You are not logged in.
Pages: 1
Tuli mieleen tämmöinen aihe, kun grasskirt mainitsi, että Dylanin Planet Waves tulee kuulemma aina divareissa plärätessä vastaan. Itse en taas muista törmänneeni tuohon koskaan. Minä tahdon törmätä sen sijaan aina Green on Redin Gas Food Lodgingiin, jota en ole tietysti koskaan kuullutkaan, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Olin kyllä tosi pitkään aina tuon kohdalla, että "hei mikäs tämä on, näyttää kiinnostavalta", kunnes lopulta opin. Se on varmaan tuo kansi, joka on jotenkin huomiotaherättävä. Muitakin vastaavia varmasti on, muttei tähän hätään tule mieleen.
Dylanin Slow Train Coming tulee Planet Wavesia useammin vastaan. Mick Jaggerin Primitive Cool on myös aika monesta divarista tullut bongattua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tämän kirpputoriklassikon olen maininnut jossain muussakin keskustelussa. Jokaiselta kirpputorilta löytyy vähintään yksi kappale. Ei välttämättä niinkään divareissa.
Fironin mainitsemaa Phil Collinsia näkyi aikoinaan paljon divareissa, mutta viime aikoina en ole enää nähnyt sitä yhtä usein. Joskus ammoisina aikoina Beach Boysin Love You oli sellainen, joka tuli usein vastaan. Ilmiö oli kai maailmanlaajuinen. Olikohan se REMin Peter Buck, joka sanoi jossain haastattelussa ostaneensa sitä divareista kauhean kasan ja antaneensa kaikille kavereilleen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jotain Chicagoa tulee paljon eteen. Vai Carsia. Vai kumpaakin. Yksittäisistä Pet Shop Boysin Actuallya tuntuu pyörivän aika paljon. Tai sit siihen vaan kiinnittää huomiota entiä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Green on Redin Gas Food Lodgingiin, itse en tähän törmää, mutta on helkkarin hyvä levy.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tuli mieleen tämmöinen aihe, kun grasskirt mainitsi, että Dylanin Planet Waves tulee kuulemma aina divareissa plärätessä vastaan. Itse en taas muista törmänneeni tuohon koskaan. Minä tahdon törmätä sen sijaan aina Green on Redin Gas Food Lodgingiin, jota en ole tietysti koskaan kuullutkaan, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Olin kyllä tosi pitkään aina tuon kohdalla, että "hei mikäs tämä on, näyttää kiinnostavalta", kunnes lopulta opin. Se on varmaan tuo kansi, joka on jotenkin huomiotaherättävä. Muitakin vastaavia varmasti on, muttei tähän hätään tule mieleen.
Toihan vois olla kannen perusteella jotain suhteellisen tiukkaa jenkki-indietä 80-90-lukujen taitteesta Oikeasta sisällöstä ei hajuakaan.
Tampereella Barclay James Harvestin John Barleycorn Must Die lienee yksi yleisimpiä. Sitten on mikkoalataloa ja philcollinsia ja muuta aaooärrää, kyl te tiiätte. Pet Shop Boysin Actuallyn itse asiassa hiljattain ihan divaripolkuhinnalla ostinkin, kun en "sitä" aikaisemmin omistanut. Aika harvoin noissa on kuitenkaan viime aikoina tullut rampattua.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Barclay James Harvestin John Barleycorn Must Die lienee yksi yleisimpiä
Barclay James Harvestin John Barleycorn Must Die lienee yksi yleisimpiä
Tuu Tampereelle niin kyllä löytyy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pages: 1