You are not logged in.
Uudet housut ja paita wrote:Vaikuttais esim. fbssä joillekin ihmisille ottavan vähän vaikeasti tämänkin kanssa. Yhyy hyväksikäyttöä yhyy miten valio kehtaa pistää noin nopeasti kuoleman jälkeen yhyy yhyy. Helvetti jos Lemmy on elänyt koko elämänsä aikalailla oman linjan mukaan, mielipideauktoriteetteja vastustaen ja paskat nakannu muiden mielipiteistä, sit jengi tahtoo loukkaantua sen puolesta siitä että mies on jossain maitomainoksessa. Voi vittu.
Älyttömän kova veto paitsi Valiolta niin myös Lemmyltä iteltään.
kyllä
No siis kyllähän toi "Lemmy Kilmister oli Valiolle riski joka toteutui. On aika kääntää se voitoksi." on aika tone deaf meininkiä, mainos sinänsä ihan jepa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
But it don't make no difference
'cos I ain't gonna be, easy, easy
the only time I'm gonna be easy's when I'm
Killed by death
I'm a lone wolf ligger
But I ain't no pretty boy
I'm a backbone shiver
and I'm a bundle of joy
KILLED BY DEATH!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Uudet housut ja paita wrote:Vaikuttais esim. fbssä joillekin ihmisille ottavan vähän vaikeasti tämänkin kanssa. Yhyy hyväksikäyttöä yhyy miten valio kehtaa pistää noin nopeasti kuoleman jälkeen yhyy yhyy. Helvetti jos Lemmy on elänyt koko elämänsä aikalailla oman linjan mukaan, mielipideauktoriteetteja vastustaen ja paskat nakannu muiden mielipiteistä, sit jengi tahtoo loukkaantua sen puolesta siitä että mies on jossain maitomainoksessa. Voi vittu.
Älyttömän kova veto paitsi Valiolta niin myös Lemmyltä iteltään.
kyllä
Samaa mieltä täällä. En osannut arvata facebookissa ihmisten suhtautuvan noin.
bzort glorf bööth
siis onko toi taulouselämä nyt aito vai photoshopattu
mainokselle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan aito se on https://summa.talentum.fi/channel/te/magazines
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
business rock n roll
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lemmy ja Pirkka-Pekka
^ Tähän liittyvä haastattelu on hauska.
bzort glorf bööth
rip lemmyn muistolaatta
:peuk:
:peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Miksi kaikki rakastavat Lemmyä? Syitä on nähdäkseni neljä:
1) Lemmy joi pullon viskiä päivässä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Miksi kaikki rakastavat Lemmyä? Syitä on nähdäkseni neljä:
no kato kova jätkä, bröm bröm
Luppakorva sikailee taas wrote:Miksi kaikki rakastavat Lemmyä? Syitä on nähdäkseni neljä:
no kato kova jätkä, bröm bröm
luppakorva on tosikko taas.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
huvittavaa kun franzeninkadulla yhteen seinään on kirjoitettu MÖI ja mietin eka et semmonen vitsikäs tervehdys, mut vähän matkan päässä samalla käsialalla lukee MOTÖRHEED, ei sitten menny tokallakaan ihan putkeen
Lemmyn omaelämäkerta tuli tossa lukastua. Olihan siinä paljon kaikennäköstä tarinaa ja sekoilua. Aika tarkkaan käytiin myös musiikkipuolta läpi. Hawkwind kausi oli kyllä kuhtalaisen huumeista touhua. Panomies mahtailut ei kiinnostanu ja ei kaikki muutkaan jutut olleet kovin "wokeystävällisiä". Kun alottelin lukemaan meinasin jättää kesken. Kirja oli kuitenkin lopulta ihan viihdyttävä. Vähän outo aluksi lukea suomeksi Lemmyn tekstiä, mutta siihen tottui. Erikoisäijä, ei mikään tyhmä mies kuitenkaan. Kirja oli tehty jo joskus 2002, että puuttuhan siitä lopusta aika paljon.
Lemmyn isä oli sotilaspappi. Äiti pojasta pappia toivoi. Poika lauloi ja joi
Tuanoi saatana.