You are not logged in.
pl, parempi kuin muistin, mutta hc-insertit vähän päälleliimattuja toki
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Huhhuhh kun oli utuinen. Soundtrack häiritsi, Shelly Duvall vaatinee useamman kerran...
"Elokuva oli 200 miljoonan dollarin elokuva, joka näytti 200 miljoonan dollarin elokuvalta"
Gyllenhaal on kyllä yllättävän hyvä näyttelijä. Aineksia oli ehkä parempaankin pläjäykseen mutta tykkään kyllä saakelisti tollasesta esikaupunki Ameriikka kuvasta.
Täs sama. Pääroolin vetäjälle Michael Stuhlbargille oli kyllä äärimmäisen hyvä siinä.
Coherence
tosta ideasta olis voinu saada aikaiseks hyvänkin leffan, mut nyt ei kyllä rahkeet riittäneet alkuunkaan
Zombieland
paskaa saatana
The Woman
no voi vittu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Babadook
tää olis voinu olla tosi hyvä mut mul meni maku ku ruvettiin typerehtimään
Frank
no olipa se esim. huono
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joulubileet
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
3/5 tämmönen.
Tästä pidimme:
Siistejä maisemia ja avaruuslaitteita.
Tästä emme pitäneet:
Bullmentula-Voldemort-pääpahis
Last edited by samulj (28.12.2015 19:00)
¨
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tää oli oikeastaan aika hyvä. Yllätyin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo kyl se edellinen osa Ice fisching sii-ka suomi finland part 1 oli parempi
Älä päästä painiks sitä
pl
pl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uus Star Wars. Olipa pettymys kun on kuitenkin hehkutettu, täälläkin paljon. Olihan siinä yritystä ja pari hienoa kohtausta, mut melkosen hajutonta ja mautonta lähes koko keston. Huumorikin lähinnä köyhää hakamussuttelua 2/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
piti katsoa tämä uudestaan. hiton hauska leffa
Housebound
melko hauska
no nyt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oli kyllä hyvä, mutta surullinen
yllättävän hyvä, suorastaan yksi parhaista uunoista, alamäki taisi alkaa vasta tämän jälkeen
Empire Strikes Back
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan jepa.
Uus Star Wars oli ihavvvitun kova
Mangojauhe goddamn.
Polkaistiin 2016 käyntiin:
iha jepa
vähe tylsä, ei parasta lumetia
ei jaksanu oikein kiinnostaa, mutta ilmeisesti ohjaajan myöhempi tuotanto tsekkaamisen arvoista
vitun kova
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Hohto
Hohto
Loistava tietysti, mutta alkaa jo vähän tympiä. Tässä taloudessa asuu eräs henkilö, joka on katsonut sen varmaan sata kertaa, koska se rauhoittaa häntä.
Madagascarin Pingviinit