 16
Uus pätles.
ai tollasia tyyppejä ne on! ihanat keski-ikäiset miehet rannalla
Tänään ilmestyneen Slayer-albumin nimikappale. Olihan tää jo aikaisemmin jonkinlaisella "Visualizer" -videolla, mutta nyt tekivät kunnon videon. Idea on vähän sama kuin Metallican St. Angerissa mutta biisi ei oo paska. Itse asiassa tää biisi on nyt monen kuuntelukerran jälkeen Disciplen ohella bändin uuden ajan (viimeiset 20 vuotta) parhaimpia kappaleita ja jotenkin tuntuu paranevan joka kuuntelulla. Gary Holtin soolokin on hyvä. Videossa mukana Danny Trejo, Vernon Wells ja muita kovanaamoja. Se sisältää lähinnä väkivaltaa, joten jos sellainen ei kiinnosta, älä katso.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Saattaa olla, että tänne ei kuulu postata omia videoita. Mutta olen niin innoissani siitä, kun kolmen kuukauden jälkeen saimme tämän avaruusseikkailun valmiiksi.
Last edited by EndloseAngst (02.12.2015 02:22)
John Grantilta uus video:
Mikäs? Mitäs?