You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pakko siteerata ex-foorumistia:
A Rush of Vomit to the Mouth.
Niin tuota, lueskelin vähän tätä ketjua läpi. Onko X&Y vähe tylsä? Olen pyöräyttänyt nyt kerran läpi, onko annettava useampi mahdollisuus, vai luovutanko suosiolla, koska mitään edistystä ei ole luvassa?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
en tunnusta itkeväni runkatessani, mutta pakko silti tunnustaa sen verran, että viva la vida on edelleen ihan törkeen kova "tsibale"
sen sijaan joskus hyvänä pitämäni every tear is a waterfall tms. oli nyt ihan kuraa, yhden hitin ihme siis tää bändi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
You know that period after a breakup where all you do is sit in the dark and listen to Coldplay albums? Thats really gonna suck for Gwyneth Paltrow.
You know that period after a breakup where all you do is sit in the dark and listen to Coldplay albums? Thats really gonna suck for Gwyneth Paltrow.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jep jep
Enpä oo hetkeen lukenut noin turhaa ja lapsellista levyarviota. En oo tosin kuullut tolta levyltäkään kuin yhden biisin, mutta tekee silti mieli alkaa puolustamaan sitä tollasia puberteettisia räyhääjiä vastaan.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Just asiallinen levyarvio, en tajua pelihousujen repimistä tämän suhteen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en tajua pelihousujen repimistä tämän suhteen
Toi nyt vaan sattui olemaan typerin kritiikki jonka oon lukenut tänä vuonna.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Näiltä tais tulla taas uus levy Kukaan tsekannu?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tää tais tulla viikon viiveellä myös Spotifyyn.
Kuuntelin kerran läpi. Hankala tätä on oikeastaan haukkua mistään, mutta on nämä parempiakin levyjä tehneet. Tää on häpeilemätöntä "tyttöjen musaa".
Incredible Miracle
Beyoncé Once Rejected a Chris Martin Song Called "Hook Up": "I Really Like You, But This Is Awful"
ja bowiekin aikanaan hylkäsi yhteistyötarjouksen...
en pidä coldplaysta, mutta olen äänittäny coldplay-coverin joka saattaa nähdä joskus päivänvalon ei kuulosta kyllä kauheesti coldplaylta.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
en pidä coldplaysta, mutta olen äänittäny coldplay-coverin joka saattaa nähdä joskus päivänvalon ei kuulosta kyllä kauheesti coldplaylta.
en muista kerroinko täällä, mutta mulle oli suuri yllätys että varhainen frank ocean -suosikkibiisini strawberry swing onkin coldplay-coveri, asia selvisi mulle vasta tänä vuonna
Kolmea ekaa en enää nykyään jaksa, mutta kyllähän tää Viva La Vida potkii ja kovaa ei voi mitään
Hyvä kesälevy jos mikä.
Oon näköjään poistanut ipodista. Pitää laittaa takasin.
tilanne?