You are not logged in.
Last edited by Jophiest (28.11.2015 11:49)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Stone Temple Pilots -yhtyeestä tuttu Scott Weiland löydetty kuolleena
sarjassamme ihmisiä joiden luulit jo kuolleen... no nyt ainakin on, että rippiä vaan
Dan Fante näköjään kuollut tossa marraskuun lopulla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dan Fante näköjään kuollut tossa marraskuun lopulla http://i.imgur.com/H3XS5.gif
Kappas. Ei ollut edes mitenkään erityisen vanha, mutta 71 kuitenkin näköjään...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Se oli sitten siinä
Last edited by Kalossimies (29.12.2015 04:10)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uskoin, että lemmy olisi kuolematon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vaikka en nyt mikään maailman kovin Motörhead/Lemmy-fani olekaan niin onhan se aika kunnioitettavaa, miten Lemmy ilmeisesti taisteli vielä tuon kiertueen loppuun, koska ei halunnut perua keikkoja, mutta halusi kuolla saappaat jalassa. En koskaan ajatellut Lemmyn olevan kuolematon, mutta ajattelin ettei se ihan vielä kuolisi. Onhan se tietyllä tavalla erään aikakauden loppu nyt kun Motörheadia ei enää ilmeisesti ole.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Edward Hugh, Economist Who Foresaw Eurozones Struggles, Dies at 67
Edward Hugh, a freethinking and wide-ranging British economist who gave early warnings about the European debt crisis from his adopted home in Barcelona, died on Tuesday, his birthday, in Girona, Spain. He was 67.
The cause was cancer of the gallbladder and liver, his son, Morgan Jones, said.
Mr. Hugh drew attention in 2009 and 2010 for his blog posts pointing out flaws at the root of Europes ambition to bind together disparate cultures and economies with a single currency, the euro.
Last edited by noiseidea (31.12.2015 10:26)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ÄÄÄHHH
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vilmos Zsigmond
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pierre Boulez
Tavallaan tietysti äärimmäisen merkittävä, vaikka hänen näkemyksensä musiikista taisivatkin olla jokseenkin vastakkaisia omieni kanssa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voi voi tuli aika puskista, vaikka syöpää sairastikin.
Last edited by keijo (11.01.2016 10:10)
Mitä helvettiä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Just kuulin radiosta. Tää kyllä kosketti.
Mitä helvettiä.