You are not logged in.
Vuonna -94 Roisin Murphy lähestyi miksaaja/tuottaja Mark Brydon bileissä repliikillä "Do you like my tight sweater? See how it fits my body." Tästä hetkestä alkoi Molokon neljä levyä kestänyt ura, joka päättyi 2002 Murphyn ja Brydonin suhteen päätyttyä.
Debyytti Do You Like My Tight Sweater? yhdisteli dancea, funkia ja trip-hopia Massive Attackin ja Portisheadin hengessä. Ensimmäisellä levyllä ei vielä ollut kovinkaan suuria hittejä, mutta myöhemmät levyt poikivat sellaisia hittejä kuin The Time Is Now, Sing It Back, Pure Pleasure Seeker ja Indigo.
Itse omistan Molokolta vain kesällä ilmestyneen kokoelman, joka luultavasti onkin ihan riittävästi. Studiolevyistä Statues on lähinnä sydäntäni, mutta sekin johtunee siitä, että se on ensimmäinen Molkon levy, jota olen enemmän kuullut. Suurimman ahaa elämykseni taisin kokea kerran kauheassa krapulassa maatessani keskellä lattiaa Statuesin soidessa taustalla. Tykkään Roisinin äänestä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sing it back Mul on se levy, jolla toi biisi on. Se on paras!
Olen aina tykännyt the Time Is Now'sta enemmän kuin Sing It Backista. En varmaan muita biisejä tiedäkään... Noistakin on varmaan molemmista miljoona eri remixiä että en edes tiedä mikä remix on se josta tykkään. Emmätajua.
Studiolevyistä Statues on lähinnä sydäntäni, mutta sekin johtunee siitä, että se on ensimmäinen Molkon levy, jota olen enemmän kuullut. .
Placebo-topikissa nämä t.brian
Varikset komentavat
No voi jeesus
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Róisínin sooloalbumi Ruby Blue
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ melko roisi, eiq
SPÅM
[quote:6fc90d6ca4]Róisín Murphy loukkaantui Moskovan-keikalla
Viime torstaina loppuunmyydyllä Tavastialla esiintyneen Róisín Murphyn keikka Moskovassa kaksi päivää myöhemmin päättyi ikävään onnettomuuteen. Murphy löi silmäkulmansa lavarekvisiittana olevaan tuoliin niin lujaa, että silmäkuopan yläpuolella oleva luu murtui.
Laulajattaren tekemisiä seuraavan blogin mukaan Murphy lensi Moskovasta Lontooseen leikkausta varten. Hänen kerrotaan olevan järkyttynyt niin onnettomuudesta kuin siitä, että tulevia keikkoja joudutaan perumaan.
Róisín Murphyn Euroopan-kiertueen oli määrä jatkua 8.12. asti.[/quote:6fc90d6ca4]
Pistetäänpä silti uus levy soimaan ekaa kertaa nyt.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pistetäänpä silti uus levy soimaan ekaa kertaa nyt.
Täähän on tosi hyvä!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ruby blue > overpowered
Anttilassa soi uusi. Aika tylsältä kuulosti.
Eikä kuulostanut.
Mut... millon uus levy?
Pari singleä tullut sitten Overpoweredin. Nyt kuuntelen jotain Crookersin kanssa tehtyä matskua, joka kuulostaa vähän joltain reiviretroilulta ajoittain.
En oo koskaan pitänyt tätä minään
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En oo koskaan pitänyt tätä minään
Ja siksi sinä ja sukusi tulette pysymään köyhinä eiq mitäs joo tää on oikein hyvä sen verran mitä on kuullut.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
On näillä hyviä biisejä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En ole ikinä oikein levymitassa jaksanut, mutta harvalla bändillä tai artistilla on niin monta hyvää lattiantäyttöbiisiä kuin Molokolla ja Roisinilla.
Menetetty peli
Vois kai tänkin vittuillakseen nostaa ihan vain sen takia että Forever More taitaa olla maailman paras biisi.
This must be what jail / I will scratch
Róisín vetäs varmaan Flow-viikonlopun parhaan keikan. Täytyis varmaan perehtyä tuotantoon tarkemmin.
Róisín vetäs varmaan Flow-viikonlopun parhaan keikan. Täytyis varmaan perehtyä tuotantoon tarkemmin.
Ruby Blue edelleen ehdoton ykkönen, mutta kun tuossa taannoin kertailin, niin Overpowered oli paljon parempi kuin muistin. Silloin tuoreeltaan se vain tuntui tylsän mainstreamilltä eksentriseen RB:en verrattuna. Uusinta pitää kuunnella lisää!
Oikean rytmin kiinni
Overpowered on pyörinyt koko loppuviikon töissä luureissa. Täydellinen työlevy, varsinkin nämä kaksi tsibaletta saavat HIHAT HEILUMAAN!
Uusin levykin on hyvä, mutta pitänee kuunnella sitä muualla kuin duunissa. Kaikki hienoviritteisempi kama tuppaa nimittäin vähe hukkumaan koneiden jylinään, samasta syystä rakastamani Ruby Blue ei oikein toimi työtaustamusana.
Oikean rytmin kiinni