You are not logged in.
ORANSSI PAZUZU / CANDY CANE SPLIT (2x12) GATEFOLD LP
Levykauppa X
http://www.levykauppax.fi/artist/candy_cane/split/#2lp
Witching Hour Productions (shop)
http://www.witchinghour.pl/webshop/oran … -3050.html
ORANSSI PAZUZU /CANDY CANE SPLIT TAPE
Witching Hour Productions (shop)
http://www.witchinghour.pl/webshop/oran … -3045.html
Last edited by Mrcö Bookings (21.06.2012 10:23)
answering the immortal question of what a Darkthrone/New Order mashup would sound like.
Itse asias aika hyvä määritelmä (+ se Hawkwind-aspekti)
Älä päästä painiks sitä
Tulispa nää Semiin lämppäämään Built to Spilliä
Älä päästä painiks sitä
hjuva biisi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tääki oli hyvä https://soundcloud.com/earsplit/oranssi … vino-verso
täytyypi kuunnella
Vidun hyvä toi Lahja, mistä tehty musavideokin. Koko levyä en oo vielä tohtinut kuunnella. Aikamoinen urakka edessä taas, mut Jotenkin tietää että sieltä tulee taas hyvää settiä.
Vähän kyllä repsäyttää, kun tosta Lahjasta tulee mieleen tämä "klassikko":
vrt.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
pari kertaa kuuntelin eilen läpi levyn ja olihan kyllä taas aikamoinen pläjäys. on hyvä, vaikken täysin päässyt vielä sisään. niin paljon siistejä juttuja, että tätä tulee varmaankin kuunneltua aika pitkään
Loistava levy. Olen ensimmäisestä levystä asti ollut sitä mieltä, että Oranssi Pazuzu on yksi Suomen parhaista bändeistä.
ekasta biisistä tuli jotenkin huonolla tavalla kingston wall mieleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei oo koskaan tää bändi säväyttänyt. Ei keikoilla eikä levyltä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Loistava levy. Olen ensimmäisestä levystä asti ollut sitä mieltä, että Oranssi Pazuzu on yksi Suomen parhaista bändeistä.
Sama.
Tämä uusi on aika liki 5/5 sekoitus bläkkistä, psykedeliaa, krauttia, spacerockia ja jotain muuta. Mielestäni ihan kansainvälisestikin katsottuna parhaita metallibändejä viimeisten 10 vuoden ajalta.
paljon paremmalta vaikutti yhden kuuntelun perusteella kuin se edellinen, joka on kyllä näiden heikoin levy. puolivälin pitkä biisi ehkä vuoden paras tähän mennessä
Pitchforkissa ihan hyvin kirjoitettu arvio.
Onpa makean kuuloista "kamaa" tämä uusi levy.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pitchforkissa ihan hyvin kirjoitettu arvio.
Kuuntelematta tai lukematta arvasin että "joko 7.8 tai 7.9"
Kuuntelin tänään ekan kerran läpi ja hyvin maistuu täälläkin. Tästä on iloa vielä pitkään. Huomenna ois keikkaa. Kai sitä pitää mennä tsekkaan
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uusi levy vaikuttaa todella lupaavalta. Ja lauantaina tulee nähtyä bändi Vastavirralla.
Kompf myös täältä uudelle levylle ja varsinkin Vasemman käden hierarkia -kappaleelle. Tänään keikalle.
Sent from my iPhone 16
Vasemman käden hierarkia
vittu tää eka riffi
Tomsk wrote:Vasemman käden hierarkia
vittu tää eka riffi
Joo, ihan mieletön. Tulee kylmät väreet.
Sent from my iPhone 16
Helvetin hyvältä kuulostaa Keikka kiinnostaa, ehkä menen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hurja bändi. Vastavirralla osa tehosta ja yksityiskohdista hukkui volumeen ja siihen että PA:ssa ei oikein riittänyt headroom, meni vähän turhan mössöksi, mutta biisit + sovitukset mieletöntä kamaa.
Last edited by Uudet housut ja paita (06.03.2016 06:04)
kyllähän tää hyvältä kuulostaa, vaikka toi örinälaulu ei olekaan ihan mun suosikkijuttuja.
nää vois kyl tulla johonkin sidewaysiin tai vastaavaan. oon aina tykännyt myös tän bändin nimestä.
värähtelijän kakkoslevy näköjään parempi, huippubiisit vasemman käden hierarkia ja havuluu